Smazat
Napsal: 15 říj 2022 11:40
Zdravím přátelé,
rozhodl jsem se nabídnout k prodeji klasika s motorem TD5. Motor je zapsaný v TP, stavba proběhla v Belgii. Motor, rozvodovka s uzávěrkou mezinápravy, převodovka, vše z Discovery II rok 2000. Motor 15P. Auto mám druhým rokem a koupil jsem ho jako nepojízdné za cenu, kterou ani nebudu prezentovat, jelikož byste se mi smáli
Pán využil asi můj duchaplný výraz v obličeji a nastřelil cenu. S klasikem jezdil poslední cca rok kamarád, který mi ho postupně splácel. Nyní přišel rozvod, alimenty a další radosti, tak mi ho sem vrátil a dohodli jsme se na prodeji, jelikož aut všech typů je tu dost a už opravdu další tu neudržím.
Co se tedy vše dělalo, Vezmeme to odpředu dozadu
Nová čirá světla + LED rampa
Zánovní chladič
Nová Visco
Vyměněná převodka řízení - původní klasicky tekla
Nový tlumič řízení
Otestované vstřikovače u p. Křížka - vše v normě, perfektní motor, koreční hodnoty max +-1
Nové těsnění víka ventilů, těsnění sání i výfuku, nový kabelový svazek ke vstřikovačům, téměř veškeré hadice v silikonu + pořádné spony
GO alternátoru a startéru
Výměna boxu s ventilátorem topení - klasicky zadřený na ložisku + nefunkční klapky. Vše zprovozněno. Ovládání podtlaku na klapku jsem vytáhl z vakuové pumpy, která je tam teď jinak k ničemu.
Dokoupen teploměr výfukových plynů pro účinné ladění výkonu a třeba dalšího čipu, kdyby někdo měl tu potřebu. DOdělán VDO teploměr vody, tlak turba, budík nabíjení, všechny kontrolky a osvětlení v autě rozchozeny
Nalazená jednotka s čipem stage II a vyřazením imobilizérem. Ladilo se asi na 4x než jsem byl spokojený se záběrem a kouřivostí. Údajně teď cca 185 koní, jede velmi obstojně. K autu ještě jedna náhradní jednotka také s čipem a i s imobilizérem, která mi výkonově nevyhovovala. Zásuvka OBD vytažena, auto je možno v případě potřeby normálně diagnostikovat.
Komplětně přetěsněné rejdové koule - nové uložení svislých čepů, svislé čepy, gufera v nohavicích, kompletní repasovací sada včetně vymezovacích podložel
Nová ložiska ve všech kolech, nové brzdy + vzadu nový komplet brzdič. Přední repasované repasovací sadou.
Nové čidlo na klice + nová čidla ABS. Vše mělo rozpraskané bužírky, tak se dalo vše nové. ABS plně funkční
Kompletní GO turba včetně nové turbové skříně - děláno ve Special Turbo
Nová kompletní spojka Valeo s dvouhmotou - oba spojkové válce,vypínací vidlice, tyčka, zajišťovací účko, spojkové ložisko. Původně jsem myslel, že spojkové ložisko projelo přítlačákem, tak se udělala komplet spojka a problém byl ve válcích. Původní dvouhmota a spojka opotřebení asi 50 procent, mohu přidat.
Výměna převodovky. U původní špatný synchron na zpátečce. Tato je z discovery, která byla bouraná na zadek a měla najeto 110 000 km. Samozřejmě nová všechná těsnění a gufera
Repasované oba kardany v Kardan servisu - děláno nové drážkování + kříže
Nový buben ruční brzdy, pakny, rozpěrky. Funguje jak za mlada.
Nový středový čep na zadní náprávě
Nová gufera víceméně všude, kde byl vidět náznak nějakého úniku
Zánovní zadní horní vrata - bez koroze
Za předchozího majitele přešitá stropnice, takže žádný povislý strop
A asi mnoho dalšího, jen tak, co jsem teď koukal do faktur a vzpomněl jsem si. Nepíšu kraviny jako žhavičky, filtry a běžné věci, to je snad samozřejmé.
Na autě je 2" Lift, tlumiče Koni a samosvorné diferenciály True Track, v terému auto funguje bezvadně. Věřím, žo ho i některí mohli vidět třeba na Babinách.
V TP zapsán objem 2495 a výkon 102kw, tažné 3500kg, pneu 265/75/16BF Goodrich A/T, které jsou na autě, eko zaplaceno,VIN čitelné, alternativní rám taktéž zapsaný v TP. Jedná se o rok 93/94, takže již elektronický posilovač brzd s ABS. Na autě funkční centrál, všechna okna, elektrická zrcátka a elektrický šíbr.
S autem teď denně jezdím do práce a funguje naprosto v pohodě.
A teď asi to, co vás zajímá nejvíc. Vzal jsem kupní cenu, faktury apod. a nezapočítal žádnou práci a jsem cca na 294.000,-. Prodejní cenu si představuji 260.000,-
S vážným zájemcem z fóra je možné provést drobnou korekci ceny, ale v rámci tisíců, nikoliv desetitisíců. Pro vážné zájemce přidávám i telefon 734 208 pětsetpět
rozhodl jsem se nabídnout k prodeji klasika s motorem TD5. Motor je zapsaný v TP, stavba proběhla v Belgii. Motor, rozvodovka s uzávěrkou mezinápravy, převodovka, vše z Discovery II rok 2000. Motor 15P. Auto mám druhým rokem a koupil jsem ho jako nepojízdné za cenu, kterou ani nebudu prezentovat, jelikož byste se mi smáli

Co se tedy vše dělalo, Vezmeme to odpředu dozadu
Nová čirá světla + LED rampa
Zánovní chladič
Nová Visco
Vyměněná převodka řízení - původní klasicky tekla
Nový tlumič řízení
Otestované vstřikovače u p. Křížka - vše v normě, perfektní motor, koreční hodnoty max +-1
Nové těsnění víka ventilů, těsnění sání i výfuku, nový kabelový svazek ke vstřikovačům, téměř veškeré hadice v silikonu + pořádné spony
GO alternátoru a startéru
Výměna boxu s ventilátorem topení - klasicky zadřený na ložisku + nefunkční klapky. Vše zprovozněno. Ovládání podtlaku na klapku jsem vytáhl z vakuové pumpy, která je tam teď jinak k ničemu.
Dokoupen teploměr výfukových plynů pro účinné ladění výkonu a třeba dalšího čipu, kdyby někdo měl tu potřebu. DOdělán VDO teploměr vody, tlak turba, budík nabíjení, všechny kontrolky a osvětlení v autě rozchozeny
Nalazená jednotka s čipem stage II a vyřazením imobilizérem. Ladilo se asi na 4x než jsem byl spokojený se záběrem a kouřivostí. Údajně teď cca 185 koní, jede velmi obstojně. K autu ještě jedna náhradní jednotka také s čipem a i s imobilizérem, která mi výkonově nevyhovovala. Zásuvka OBD vytažena, auto je možno v případě potřeby normálně diagnostikovat.
Komplětně přetěsněné rejdové koule - nové uložení svislých čepů, svislé čepy, gufera v nohavicích, kompletní repasovací sada včetně vymezovacích podložel
Nová ložiska ve všech kolech, nové brzdy + vzadu nový komplet brzdič. Přední repasované repasovací sadou.
Nové čidlo na klice + nová čidla ABS. Vše mělo rozpraskané bužírky, tak se dalo vše nové. ABS plně funkční
Kompletní GO turba včetně nové turbové skříně - děláno ve Special Turbo
Nová kompletní spojka Valeo s dvouhmotou - oba spojkové válce,vypínací vidlice, tyčka, zajišťovací účko, spojkové ložisko. Původně jsem myslel, že spojkové ložisko projelo přítlačákem, tak se udělala komplet spojka a problém byl ve válcích. Původní dvouhmota a spojka opotřebení asi 50 procent, mohu přidat.
Výměna převodovky. U původní špatný synchron na zpátečce. Tato je z discovery, která byla bouraná na zadek a měla najeto 110 000 km. Samozřejmě nová všechná těsnění a gufera
Repasované oba kardany v Kardan servisu - děláno nové drážkování + kříže
Nový buben ruční brzdy, pakny, rozpěrky. Funguje jak za mlada.
Nový středový čep na zadní náprávě
Nová gufera víceméně všude, kde byl vidět náznak nějakého úniku
Zánovní zadní horní vrata - bez koroze
Za předchozího majitele přešitá stropnice, takže žádný povislý strop
A asi mnoho dalšího, jen tak, co jsem teď koukal do faktur a vzpomněl jsem si. Nepíšu kraviny jako žhavičky, filtry a běžné věci, to je snad samozřejmé.
Na autě je 2" Lift, tlumiče Koni a samosvorné diferenciály True Track, v terému auto funguje bezvadně. Věřím, žo ho i některí mohli vidět třeba na Babinách.
V TP zapsán objem 2495 a výkon 102kw, tažné 3500kg, pneu 265/75/16BF Goodrich A/T, které jsou na autě, eko zaplaceno,VIN čitelné, alternativní rám taktéž zapsaný v TP. Jedná se o rok 93/94, takže již elektronický posilovač brzd s ABS. Na autě funkční centrál, všechna okna, elektrická zrcátka a elektrický šíbr.
S autem teď denně jezdím do práce a funguje naprosto v pohodě.
A teď asi to, co vás zajímá nejvíc. Vzal jsem kupní cenu, faktury apod. a nezapočítal žádnou práci a jsem cca na 294.000,-. Prodejní cenu si představuji 260.000,-
S vážným zájemcem z fóra je možné provést drobnou korekci ceny, ale v rámci tisíců, nikoliv desetitisíců. Pro vážné zájemce přidávám i telefon 734 208 pětsetpět