Smazat

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Smazat

#1 Příspěvek od dvorri » 15 říj 2022 11:40

Zdravím přátelé,

rozhodl jsem se nabídnout k prodeji klasika s motorem TD5. Motor je zapsaný v TP, stavba proběhla v Belgii. Motor, rozvodovka s uzávěrkou mezinápravy, převodovka, vše z Discovery II rok 2000. Motor 15P. Auto mám druhým rokem a koupil jsem ho jako nepojízdné za cenu, kterou ani nebudu prezentovat, jelikož byste se mi smáli :grin: Pán využil asi můj duchaplný výraz v obličeji a nastřelil cenu. S klasikem jezdil poslední cca rok kamarád, který mi ho postupně splácel. Nyní přišel rozvod, alimenty a další radosti, tak mi ho sem vrátil a dohodli jsme se na prodeji, jelikož aut všech typů je tu dost a už opravdu další tu neudržím.

Co se tedy vše dělalo, Vezmeme to odpředu dozadu
Nová čirá světla + LED rampa
Zánovní chladič
Nová Visco
Vyměněná převodka řízení - původní klasicky tekla
Nový tlumič řízení
Otestované vstřikovače u p. Křížka - vše v normě, perfektní motor, koreční hodnoty max +-1
Nové těsnění víka ventilů, těsnění sání i výfuku, nový kabelový svazek ke vstřikovačům, téměř veškeré hadice v silikonu + pořádné spony
GO alternátoru a startéru
Výměna boxu s ventilátorem topení - klasicky zadřený na ložisku + nefunkční klapky. Vše zprovozněno. Ovládání podtlaku na klapku jsem vytáhl z vakuové pumpy, která je tam teď jinak k ničemu.
Dokoupen teploměr výfukových plynů pro účinné ladění výkonu a třeba dalšího čipu, kdyby někdo měl tu potřebu. DOdělán VDO teploměr vody, tlak turba, budík nabíjení, všechny kontrolky a osvětlení v autě rozchozeny
Nalazená jednotka s čipem stage II a vyřazením imobilizérem. Ladilo se asi na 4x než jsem byl spokojený se záběrem a kouřivostí. Údajně teď cca 185 koní, jede velmi obstojně. K autu ještě jedna náhradní jednotka také s čipem a i s imobilizérem, která mi výkonově nevyhovovala. Zásuvka OBD vytažena, auto je možno v případě potřeby normálně diagnostikovat.
Komplětně přetěsněné rejdové koule - nové uložení svislých čepů, svislé čepy, gufera v nohavicích, kompletní repasovací sada včetně vymezovacích podložel
Nová ložiska ve všech kolech, nové brzdy + vzadu nový komplet brzdič. Přední repasované repasovací sadou.
Nové čidlo na klice + nová čidla ABS. Vše mělo rozpraskané bužírky, tak se dalo vše nové. ABS plně funkční
Kompletní GO turba včetně nové turbové skříně - děláno ve Special Turbo
Nová kompletní spojka Valeo s dvouhmotou - oba spojkové válce,vypínací vidlice, tyčka, zajišťovací účko, spojkové ložisko. Původně jsem myslel, že spojkové ložisko projelo přítlačákem, tak se udělala komplet spojka a problém byl ve válcích. Původní dvouhmota a spojka opotřebení asi 50 procent, mohu přidat.
Výměna převodovky. U původní špatný synchron na zpátečce. Tato je z discovery, která byla bouraná na zadek a měla najeto 110 000 km. Samozřejmě nová všechná těsnění a gufera
Repasované oba kardany v Kardan servisu - děláno nové drážkování + kříže
Nový buben ruční brzdy, pakny, rozpěrky. Funguje jak za mlada.
Nový středový čep na zadní náprávě
Nová gufera víceméně všude, kde byl vidět náznak nějakého úniku
Zánovní zadní horní vrata - bez koroze
Za předchozího majitele přešitá stropnice, takže žádný povislý strop

A asi mnoho dalšího, jen tak, co jsem teď koukal do faktur a vzpomněl jsem si. Nepíšu kraviny jako žhavičky, filtry a běžné věci, to je snad samozřejmé.

Na autě je 2" Lift, tlumiče Koni a samosvorné diferenciály True Track, v terému auto funguje bezvadně. Věřím, žo ho i některí mohli vidět třeba na Babinách.

V TP zapsán objem 2495 a výkon 102kw, tažné 3500kg, pneu 265/75/16BF Goodrich A/T, které jsou na autě, eko zaplaceno,VIN čitelné, alternativní rám taktéž zapsaný v TP. Jedná se o rok 93/94, takže již elektronický posilovač brzd s ABS. Na autě funkční centrál, všechna okna, elektrická zrcátka a elektrický šíbr.

S autem teď denně jezdím do práce a funguje naprosto v pohodě.

A teď asi to, co vás zajímá nejvíc. Vzal jsem kupní cenu, faktury apod. a nezapočítal žádnou práci a jsem cca na 294.000,-. Prodejní cenu si představuji 260.000,-

S vážným zájemcem z fóra je možné provést drobnou korekci ceny, ale v rámci tisíců, nikoliv desetitisíců. Pro vážné zájemce přidávám i telefon 734 208 pětsetpět
302002058_5504624079653520_5908063912654741635_n.jpg
IMG_20210928_142134.jpg
IMG_20211018_155954.jpg
Přílohy
301946667_5542307829218478_2458569814731443088_n.jpg
282223142_5227580567357874_4300761504161324669_n.jpg
Naposledy upravil(a) dvorri dne 21 pro 2022 02:01, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
zidon
Příspěvky: 1290
Registrován: 17 dub 2016 13:32
auto: ex Disco I. 200tdi
Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko v C. ) ;-) POVOLANI: Zachranar ( aneb poslani k posrani :D )

Re: Range Rover Classic TD5

#2 Příspěvek od zidon » 15 říj 2022 21:15

Ouuuu to je krasavec :yes :sun :heart
Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Range Rover Classic TD5

#3 Příspěvek od Miklosxxx » 15 říj 2022 23:32

Tiez ma stekli v podbrusku :rofl :rofl
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic TD5

#4 Příspěvek od Kokesek » 16 říj 2022 12:51

Je to nadhera! Kdyby si potreboval treba Mustanga nebo bmw m5 tak to muzem domluvit.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kraken666
Příspěvky: 58
Registrován: 10 led 2016 14:18
tel.: 607541515
auto: Range Rover L322
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic TD5

#5 Příspěvek od Kraken666 » 16 říj 2022 16:31

Sakra ten je krásnej :)

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#6 Příspěvek od dvorri » 16 říj 2022 17:29

Kokesek píše: 16 říj 2022 12:51 Je to nadhera! Kdyby si potreboval treba Mustanga nebo bmw m5 tak to muzem domluvit.
Koukal jsem na tu M5 už když si dával inzerát, ale opět neřeší to můj problém. Už teď musím mít jedno auto na heveru a druhé pod ním 😐 a další všude okolo a něco i na chatě na horách

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic TD5

#7 Příspěvek od Kokesek » 16 říj 2022 20:07

To prave delam uplne stejne tedka. A jeste sem se zmocnil jednoho krasneho infinity g35 abych mel vetsi srovnani…
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Range Rover Classic TD5

#8 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 16 říj 2022 23:30

:heart :heart :heart :heart :heart :heart :yes
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic TD5

#9 Příspěvek od Mattyfu » 17 říj 2022 08:16

Dovolím si Dvorrimu ještě doplnit introš, to auto bylo opravdu skvělé a nebýt těch domácích radostí, tak bych se ho nevzdávál, bohužel po zhodnoceni své situace jsme se dohodli na prodeji. Za ty dva roky jsme v tom oba utopili peněz hromadu o času nemluvě abychom to auto dostali do stavu kdy dělá radost a je ve stavu sednout otočit klíčem a vyrazit kamkoli a hlavně se odtamtud vrátit. Jinak k autu je u mě regál ND jako původní volant další filtr box, viskóza vrtule, nějaké kliky zámky další, nová svetla v kouřovém provedení, dva další ventilátory, rozdělovač ABS, další jednotka motoru, čidla ABS nejake silentbloky v polyuretanu co jsem nestačil vymenit...no prostě plný kufr dílů co by se jednou mohli hodit. Jinak Dvorri nezmínil že spojovačky jsou též pevnostní, vzadu jsou vyztužená korekční ramena, asi troje klíče, hlavně tam není ten imo.
Přílohy
168.jpg
168.jpg (17.42 KiB) Zobrazeno 5496 x
1961.jpg
1961.jpg (28.98 KiB) Zobrazeno 5496 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Range Rover Classic TD5

#10 Příspěvek od habakuk » 18 říj 2022 10:26

Moc pěkná stavba to klimu a CDL?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#11 Příspěvek od dvorri » 18 říj 2022 11:37

CDL samozřejmě je, klima není. Klimový box k tomu je, ale není kompresor ani nic dalšího.

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#12 Příspěvek od dvorri » 18 říj 2022 11:44

Tady ještě úryvek z časopisu
Přílohy
klasik čas.jpg

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic TD5

#13 Příspěvek od Mattyfu » 19 říj 2022 08:20

Ještě mě napadlo že classic je dovybavený elektrickým ohřevem chladící kapaliny na 220V který jsem používal, aby se rovnoměrněji ohřála hlava před výjezdem v chladném počasí plus to samozřejmě rychleji začalo topit. Stačilo nátáhnout prodlužku z časové zásuvky.
Přílohy
271661796_122077953646667_5294123455215284912_n.jpg
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#14 Příspěvek od dvorri » 23 říj 2022 19:41

Bylo více dotazů, tak něco zodpovím. Uzávěrka mezinápravy je a je vyvedena do kabiny. Rám je bez koroze, auto normálně prošlo STK, vše je zapsané v TP, tažné na 3500kg taktéž v TP a telefon na mě 734 208 pětsetpět.

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#15 Příspěvek od dvorri » 28 říj 2022 23:04

Zmizelo mi číslo na pana od Budějovic, který má p38 s LPG a měl o klasika zájem. Pokud si to přečte a má stále zájem, ať se prosím ozve. Zmizela mi celá historie hovorů.

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#16 Příspěvek od dvorri » 31 říj 2022 12:16

Nikdo nic přátelé? Pokud přijde nadšenec a rozumný člověk, jsem ochotný i nějak pohnout s tou cenou. Malý dvoreček a hodně autíček :grin:

dvorri
Příspěvky: 182
Registrován: 20 dub 2013 12:30
auto: 2xRRC 4.2
Bydliště: Benešovsko

Re: Range Rover Classic TD5

#17 Příspěvek od dvorri » 15 lis 2022 09:08

Korekce ceny na 240.000,-

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Range Rover Classic TD5

#18 Příspěvek od tomáš štěpnička » 15 lis 2022 09:17

ten musí letět :inlove

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 310
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: Range Rover Classic TD5

#19 Příspěvek od matozv » 15 lis 2022 09:43

Ja to tu obzeram uz dost dlho a mam hlupu otazku. Co je treba urobit aby bol ako zo showroomu? Mna laka taketo auto iba ked je v povodnom stave. Tie kolesa su original rozmer?

Odoslané z SM-F926B pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
ondrush
Příspěvky: 271
Registrován: 15 lis 2012 20:56
tel.: 776026642
auto: DiscoII TD5 2003
Bydliště: ~Velka Bites

Re: Range Rover Classic TD5

#20 Příspěvek od ondrush » 15 lis 2022 10:03

no hlavne treba vyhodit ten TD5 motor, co je hlavne lakadlo a dovod cenovky u tohoto auta
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor

Zamčeno