Hunter Di Spare Parts Co.
37 Millett St.
Hurstville
NSW 2220
Australia
Tel.: 0413813698
email: hunterdispares@yahoo.com.au
Vzhledem k tomu, že to je Australský produkt, tak jsem informace čerpal z Australian Land Rover Owners fóra a od uživatele Slunnie a jeho návodu na instalaci korekčního modulu Truespeed. Jedná se tedy o jakýsi volný překlad různých informací, ke kterým jsem přidal fotky z instalace na mém autě. Pokud najdete v návodu nějakou kravinu, nepřesnost a pod, tak mi prosím napište, opravím to. Použijte na vlastní nebezpečí
C6100 je elektronická krabička, která koriguje/upravuje signál ze SLABS do ECU, ACE, tachometru a počítadla ujeté vzdálenosti. C6100 je vhodné nainstalovat když jsou na vozidle nainstalované pneumatiky o výrazně jiném rozměru, než je standardní. Obzvlášť se to hodí, když jsou pneumatiky většího rozměru, neboť tachometr pak ukazuje nižší rychlost než auto reálně jede a řidič se tak vystavuje riziku placení rychlostní daně. Korekci lze nastavit v rozmezí -68% až 471% K zařízení jsou přiložené tří papíry A4 s tabulkou nastavení, jakýsi obrázek zapojení, příliš vědecký návod jak to nastavit a varování (nesmí se použít oba vstupy naráz a výstup/modrý drát se nesmí dotknout kostry). Z krabičky trčí tyto dráty:
- černý - zem
- červený - +12V
- bílý - vstup (hall effect pulses)
- hnědý - vstup (inductive pulses)
- modrý - výstup
12V jsem přivedl z pojistkové skříně pod volantem a drát jsem vedl skrz prostor za rádiem. Tuším, že jsem použil krimpovací plochý konektor 6,3x0,8mm (já to znám pod názvem faston). Na obrázku samostatný červený drát. Prostor za přihrádkou před spolujezdcem.