Stránka 1 z 1

Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 11 kvě 2022 21:05
od Palivos
Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 11 kvě 2022 21:10
od Lukasino
Jezdit stylem cesta je cíl? Určitě tam vede i nějaká polňačka, která bude delší a horší cestou :mrgreen:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 11 kvě 2022 21:23
od Mirko
Asi to má každý jinak, ale když jsem to měl 5 minut autem do práce, tak jsem jezdíval na kole nebo šel pěšky... Dost to prodloužilo životnost mého motoru...

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 12 kvě 2022 07:52
od komin
Nechat auto na firme a chodit domov pesi, bike, alebo elektricka kolobezka, ak ti netreba vozit deti do skoly tak na 5min nema vyznam startovat ziadny motor [emoji6]

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 12 kvě 2022 13:27
od Lukasino
Podle mě to ten motor bez problému snese, když ho prostě jednou za čas protáhneš. 5km není moc, ale ani málo, kolikrát jede člověk s autem na nákup, do školky, atd. a je to podstatně blíž.

Ideální to není, ale auto má sloužit Tobě a ne Ty jemu :yes

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 13 kvě 2022 00:42
od Kokesek
Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05 Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 13 kvě 2022 11:42
od Lukasino
Kokesek píše: 13 kvě 2022 00:42
Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05 Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Dá se tomu části problémům předejít tím, že si koupí verzi bez DPF a EGRy zaslepí...

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 13 kvě 2022 11:55
od Kokesek
je to řešení, ale smrad z výfuku se dost znásobí. A vzhledem k aktivite techniků na emisích jsem dneska dost opatrný něco ladit na emisním systému. Spíše se snažím aby věci dělali co mají. A dále taky když vozíš děti v autě a stojíš na volnoběh tak to je neskutečný smrad bez egr a DPF. Jsem proti tomu aby auta nadměrně kouřila a smrděla. Vetšinou to vede akorát k situaci že jdu někoho předjet jako idiot jenom proto abych to nemusel čuchat. Né proto abych byl první jak si někteří mylně vykládají....

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 13 kvě 2022 11:59
od Palivos
Tak pestrá paleta názorů, až se z toho těžko dělá nějaký kompromis. Ale super názory, díky za ně. :beer

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Napsal: 13 kvě 2022 12:06
od Lukasino
To že 3.6 bez DPF smrdí a má takový až štiplavý zápach souhlasím, ale to je prostě vlastnost. A pokud se dělala oficiální verze bez DPF, tak v tom takový problém nevidím... Druhá věc je vyndavat DPF z auta kde být má a bylo s tím počítané, to je samozřejmě něco jiného.