Prodáno SMAZAT
Napsal: 04 pro 2021 16:05
Disco2 facelift manuál 7 míst rok 2002 na opravu za 67890,-
Nabízím hromadu práce za přiměřené peníze. První orientační fotky budou večer, další várka až rozmrzne hadice k vapce a vydrbu to zespoda. stav koroze asi rozhodne. Zatím jeden takovej děsně vtipnej obrázek, pravdivej.
co jsem psal vedle platí: má teda motor 15p. O korozi budu hovořit až ji ovapkuju, ale uplné řešeto to není, zemřela při těžbě v lese, takže já ji adoptoval (z lesa) jako hroudu bláta a když jsem chtěl vědět, jestli má vzadu měchy nebo pružiny, tak jsem si fakt chvíli nebyl jistej
Má teda měchy, 7 míst, řidičská sedačka off, ACE off (chcaly pístnice), spojka v těžkým záběru prý někdy proklouzne, ale je brutálně zamaštěná od víka ventilů, takže možná není mrtvá, jen maštěná, turbo na pokraji sil, chčije regulátor paliva, brzdy mi přijdou měkký, ale nic z nich neteče, nebo to není zatím vidět - budu odvzdušňovat pak se uvidí, zbytek nějak funguje - je tam origo bufík a funguje. Chytřejší budu tak za týden, jak je teď brzo tma, tak udělám něco max o víkendu. Zpojízdním a uvidím. Je to facelift a pravé světlo je relativně nedávno (rok-dva?) měněné za nové (!), což je asi nejcennější součástka na celém autě. Popadaj mne zachraňovací pudy, ale jestli ji nakonec popravím, tak hodlám prodat ten faceliftovej čumák za nesmysl a koupit si jachtu v karibiku...
brzdy se celkem ukldinily - pedál ztvrdnul, když jsem udělal ten náboj a destičky normálně doléhaj k disku. Jak měl náboj vůli, odtlačoval je moc.
Podvozek je v háji dost asi, vůle na řízení, ale spíš jako teda odhaduju panhardku, rameny atd. Nejsem si jistý, ale myslím, že to bude vymlácené spíš všechno, než že by to byl jeden špatný silentblok. Pohon jako motor, převodovka, rozvodovka atd, tak dobrý, táhne to hezky vůle řpi přeřazení, resp, ubrání/přidání jsou v pohodě.
Interiér docela špinavej. Řidičské sedadlo špatné. Exteriér překvapivě málo pobitej, jakože škrábanců a důlků minimum. centrál funguje na všech dveřích zamykání i odemykání. Stahovačka u řidiče už má špatné to kolečku, tak se to okýnko trochu kynklá. Má to vodní bufík, kterej funguje a má dokonce dodělání na čudlík "nucené spuštění", dokonce i nějaký modl na ovládání telefonem, ale to nevím jak funguje...
Do tří králů ji nechám v celku. Je psaná na mne, pojištěná a technickou má nějak ještě asi rok. Dojede kamkoliv, ale se stávajícím stavem podvozku je trochu umění ji udržet v pruhu při vyšších rychlostech
, já jel nejvíc asi devadesát a to se nepovažuju za člověk, který se bojí uplně hnedka všeho. Punku Zdar!
Nabízím hromadu práce za přiměřené peníze. První orientační fotky budou večer, další várka až rozmrzne hadice k vapce a vydrbu to zespoda. stav koroze asi rozhodne. Zatím jeden takovej děsně vtipnej obrázek, pravdivej.
co jsem psal vedle platí: má teda motor 15p. O korozi budu hovořit až ji ovapkuju, ale uplné řešeto to není, zemřela při těžbě v lese, takže já ji adoptoval (z lesa) jako hroudu bláta a když jsem chtěl vědět, jestli má vzadu měchy nebo pružiny, tak jsem si fakt chvíli nebyl jistej

brzdy se celkem ukldinily - pedál ztvrdnul, když jsem udělal ten náboj a destičky normálně doléhaj k disku. Jak měl náboj vůli, odtlačoval je moc.
Podvozek je v háji dost asi, vůle na řízení, ale spíš jako teda odhaduju panhardku, rameny atd. Nejsem si jistý, ale myslím, že to bude vymlácené spíš všechno, než že by to byl jeden špatný silentblok. Pohon jako motor, převodovka, rozvodovka atd, tak dobrý, táhne to hezky vůle řpi přeřazení, resp, ubrání/přidání jsou v pohodě.
Interiér docela špinavej. Řidičské sedadlo špatné. Exteriér překvapivě málo pobitej, jakože škrábanců a důlků minimum. centrál funguje na všech dveřích zamykání i odemykání. Stahovačka u řidiče už má špatné to kolečku, tak se to okýnko trochu kynklá. Má to vodní bufík, kterej funguje a má dokonce dodělání na čudlík "nucené spuštění", dokonce i nějaký modl na ovládání telefonem, ale to nevím jak funguje...
Do tří králů ji nechám v celku. Je psaná na mne, pojištěná a technickou má nějak ještě asi rok. Dojede kamkoliv, ale se stávajícím stavem podvozku je trochu umění ji udržet v pruhu při vyšších rychlostech
