nafta
Napsal: 10 kvě 2021 08:02
Nazdar, zacala ma hnevat D2 TD5 - start po dlhom stati je niekedy na 4-5 krat ... akoby padala nafta ... neviete cim by to mohlo byt ???
natfa 3/4 nadrze ... ako pustim odvzdusnovaci cyklus ?MadTom píše: 10 kvě 2021 08:34 Buďto ni někde doopravdy padá nafta, takže je potřeba najít dírku. Hledej, kde nafta utíká, protože celá soustava je pod tlakem od čerpadla v nádrži. Oblíbené místa jsou regulátor tlaku paliva, držák filtru paliva (umí shnít), trubky z nádrže (jsou plastové a křehké a umí prasknout). Dál to může být vadné nebo spíš částečně vadné čerpadlo v nádrži, a to asi nejhorší - prasklina v hlavně v místě uložení vstřikovačů, kdy nafta jde do motorového oleje. Takže zkontrolovat, jestli ti olej nepřibývá.
Ještě se to umí při správně netěsnícím osazení vstřikovačů v hlavě (měděné podložky a těsnicí Okroužky) samo zavzdušňovat, tím že se plyny ze spalovacího prostoru protláčejí do nafty. Tam se potom musí přetěsnit vstřikovače.
Pomůže ti, pokud před nastartováním pustíš odvzdušňovací cyklus motoru? Máš dost nafty v nádrži? Pokud by jsi měl přicpané sítko na čerpadle, tak pod zhruba čtvrtinu nádrže to špatně saje.
hend rano vyskusam ... dik ...MadTom píše: 10 kvě 2021 09:28 Je to popsané v návodu, stručně - zapnout klíčkem zapalování, několikrát naplno prošlápnout plynový pedál, rozbliká se kontrolka motoru a pustí odvzdušňovací cyklus - čerpadlo zhruba 20 sekund běží, potom je krátká přestávka znovu dokola. Dohromady asi deset krát.
btw ... olej nepribuda ...RomanS píše: 10 kvě 2021 10:50hend rano vyskusam ... dik ...MadTom píše: 10 kvě 2021 09:28 Je to popsané v návodu, stručně - zapnout klíčkem zapalování, několikrát naplno prošlápnout plynový pedál, rozbliká se kontrolka motoru a pustí odvzdušňovací cyklus - čerpadlo zhruba 20 sekund běží, potom je krátká přestávka znovu dokola. Dohromady asi deset krát.