Stránka 1 z 1
Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 14:05
od Jarynac
Dobrý den, mám možnost koupit Discovery 2002 TD5 automat a chci se zeptat, jaký typ automatu v autě je, zda 4HP 22 nebo už zesílený 24E...Kdyby tam byl ten 22, kde byly slabší spojky, mám se bát, jít od toho nebo jak poznám, že je převodovka načlá? Auto má najero skoro 290 tis., motor běží krásně, jeli jsme jen v provozu po městě, takže jsme řadili jen 1-2, řídil majitel, ale auto necukalo ani nějak nebouchalo..Kus je celkově velmi pěkný, nevybydlený, nikdy nic netahal, dovezený z Itálie, ale servisní historii neznám:( Děkuji moc za pomoc!
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 14:11
od pojir
Je tam 4HP22.
4HP24 byla v D2 jen v motorizaci 4.6 V8 (urcene zejmena pro US trh).
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 14:14
od Lukas40
Je tam 4HP22
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 15:36
od Jarynac
...a je to v pohodě převodovka, nebo je v těch kilometrech co uvádím už po smrti?
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 15:40
od masar
To ti nikdo na dálku neřekne, záměr se na to zda řadí bez škubání. Obecně vzato s ní problémy nebyvaji. Osobně bych se ale víc zajímal o korozi, to tě v budoucnu může vyjít podstatně dráž než nákup repasovaný převodovky. Auto z Itálie by v tomhle ohledu být v dobrým stavu.
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 15:43
od Mirko
Je to v pohodě převodovka, která při těch kilometrech, co uvádíš může být po nebo před smrti. Já úplně nevím, kam ten dotaz směruje. Nikdo ti tady asi nedá záruku na převodovku, která má nalítáno 300 tisíc. Může být, že ti bude dál jezdit a nebude to vzácnost, ale taky může být potřebná její výměna. Na trhu je dost náhradních, přehodit to není až takový problém a bude stát méně než výměna spojky u manuálu. Co tou dobou už určitě bude přinejmenším méně učinné je měnič, jehož repasem by se ti zvedla účinnost celého vozu.
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 16:20
od habakuk
No hodnocení že tě majitel vezl po městě je na dvě věci. Chce to svést se, se studenou jak řadí pak ji protáhnout po dálnici jak drží rychlost no a pak po městě jak plynule řadí. Obecně bych bral, že je na repas a takto k ni přistupoval. Jo sériový měnič je tak maximálně na ozdobu.
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 22 říj 2021 17:17
od Lukas40
Většinou jsou už před smrtí. Jestli do toho půjdeš tak se pomalu příprav na repas toho automatu.
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 23 říj 2021 08:02
od Acon
Tie prevodovky sú fakt veľmi dobré a hodne vydržia. Staré auto kupuješ s tým, že časom Ti niečo odíde, alebo vieš, že treba spraviť hneď po kúpe. Táto prevodovka nezvykne klaknúť odrazu a keď aj budeš niekde v RO a sem tam šklbne, tak vieš, že domov prídeš. Potom ju vymontuješ a na výmenu pošleš sem
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... gearboxes/ lepšia možnosť v pomere cena a kvalita neexistuje. Rovno si tam objednáš medium menič. Po rokoch s D2 kde prvá bola so sériovým meničom a druhú už som vybavil meničom medium, by som po kúpe hneď prvé vymenil prevodovku a menič od ashcroft. Radosť jazdiť.
Re: Jaký typ automatu DII
Napsal: 30 říj 2021 08:59
od Hubert
Acon píše: 23 říj 2021 08:02
Tie prevodovky sú fakt veľmi dobré a hodne vydržia. Staré auto kupuješ s tým, že časom Ti niečo odíde, alebo vieš, že treba spraviť hneď po kúpe. Táto prevodovka nezvykne klaknúť odrazu a keď aj budeš niekde v RO a sem tam šklbne, tak vieš, že domov prídeš. Potom ju vymontuješ a na výmenu pošleš sem
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... gearboxes/ lepšia možnosť v pomere cena a kvalita neexistuje. Rovno si tam objednáš medium menič. Po rokoch s D2 kde prvá bola so sériovým meničom a druhú už som vybavil meničom medium, by som po kúpe hneď prvé vymenil prevodovku a menič od ashcroft. Radosť jazdiť.
Má pravdu. Do ojetého automatu nevidíš. Už sem dělal repas jak po 400 tis tak i po 30 tis. (ale to byl extrém). Co se týče aschcroftu tak cenově není nejlevnější. A teď po vystoupení z EU je to ještě horší a složitější. Ono 725 GBP vypadá hezky, ale nakonec to bude min 40 tis. a bude to zase ta samá převodovka. Oni převodovky upravují na to aby měli větší výdrž, ale každá uprav vyjde +10 tis. Ono se dá posílit i standartní automat o cca 20% což stačí. Na druhou stranu každá tato úprava má negativní vliv na konfort přeřazování.