L322 TDV8 netopi
Napsal: 31 pro 2022 10:39
Dobry den ve spolek.
Predne bych se Vam chtel omluvit, ze se zde tazi na tema ktere zde bylo jiz probirano 10x ovsem, nenalezl jsem bohuzel odpovedi na me problemy :/
Predmetem problemu je Range Rover l322 TDV8 z roku 2012 ktery se rozhodl, ze nebude topit :/
Hledal jsem klasicke problemy a zacal jsem tedy s kontrolou cerpadel....
Na stole jsem mel vytazene a zkontroloval funkci obou cerpadel i vodnich ventilu, vse se zdalo v poradku a tak jsem je vratil do auta a zapocal laborovat.
Obe vodni elektricka cerpadla jsou v poradku avsak system do nich zjevne nepouti elektriku a tak se zkratka ani jedno z nich netoci.. Vytvoril jsem tedy bypass nefunkcniho webasta a v okruhu nechal pouze jedno elektricke cerpadlo umisteno u servo posilovace (strana ridice). Bohuzel se nic nezmenilo :/ Nasledne jsem privedl extra vodice k cerpadu a zapolil jej mimo elektrickou sit auta - tudiz parada, cerpadlo se jiz toci, je v nem voda ale opet..... auto netopi :/ Do ventiloveho bloku na strane ridice ani neproudi tepla voda, tudiz je zrejme problem v tomto... Nasledne jsem otevrel mimo elektricky okruh ventil ktery se nachazi na strane spolujezdce a YES! auto zaclo topit.... na 10 vterin......
Po pripojeni diagnozy a nacitani teplot jednotlivych vymeniku tepla se nikdy nedostanu nad 45°C coz jen sotva staci na ovlazeni vzduchu. Jakmile ´rucne´ sepnu elektroventil nachazejici se na strane spolujezdce, pusti se do okruhu tepla voda ale jen na par vterin a tim to hasne :/ Nasledne teplota vymeniku opet spadne nekam k 35°C....
Neni nekdo zdejsi, fundovany ktery by mi mohl poskytnout nejakou vhodnou radu?
Moc dekuji za jakekoliv postrehy
Predne bych se Vam chtel omluvit, ze se zde tazi na tema ktere zde bylo jiz probirano 10x ovsem, nenalezl jsem bohuzel odpovedi na me problemy :/
Predmetem problemu je Range Rover l322 TDV8 z roku 2012 ktery se rozhodl, ze nebude topit :/
Hledal jsem klasicke problemy a zacal jsem tedy s kontrolou cerpadel....
Na stole jsem mel vytazene a zkontroloval funkci obou cerpadel i vodnich ventilu, vse se zdalo v poradku a tak jsem je vratil do auta a zapocal laborovat.
Obe vodni elektricka cerpadla jsou v poradku avsak system do nich zjevne nepouti elektriku a tak se zkratka ani jedno z nich netoci.. Vytvoril jsem tedy bypass nefunkcniho webasta a v okruhu nechal pouze jedno elektricke cerpadlo umisteno u servo posilovace (strana ridice). Bohuzel se nic nezmenilo :/ Nasledne jsem privedl extra vodice k cerpadu a zapolil jej mimo elektrickou sit auta - tudiz parada, cerpadlo se jiz toci, je v nem voda ale opet..... auto netopi :/ Do ventiloveho bloku na strane ridice ani neproudi tepla voda, tudiz je zrejme problem v tomto... Nasledne jsem otevrel mimo elektricky okruh ventil ktery se nachazi na strane spolujezdce a YES! auto zaclo topit.... na 10 vterin......
Po pripojeni diagnozy a nacitani teplot jednotlivych vymeniku tepla se nikdy nedostanu nad 45°C coz jen sotva staci na ovlazeni vzduchu. Jakmile ´rucne´ sepnu elektroventil nachazejici se na strane spolujezdce, pusti se do okruhu tepla voda ale jen na par vterin a tim to hasne :/ Nasledne teplota vymeniku opet spadne nekam k 35°C....
Neni nekdo zdejsi, fundovany ktery by mi mohl poskytnout nejakou vhodnou radu?
Moc dekuji za jakekoliv postrehy