Stránka 1 z 1
Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 11 kvě 2022 21:05
od Palivos
Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.
Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit?

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 11 kvě 2022 21:10
od Lukasino
Jezdit stylem cesta je cíl? Určitě tam vede i nějaká polňačka, která bude delší a horší cestou

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 11 kvě 2022 21:23
od Mirko
Asi to má každý jinak, ale když jsem to měl 5 minut autem do práce, tak jsem jezdíval na kole nebo šel pěšky... Dost to prodloužilo životnost mého motoru...
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 12 kvě 2022 07:52
od komin
Nechat auto na firme a chodit domov pesi, bike, alebo elektricka kolobezka, ak ti netreba vozit deti do skoly tak na 5min nema vyznam startovat ziadny motor [emoji6]
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 12 kvě 2022 13:27
od Lukasino
Podle mě to ten motor bez problému snese, když ho prostě jednou za čas protáhneš. 5km není moc, ale ani málo, kolikrát jede člověk s autem na nákup, do školky, atd. a je to podstatně blíž.
Ideální to není, ale auto má sloužit Tobě a ne Ty jemu

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 13 kvě 2022 00:42
od Kokesek
Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05
Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.
Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit?
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 13 kvě 2022 11:42
od Lukasino
Kokesek píše: 13 kvě 2022 00:42
Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05
Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.
Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit?
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Dá se tomu části problémům předejít tím, že si koupí verzi bez DPF a EGRy zaslepí...
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 13 kvě 2022 11:55
od Kokesek
je to řešení, ale smrad z výfuku se dost znásobí. A vzhledem k aktivite techniků na emisích jsem dneska dost opatrný něco ladit na emisním systému. Spíše se snažím aby věci dělali co mají. A dále taky když vozíš děti v autě a stojíš na volnoběh tak to je neskutečný smrad bez egr a DPF. Jsem proti tomu aby auta nadměrně kouřila a smrděla. Vetšinou to vede akorát k situaci že jdu někoho předjet jako idiot jenom proto abych to nemusel čuchat. Né proto abych byl první jak si někteří mylně vykládají....
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 13 kvě 2022 11:59
od Palivos
Tak pestrá paleta názorů, až se z toho těžko dělá nějaký kompromis. Ale super názory, díky za ně.

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Napsal: 13 kvě 2022 12:06
od Lukasino
To že 3.6 bez DPF smrdí a má takový až štiplavý zápach souhlasím, ale to je prostě vlastnost. A pokud se dělala oficiální verze bez DPF, tak v tom takový problém nevidím... Druhá věc je vyndavat DPF z auta kde být má a bylo s tím počítané, to je samozřejmě něco jiného.