RR L322 VOGUE, 2005, TD6, 255tis. km
Napsal: 23 úno 2022 16:05
Zdravím, bohužel budu muset kvůli náhlé změně zaměstnání prodat svůj Range Rover. Bylo by sice krásné každý den dojíždět 70km do práce Rangem, ale asi ekonomicky neúnosné.
Auto jsem koupil minulý rok na podzim, a bylo jak vizuálně, tak technicky v super stavu. Ale i přesto se za ten půl rok na autě nějaké opravy musely udělat.
Hned po koupi se měnily termostaty a veškeré provozní kapaliny a filtry. Dále jsem kupoval na zimu novou baterku a měnila se couvací kamera. Nyní je auto v servise a budou se měnit oba přední měchy s tlumiči, protože mi levý přední měch praskl. Převodovka řadí pěkně a nijak nekope (podle předchozího majitele byl dělaný repas převodovky v 190tis. km). Na autě jsou momentálně zimní kola Nokian R19 a na léto mám celoroční Michelinky R20.
Je tam prakticky plná výbava (hudba Logic7, TV v opěrkách, výhřev všech sedaček, střešní okno...). Nejspíše nikdy nebylo ježděno v nějakém větším terénu, protože podvozek je pěkný a není nikde naražený a nebo zrezlý.
Na autě je jedna větší chyba, kterou už nestihnu vyřešit a proto ji zohledním v ceně. Při koupi auta byla na pravém zadním blatníku malá prasklina, takže jsem věděl, že auto bylo lehce bourané a opravené. Auto jsem si zkontroloval přes Carvertical a byly tam pouze 2 starší nehody malého rozsahu (nejspíš nějaké odřené plechy, protože to bylo naceněno na 20tis Kč). Takže ten zadní blatník si někdo opravoval na vlastní náklady, a opravil to asi jen na prodej, protože se po pár měsících objevila i druhá prasklina na blatníku, tak jsem byl rozhodnutý, že to na jaře nechám opravit.
Cenu bych si představoval kolem 170tis Kč, nebo výměnu za nějaké úspornější auto, klidně s doplatkem z mé strany.
Auto jsem koupil minulý rok na podzim, a bylo jak vizuálně, tak technicky v super stavu. Ale i přesto se za ten půl rok na autě nějaké opravy musely udělat.
Hned po koupi se měnily termostaty a veškeré provozní kapaliny a filtry. Dále jsem kupoval na zimu novou baterku a měnila se couvací kamera. Nyní je auto v servise a budou se měnit oba přední měchy s tlumiči, protože mi levý přední měch praskl. Převodovka řadí pěkně a nijak nekope (podle předchozího majitele byl dělaný repas převodovky v 190tis. km). Na autě jsou momentálně zimní kola Nokian R19 a na léto mám celoroční Michelinky R20.
Je tam prakticky plná výbava (hudba Logic7, TV v opěrkách, výhřev všech sedaček, střešní okno...). Nejspíše nikdy nebylo ježděno v nějakém větším terénu, protože podvozek je pěkný a není nikde naražený a nebo zrezlý.
Na autě je jedna větší chyba, kterou už nestihnu vyřešit a proto ji zohledním v ceně. Při koupi auta byla na pravém zadním blatníku malá prasklina, takže jsem věděl, že auto bylo lehce bourané a opravené. Auto jsem si zkontroloval přes Carvertical a byly tam pouze 2 starší nehody malého rozsahu (nejspíš nějaké odřené plechy, protože to bylo naceněno na 20tis Kč). Takže ten zadní blatník si někdo opravoval na vlastní náklady, a opravil to asi jen na prodej, protože se po pár měsících objevila i druhá prasklina na blatníku, tak jsem byl rozhodnutý, že to na jaře nechám opravit.
Cenu bych si představoval kolem 170tis Kč, nebo výměnu za nějaké úspornější auto, klidně s doplatkem z mé strany.