Smazat
Moderátor: stan
Smazat
Zdravím přátelé,
rozhodl jsem se nabídnout k prodeji klasika s motorem TD5. Motor je zapsaný v TP, stavba proběhla v Belgii. Motor, rozvodovka s uzávěrkou mezinápravy, převodovka, vše z Discovery II rok 2000. Motor 15P. Auto mám druhým rokem a koupil jsem ho jako nepojízdné za cenu, kterou ani nebudu prezentovat, jelikož byste se mi smáli Pán využil asi můj duchaplný výraz v obličeji a nastřelil cenu. S klasikem jezdil poslední cca rok kamarád, který mi ho postupně splácel. Nyní přišel rozvod, alimenty a další radosti, tak mi ho sem vrátil a dohodli jsme se na prodeji, jelikož aut všech typů je tu dost a už opravdu další tu neudržím.
Co se tedy vše dělalo, Vezmeme to odpředu dozadu
Nová čirá světla + LED rampa
Zánovní chladič
Nová Visco
Vyměněná převodka řízení - původní klasicky tekla
Nový tlumič řízení
Otestované vstřikovače u p. Křížka - vše v normě, perfektní motor, koreční hodnoty max +-1
Nové těsnění víka ventilů, těsnění sání i výfuku, nový kabelový svazek ke vstřikovačům, téměř veškeré hadice v silikonu + pořádné spony
GO alternátoru a startéru
Výměna boxu s ventilátorem topení - klasicky zadřený na ložisku + nefunkční klapky. Vše zprovozněno. Ovládání podtlaku na klapku jsem vytáhl z vakuové pumpy, která je tam teď jinak k ničemu.
Dokoupen teploměr výfukových plynů pro účinné ladění výkonu a třeba dalšího čipu, kdyby někdo měl tu potřebu. DOdělán VDO teploměr vody, tlak turba, budík nabíjení, všechny kontrolky a osvětlení v autě rozchozeny
Nalazená jednotka s čipem stage II a vyřazením imobilizérem. Ladilo se asi na 4x než jsem byl spokojený se záběrem a kouřivostí. Údajně teď cca 185 koní, jede velmi obstojně. K autu ještě jedna náhradní jednotka také s čipem a i s imobilizérem, která mi výkonově nevyhovovala. Zásuvka OBD vytažena, auto je možno v případě potřeby normálně diagnostikovat.
Komplětně přetěsněné rejdové koule - nové uložení svislých čepů, svislé čepy, gufera v nohavicích, kompletní repasovací sada včetně vymezovacích podložel
Nová ložiska ve všech kolech, nové brzdy + vzadu nový komplet brzdič. Přední repasované repasovací sadou.
Nové čidlo na klice + nová čidla ABS. Vše mělo rozpraskané bužírky, tak se dalo vše nové. ABS plně funkční
Kompletní GO turba včetně nové turbové skříně - děláno ve Special Turbo
Nová kompletní spojka Valeo s dvouhmotou - oba spojkové válce,vypínací vidlice, tyčka, zajišťovací účko, spojkové ložisko. Původně jsem myslel, že spojkové ložisko projelo přítlačákem, tak se udělala komplet spojka a problém byl ve válcích. Původní dvouhmota a spojka opotřebení asi 50 procent, mohu přidat.
Výměna převodovky. U původní špatný synchron na zpátečce. Tato je z discovery, která byla bouraná na zadek a měla najeto 110 000 km. Samozřejmě nová všechná těsnění a gufera
Repasované oba kardany v Kardan servisu - děláno nové drážkování + kříže
Nový buben ruční brzdy, pakny, rozpěrky. Funguje jak za mlada.
Nový středový čep na zadní náprávě
Nová gufera víceméně všude, kde byl vidět náznak nějakého úniku
Zánovní zadní horní vrata - bez koroze
Za předchozího majitele přešitá stropnice, takže žádný povislý strop
A asi mnoho dalšího, jen tak, co jsem teď koukal do faktur a vzpomněl jsem si. Nepíšu kraviny jako žhavičky, filtry a běžné věci, to je snad samozřejmé.
Na autě je 2" Lift, tlumiče Koni a samosvorné diferenciály True Track, v terému auto funguje bezvadně. Věřím, žo ho i některí mohli vidět třeba na Babinách.
V TP zapsán objem 2495 a výkon 102kw, tažné 3500kg, pneu 265/75/16BF Goodrich A/T, které jsou na autě, eko zaplaceno,VIN čitelné, alternativní rám taktéž zapsaný v TP. Jedná se o rok 93/94, takže již elektronický posilovač brzd s ABS. Na autě funkční centrál, všechna okna, elektrická zrcátka a elektrický šíbr.
S autem teď denně jezdím do práce a funguje naprosto v pohodě.
A teď asi to, co vás zajímá nejvíc. Vzal jsem kupní cenu, faktury apod. a nezapočítal žádnou práci a jsem cca na 294.000,-. Prodejní cenu si představuji 260.000,-
S vážným zájemcem z fóra je možné provést drobnou korekci ceny, ale v rámci tisíců, nikoliv desetitisíců. Pro vážné zájemce přidávám i telefon 734 208 pětsetpět
rozhodl jsem se nabídnout k prodeji klasika s motorem TD5. Motor je zapsaný v TP, stavba proběhla v Belgii. Motor, rozvodovka s uzávěrkou mezinápravy, převodovka, vše z Discovery II rok 2000. Motor 15P. Auto mám druhým rokem a koupil jsem ho jako nepojízdné za cenu, kterou ani nebudu prezentovat, jelikož byste se mi smáli Pán využil asi můj duchaplný výraz v obličeji a nastřelil cenu. S klasikem jezdil poslední cca rok kamarád, který mi ho postupně splácel. Nyní přišel rozvod, alimenty a další radosti, tak mi ho sem vrátil a dohodli jsme se na prodeji, jelikož aut všech typů je tu dost a už opravdu další tu neudržím.
Co se tedy vše dělalo, Vezmeme to odpředu dozadu
Nová čirá světla + LED rampa
Zánovní chladič
Nová Visco
Vyměněná převodka řízení - původní klasicky tekla
Nový tlumič řízení
Otestované vstřikovače u p. Křížka - vše v normě, perfektní motor, koreční hodnoty max +-1
Nové těsnění víka ventilů, těsnění sání i výfuku, nový kabelový svazek ke vstřikovačům, téměř veškeré hadice v silikonu + pořádné spony
GO alternátoru a startéru
Výměna boxu s ventilátorem topení - klasicky zadřený na ložisku + nefunkční klapky. Vše zprovozněno. Ovládání podtlaku na klapku jsem vytáhl z vakuové pumpy, která je tam teď jinak k ničemu.
Dokoupen teploměr výfukových plynů pro účinné ladění výkonu a třeba dalšího čipu, kdyby někdo měl tu potřebu. DOdělán VDO teploměr vody, tlak turba, budík nabíjení, všechny kontrolky a osvětlení v autě rozchozeny
Nalazená jednotka s čipem stage II a vyřazením imobilizérem. Ladilo se asi na 4x než jsem byl spokojený se záběrem a kouřivostí. Údajně teď cca 185 koní, jede velmi obstojně. K autu ještě jedna náhradní jednotka také s čipem a i s imobilizérem, která mi výkonově nevyhovovala. Zásuvka OBD vytažena, auto je možno v případě potřeby normálně diagnostikovat.
Komplětně přetěsněné rejdové koule - nové uložení svislých čepů, svislé čepy, gufera v nohavicích, kompletní repasovací sada včetně vymezovacích podložel
Nová ložiska ve všech kolech, nové brzdy + vzadu nový komplet brzdič. Přední repasované repasovací sadou.
Nové čidlo na klice + nová čidla ABS. Vše mělo rozpraskané bužírky, tak se dalo vše nové. ABS plně funkční
Kompletní GO turba včetně nové turbové skříně - děláno ve Special Turbo
Nová kompletní spojka Valeo s dvouhmotou - oba spojkové válce,vypínací vidlice, tyčka, zajišťovací účko, spojkové ložisko. Původně jsem myslel, že spojkové ložisko projelo přítlačákem, tak se udělala komplet spojka a problém byl ve válcích. Původní dvouhmota a spojka opotřebení asi 50 procent, mohu přidat.
Výměna převodovky. U původní špatný synchron na zpátečce. Tato je z discovery, která byla bouraná na zadek a měla najeto 110 000 km. Samozřejmě nová všechná těsnění a gufera
Repasované oba kardany v Kardan servisu - děláno nové drážkování + kříže
Nový buben ruční brzdy, pakny, rozpěrky. Funguje jak za mlada.
Nový středový čep na zadní náprávě
Nová gufera víceméně všude, kde byl vidět náznak nějakého úniku
Zánovní zadní horní vrata - bez koroze
Za předchozího majitele přešitá stropnice, takže žádný povislý strop
A asi mnoho dalšího, jen tak, co jsem teď koukal do faktur a vzpomněl jsem si. Nepíšu kraviny jako žhavičky, filtry a běžné věci, to je snad samozřejmé.
Na autě je 2" Lift, tlumiče Koni a samosvorné diferenciály True Track, v terému auto funguje bezvadně. Věřím, žo ho i některí mohli vidět třeba na Babinách.
V TP zapsán objem 2495 a výkon 102kw, tažné 3500kg, pneu 265/75/16BF Goodrich A/T, které jsou na autě, eko zaplaceno,VIN čitelné, alternativní rám taktéž zapsaný v TP. Jedná se o rok 93/94, takže již elektronický posilovač brzd s ABS. Na autě funkční centrál, všechna okna, elektrická zrcátka a elektrický šíbr.
S autem teď denně jezdím do práce a funguje naprosto v pohodě.
A teď asi to, co vás zajímá nejvíc. Vzal jsem kupní cenu, faktury apod. a nezapočítal žádnou práci a jsem cca na 294.000,-. Prodejní cenu si představuji 260.000,-
S vážným zájemcem z fóra je možné provést drobnou korekci ceny, ale v rámci tisíců, nikoliv desetitisíců. Pro vážné zájemce přidávám i telefon 734 208 pětsetpět
Naposledy upravil(a) dvorri dne 21 pro 2022 02:01, celkem upraveno 2 x.
- zidon
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI., UAZ, Vitara, ..
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko v C. ) ;-) POVOLANI: Zachranar ( aneb poslani k posrani :D )
Re: Range Rover Classic TD5
Ouuuu to je krasavec
Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Range Rover Classic TD5
Tiez ma stekli v podbrusku
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic TD5
Je to nadhera! Kdyby si potreboval treba Mustanga nebo bmw m5 tak to muzem domluvit.
- Kraken666
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10 led 2016 14:18
- tel.: 607541515
- auto: Range Rover L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic TD5
Sakra ten je krásnej
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic TD5
To prave delam uplne stejne tedka. A jeste sem se zmocnil jednoho krasneho infinity g35 abych mel vetsi srovnani…
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
- Mattyfu
- Příspěvky: 333
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic TD5
Dovolím si Dvorrimu ještě doplnit introš, to auto bylo opravdu skvělé a nebýt těch domácích radostí, tak bych se ho nevzdávál, bohužel po zhodnoceni své situace jsme se dohodli na prodeji. Za ty dva roky jsme v tom oba utopili peněz hromadu o času nemluvě abychom to auto dostali do stavu kdy dělá radost a je ve stavu sednout otočit klíčem a vyrazit kamkoli a hlavně se odtamtud vrátit. Jinak k autu je u mě regál ND jako původní volant další filtr box, viskóza vrtule, nějaké kliky zámky další, nová svetla v kouřovém provedení, dva další ventilátory, rozdělovač ABS, další jednotka motoru, čidla ABS nejake silentbloky v polyuretanu co jsem nestačil vymenit...no prostě plný kufr dílů co by se jednou mohli hodit. Jinak Dvorri nezmínil že spojovačky jsou též pevnostní, vzadu jsou vyztužená korekční ramena, asi troje klíče, hlavně tam není ten imo.
- Přílohy
-
- 168.jpg (17.42 KiB) Zobrazeno 5660 x
-
- 1961.jpg (28.98 KiB) Zobrazeno 5660 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Range Rover Classic TD5
Moc pěkná stavba to klimu a CDL?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Range Rover Classic TD5
CDL samozřejmě je, klima není. Klimový box k tomu je, ale není kompresor ani nic dalšího.
- Mattyfu
- Příspěvky: 333
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic TD5
Ještě mě napadlo že classic je dovybavený elektrickým ohřevem chladící kapaliny na 220V který jsem používal, aby se rovnoměrněji ohřála hlava před výjezdem v chladném počasí plus to samozřejmě rychleji začalo topit. Stačilo nátáhnout prodlužku z časové zásuvky.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Range Rover Classic TD5
Bylo více dotazů, tak něco zodpovím. Uzávěrka mezinápravy je a je vyvedena do kabiny. Rám je bez koroze, auto normálně prošlo STK, vše je zapsané v TP, tažné na 3500kg taktéž v TP a telefon na mě 734 208 pětsetpět.
Re: Range Rover Classic TD5
Zmizelo mi číslo na pana od Budějovic, který má p38 s LPG a měl o klasika zájem. Pokud si to přečte a má stále zájem, ať se prosím ozve. Zmizela mi celá historie hovorů.
Re: Range Rover Classic TD5
Nikdo nic přátelé? Pokud přijde nadšenec a rozumný člověk, jsem ochotný i nějak pohnout s tou cenou. Malý dvoreček a hodně autíček
Re: Range Rover Classic TD5
Korekce ceny na 240.000,-
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Range Rover Classic TD5
ten musí letět
Re: Range Rover Classic TD5
Ja to tu obzeram uz dost dlho a mam hlupu otazku. Co je treba urobit aby bol ako zo showroomu? Mna laka taketo auto iba ked je v povodnom stave. Tie kolesa su original rozmer?
Odoslané z SM-F926B pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-F926B pomocou Tapatalku
- ondrush
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 lis 2012 20:56
- tel.: 776026642
- auto: DiscoII TD5 2003
- Bydliště: ~Velka Bites
Re: Range Rover Classic TD5
no hlavne treba vyhodit ten TD5 motor, co je hlavne lakadlo a dovod cenovky u tohoto auta
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor
profesionální flákač a prokrastinátor