disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Moderátor: Miky_CZ
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Tak jsem včera napružil a vyčistil už čínskou kabeláž a pořád je to stejný. Já jsem s ní teď začal jezdit domu abych nějak vypozoroval co všechno tomu je.
A zjistil jsem teda, že ráno když chytne tak chytne divně jako na dva válce na podruhý chytne normálně i za studena a poprvé jsem jí vzal na dálnici a když se to víc točí cca nad 2500 tak to nejede a neni možný jí rozjet víc jak na 120kmh, protože už to točí nad 2500.
Mezi 1500 a 2500 jede nádherně. Zkušenej z minulý disco jsem hned koukal jestli nejsou prasklý hadičky od toho modulátoru na wastegate jestli se hýbe tyčka na turbu, vyčistil jsem snímač tlaku i váhu vzduch a pro jistotu jsem vyměnil i naftovej filtr. Jinak teda někdo tam mezi regulátorem tlaku a naftovým filtrem dal neoriginání příšernou hadici a u regulátoru je to taky celkem divoký ale nikde nic neteče.
Když jsem dělal tu kabeláž vstřiků tak ty vstřiky jsou žlutý co prý by mělo být pro motor 15p, nicméně jsem si všiml jsem si že na ventilovym víku je napsanej kód jednoho vstřiku a vzhledem k tomu zbastlenýmu potrubí bych rád ověřil jestli fakt jeden vstřik neni pro motor 10p protože se v tom evidentně nějakej Láďa Hruška hrabal.
Nevíte konkrétně jak se dá poznat vstřik 10p-15p ideál bez vyndání?
Zvuk by mohl teda dělat vstřik a to cukání zkusím vyměnit pro jistotu ten modulátor ale tušim že to tim asi nebude, když mi to dělalo na minulý disco tak to nad 3000 jakoby hopsalo, ale tady to jakoby nepravidelně škube a je cítit jak se nechce vytočit nad 2500, na 1-2 se vytočí celkem normálně čím těžší kvalt tím se to víc projevuje. A diagnostika co mám se mi nechce spojit s motorem.
A zjistil jsem teda, že ráno když chytne tak chytne divně jako na dva válce na podruhý chytne normálně i za studena a poprvé jsem jí vzal na dálnici a když se to víc točí cca nad 2500 tak to nejede a neni možný jí rozjet víc jak na 120kmh, protože už to točí nad 2500.
Mezi 1500 a 2500 jede nádherně. Zkušenej z minulý disco jsem hned koukal jestli nejsou prasklý hadičky od toho modulátoru na wastegate jestli se hýbe tyčka na turbu, vyčistil jsem snímač tlaku i váhu vzduch a pro jistotu jsem vyměnil i naftovej filtr. Jinak teda někdo tam mezi regulátorem tlaku a naftovým filtrem dal neoriginání příšernou hadici a u regulátoru je to taky celkem divoký ale nikde nic neteče.
Když jsem dělal tu kabeláž vstřiků tak ty vstřiky jsou žlutý co prý by mělo být pro motor 15p, nicméně jsem si všiml jsem si že na ventilovym víku je napsanej kód jednoho vstřiku a vzhledem k tomu zbastlenýmu potrubí bych rád ověřil jestli fakt jeden vstřik neni pro motor 10p protože se v tom evidentně nějakej Láďa Hruška hrabal.
Nevíte konkrétně jak se dá poznat vstřik 10p-15p ideál bez vyndání?
Zvuk by mohl teda dělat vstřik a to cukání zkusím vyměnit pro jistotu ten modulátor ale tušim že to tim asi nebude, když mi to dělalo na minulý disco tak to nad 3000 jakoby hopsalo, ale tady to jakoby nepravidelně škube a je cítit jak se nechce vytočit nad 2500, na 1-2 se vytočí celkem normálně čím těžší kvalt tím se to víc projevuje. A diagnostika co mám se mi nechce spojit s motorem.
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Vstrekovace pre 15p motor maju pruzinu fixovanu zelenou podlozkou pre 10p su tmavo modre. Zbadas to ked das dole veko. Ak niekto menil vstrek mohol zle vymedzit volu na zdvihatkach, vstrek mohol osadit na povodne podlozky cize moze ho podfukovat a bla bla To co tu popisujes by do toho spadalo ak to netaha resp hupe cez 2500 ot pozrel by som MAP. Bez diagnostiky je to cele aj tak len spekulacia vzhladom na ten tuning palivoveho vedenia co tu spominas. Odvez to dakomu co to vie robit, tieto rady “anonymnych mechanikov” su k nicomu ak chces mat istotu ze je to poskladane dobre.
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Držím ti palce, ale netrap se...https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=25881
Čínská kabeláž? To do auta které máš rád nedávej. Není to sice na 100pro ale podstatné věci zejména v motoru jen LR(samozřejmě je spousta kvalitních věcí v náhradě ale...). Za leta co ty auta mám se to zatím vždy vyplatilo. Osobně ti mohu doporučit servis v Kosově Hoře(Sedlčany), nebo Kolín. Motory TD5 znají.
Čínská kabeláž? To do auta které máš rád nedávej. Není to sice na 100pro ale podstatné věci zejména v motoru jen LR(samozřejmě je spousta kvalitních věcí v náhradě ale...). Za leta co ty auta mám se to zatím vždy vyplatilo. Osobně ti mohu doporučit servis v Kosově Hoře(Sedlčany), nebo Kolín. Motory TD5 znají.
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
no to palivovy vedeni vyměnim tak jako tak, to mi vadi. Podložky nad pružinkama jsou všechny zeleny
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Tak zatím škubání jsem odhalil dělal to ten modulátor wastegate, už neškube a už se za jízdy točí přes 3000 akorát mi přijde že bude ještě váha nicmoc, protože co jsem měl minulou disco tak jela 160 na MT 245/75 16 a tahle se silnějším chipem na AT 255/70 16 jede 150. Zvuk za tepla pořád hledám a studenej start jak když to jde na dva válce přetrvávají
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
To chce diagnostiku a projet za jízdy pod výkonem, aby bylo jasné, jaké hodnoty z čidel motor dostává. Ona třeba váha vzduchu umí být jenom částečně vadná a dávat špatná data a tím řídící jednotku motoru zblbnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Může klepat řemenice na klice. Ale to by asi klepala pořád.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
Váhu zkusim přehodit, nicméne s wurth diagnórou jsem pod výkonem jezdil a nic evidentního se nedělo. Jel jsem se s tim projet ještě když to škubalo až začla svítit kontrolka motoru, pak jsem to připojil a wurth psal "vysokootáčkové startování, ztráta synchronizace". Teď to jede celkem v pohodě akorát nad 3000 ot to ztrácí dech jako to dělá váha.To už nějak vyřeším aktuálně mi víc vadí to startování a ten zvuk, když jsem to poslouchal šroubovákem tak je to nejvíc slyšet od rozvodů, na minulý disco jsem asi 2 měsíce hledal podobněj zvuk a byl to zaseklej napínák rozvod. řetězu už si nepamatuju jak to znělo ale mrknu na něj, neskutečně mě vytáčí tyhle zvuky
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
řemenice na klice je festová ta to asi nebude
Re: disco TD5 15p klepání za tepla, vstřik?
NIE neklepe vzdy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".