Stránka 1 z 1

Vybita baterka

Napsal: 16 črc 2008 15:00
od Jirka
Tak dneska prijdu k autu, a ani tuk. Tak tak fungovala dalka, baterka byla uplne grogy.
Necdo ji bere proud, a nevim co. Ozyva se podivny vrceni, prijde mi to jako od LP svetla. Ale zkousel jsem odpojit draty od zarovek, a vrci to stale. Kdyz do auta zepredu bouchnu, tak to prestane. Kdyz do neho bouchnu znovu, tak to zase zacne.
Nevite nekdo jen tak od boku v cem je zakopany pes? To kdyz nekam pojedu, tak abych po kazdym zastaveni odpojil baterku. Jinak taky nemusim odjet.
Dik za kazdy postreh.

Napsal: 16 črc 2008 16:36
od Jirka
Tak ted se me zase zda, ze to vrci kompresor na klimu. :roll:
Tak dost dobre to nechapu. Ale co taky cekat u anglicana, ze. :(

A vypada to, ze baterka to ma za sebou. Nevite nekdo, jakou tam dat. V obchode mi nasli Bannerku, ale ta cena 6000,- Sk se mi nejak nezda.

Napsal: 16 črc 2008 20:42
od OC
Kompresor na klimu? Ten snad, probůh, nemůže vrčet, pokud se netočí klíňák -- a to bys patrně nepřehlédl, ne? :shock:

Jinak stran baterky je to s RR špatné, samotný BeCM dokáže brát kolem půl ampéru, a vzbudí se dost často. Já tam mám Optimu.

Napsal: 16 črc 2008 21:01
od Jirka
Taky jsem presvedceny, ze by se mel tocit klinak :D :D Ale proste se mi zda, ze to vrci odtad.

Momentalne tam mam original land rover 110 (pocitam ze starou jako auto samo), staci tam i slabsi?

Ten bazmek (becm) mi snad znicohonic nemuze zacit brat? Vzdyt ten hlavni spotrebic (air suspension, kompresor) mam stale odpojeny. Jsem z toho jelen, vypada to na dalsi orisek v podani RR.

A kupodivu auto stale po 4 dnech stoji v poloze, do ktere jsem ho dostal nafoukanim. Divny. :)

Napsal: 16 črc 2008 21:41
od eliott
No vybíjení baterie je chronickou bolestí - vím asi o šesti autech, ktré během tří až čtyř dnů vysají baterku do dna, ale důvod neznámý :roll:

Napsal: 16 črc 2008 21:46
od OC
Zkusils ten kompresor úplně odpojit od elektriky? Je tam dost jednoduchý konektor, takový kulatý (ony do něj vedou jen dva dráty na zapnutí magnetické spojky)...

BeCM žere samo půl A, na to nepotřebuje žádný spotřebič extra :)

Eliotte, usíná v těch autech BeCM? Pokud ne, nedivil bych se...

Zpět k suspension: to, že stojí nahoře, znamená, že jsou OK měchy a zpětné ventily. Ale nemusí být OK kompresor ani hadičky. (Mimochodem, když Tě tu, Eliotte, vidím -- u mne tak docela nejsou: během cca dvou dnů tlak v hrnci sleze z 10.5 baru na 6 barů, a tam už, zdá se, drží :(, bude potřeba na to také juknout... někde něco ne úplně těsní jak by mělo :( )

Stará baterka může mít taky pár Ah, žejo :) Ale já bych dal do Landroveru nejsilnější dostupnou :)

Napsal: 16 črc 2008 21:56
od eliott
Pokud se pokles tlaku zastaví na 6 barech, byl bych v úplném klidu...

Jak poznám, že BeCM chrápe?

Napsal: 16 črc 2008 22:49
od OC
eliott píše:Pokud se pokles tlaku zastaví na 6 barech, byl bych v úplném klidu...
No, vono to vypadá, že si přitom auto taky sedne... což nikdy nedělalo. Že by se tam někde nějaké spojení kapku vytřáslo, nebo tak něco?
Jak poznám, že BeCM chrápe?
Vůbec nesvítí ta světýlka u řadicí páky. Pokud je BeCM vzhůru (např. hned po vypnutí, nebo po odemčení, nebo po otevření nějakých dveří, nebo.......), tak to aktuální (obvykle tedy P) slabounce žhne. Na plném denním světle je drek vidět, ale v šeru je to vidět velmi dobře.

A také jukni tady na úplný konec, "BECM Sleep Test" -- to vypadá jako alternativní test.