Stránka 1 z 2
RRC 3.5
Napsal: 14 srp 2008 15:57
od tomáš štěpnička
Zdravim.Mám RR 3.5 z roku1983. Chtěl bych ho dát do nějakého pěkného stavu,ale ještě než ho rozeberu a začnu vyvařovat,tak bych ho chtěl
lechce zvednout a taky nějak zlepšit motorizaci-těch 125 k mi přijde moc
málo.existuje něco silnějšího co by se tam dalo dát,ale pokud možno bez
nějaké složíté elektroinstalace???budu rád za každou radu a názor.
Napsal: 14 srp 2008 17:32
od Land Jirka
3,5 bejvá občas vydechlá. Pokud je motor z roku 83 a nic se sním nedělalo chtěl by asi Go.
3,5 v plnné kondici není žádná zdechlina a na běžné ježdění stačí a snese i větší kola 32".
Na 33" a vejš bych už měnil převody v difech.
Napsal: 15 srp 2008 08:57
od tomáš štěpnička
Běžně udržitelná rychlost po silnici je tak 70km/hod a to jen pokud
nejsou nějaké stoupáky.spíš jen ´hodně mírné kopce.
dělal jsem i o dost starší auta(tatra 805,aro,atd) a chodili možná
líp.neumím si moc dobře představit,že bych za to dal třeba vlek-to bych tam asi v životě nedal trojku

jinak je to plně funkční auto-má teda dost lehlí pružiny,ale to je to nejmenčí.
Napsal: 15 srp 2008 09:13
od teslo
Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
Napsal: 15 srp 2008 11:09
od tomáš štěpnička
teslo píše:Ja mam tiez 3.5 ale s EFI( hotwire). A na 33" s tym bezne jazdim. Nieje to ziadny rychlik, ale 100km/h mu nerobi problem.
Minimalne treba pozriet sviecky, kable, casovanie, nastavenie karburatorov.
GO by mu urcite prospela, ale otazka znie ci je to efektivne( kolko penazi to zozerie).
No myslim že dělat výbrusy atd.by asi byla zbytečná investice.svíčky,kabeli dam samozřejmě nové.Ale zajímalo by mě kolik
elektryky je kolem 3.5 EFI??
Napsal: 15 srp 2008 12:25
od karel
Tohle je schéma čidel u 3,9 l V8 MFI,ale to už je dost složité.
Jinak můj názor je takový, že bych raději zůstal u karburátorů a nechal je pořádně naladit, protože většina V8 motorů u novějších ročníků trpí právě problémy s čidly což se projevuje kolísáním volnoběhu chcípáním a podobně

viz některé odkazy v sekci Discovery
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3629
Napsal: 15 srp 2008 13:04
od karel
Ještě mě napadlo, zkus se spojit s Meškym z Třeboně, ten tyhle motory a vůbec RRC zná velmi dobře

Napsal: 15 srp 2008 13:30
od tomáš štěpnička
karel píše:Ještě mě napadlo, zkus se spojit s Meškym z Třeboně, ten tyhle motory a vůbec RRC zná velmi dobře

Díky moc za radu.Já rozhodně nemam nic proti karbíkum-jde mi jen o to
aby to bylo trochu živější.mam doma takovýho speciála s motorem
s Tatry 613 s karbcema-a chodí uplně úžasně
Napsal: 15 srp 2008 13:44
od karel
Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to

603338599
Napsal: 15 srp 2008 13:52
od tomáš štěpnička
karel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to

603338599
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
Napsal: 15 srp 2008 14:07
od karel
tomáš štěpnička píše:karel píše:Jasně právě proto říkám, že karbec jde naladit ještě na lepší žihadlo než stříkačka, tedy pokud jsi smířený se spotřebou 25 litrů a víc.
Třeba Jirka Kotlan z Brna má RRC s karbecama tak mu zkus cinknout jak na to

603338599
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valník

Napsal: 15 srp 2008 14:30
od teslo
rovnake je to u mojej 3.5
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
Napsal: 15 srp 2008 15:31
od tomáš štěpnička
karel píše:tomáš štěpnička píše:
Určitě mu brnknu.Jo 25 je dost-pokud je to v terénu tak to beru,ale po
silnici je to docela síla.S rozumnou nohou jsem i s Tatrou 805 Kačenou
jezdil za míň
díky za info
Jen mimochodem, jakou T805 jsi měl skříň nebo valník

Měl jsem valníka v originále a jednu za který jsem měl sundanou
skříň a měl jsem tam jen takovou plošinku-byla na kros,ale i tak pěkně
udělaná
Nemít tak plnej dvůr a nebejt takovej nedostatek dílů (kdyby je tak někdo chtěl vyrábět) tak bych měl určitě valníček dodnes-docela mi chybí

Napsal: 15 srp 2008 15:34
od tomáš štěpnička
teslo píše:
rovnake je to u mojej 3.5
Este tam chybaju Lamda sondy
Inac na LPG tie V8 chodia nadherne. teda aspon moja. To je tiez jedna z ciest. Spotreba 25L( aj to je vela) plynu az tak neboli...
No ten plyn už by se dal

uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn

RRC
Napsal: 15 srp 2008 16:42
od Neklan
Ten tvůj motor není rozhodně vpořádku!
Svým RRC rok 1983 s karburátorovým motorem 3,5 V8 jsem jel z Anglie po ose, 130km/h jel po dálnici i do kopců a spotřeba průměrně 15 - 16 litrů. Pohoda...
Napsal: 15 srp 2008 17:16
od Land Jirka
Neklan má pravdu. 3,5 karbec běžně jezdí 120km/h.

Chce to nejdřív jít po svíčkách a kabelech a nebál bych se ani toho výbrusu.Stojí pár peněz.
Napsal: 15 srp 2008 18:26
od karel
tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal

uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn

Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji

Napsal: 22 srp 2008 14:50
od tomáš štěpnička
karel píše:tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal

uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn

Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji

byl jsem dlouho mimo Pc.Zkusím tedy zgenerálkovat stávající
karburátoroví motor. ještě by mě zajímalo zda když budu zvedat
podvozek(delší péra a tlumiče) tak jestli by to taky nechtělo jinak
zalomená podélná ramena-myslim že se jinak budou žvejkat silembloky
uložení.
Napsal: 22 srp 2008 17:46
od karel
Při zvedání o 2" není nutné měnit ramena, ale doporučuje se to kvůli odstranění vibrací, tedy pokud jsou.Já neměnil a nic nevibruje.
Kdyby jsi chtěl jít do většího liftu je to složitější a musel by jsi měnit mimo pružin a tlumičů i všechna ramena

třeba tohle je dobré:
http://www.mm-4x4.com/britparts-complet ... -863-p.asp
Napsal: 22 srp 2008 20:25
od Mešky
karel píše:tomáš štěpnička píše:[No ten plyn už by se dal

uvažoval jsem i o naftě,ale to předení V8
je prostě V8.tak třeba pořešim ten plyn

Na naftu se vykašli, pořeš kontrolu a případnou repas stávajícího motoru tak jak radí kluci a nebo sežeň 3,5 stříkačku, myslím, že právě Mešky o kterém jsem psal nabízel před časem více těchto motorů k prodeji

Ahoj, byl jsem tyden na dovče, tak až teď, mam tady dva motory 3,5, jeden je komplet s elektrikou a řídící jednotkou, ma najeto okolo 120000 a druhý je z karburátorovýho defíka a měl by mít mezi 80-90000. Oba běželi jak hodinky.
Já osobně bych vstřik neřešil. Karbec má lepší spodek, líp tahá už třeba při volnoběhu.