Stěrače dlouhý chod td5

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Marekdefendere
Příspěvky: 206
Registrován: 11 čer 2016 20:33
tel.: 604167389
auto: Land rover defender

Re: Stěrače dlouhý chod td5

#21 Příspěvek od Marekdefendere » 05 dub 2023 11:21

masar píše: 05 dub 2023 09:15 Chápu váš pohled, ale tím, že se s Márou znám tak chápu i jeho, že se mu ve chvílích kdy by na to měl čas asi úplně nechce smolit ten návod na mobilu. Dneska se s ním uvidím, tak pokud to bude možný zeptám se ho a zkusím sem hodit nějaký popis.
Díky kamaráde. Ten kdo mě zná ví že nesedím furt doma na zadku a nečumím to pc nebo telefonu, jediný který mám po ruce a na tom žádnou slohovku fakt psát nebudu.

Kyanid Sodný
Příspěvky: 311
Registrován: 09 kvě 2016 16:35

Re: Stěrače dlouhý chod td5

#22 Příspěvek od Kyanid Sodný » 05 dub 2023 20:14

-tomu nejslušnějšímu ,nejhodnějšímu a nejpovolnějšímu hochovi to bude pošeptáno do ouška , :mrgreen:

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 645
Registrován: 08 lis 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Stěrače dlouhý chod td5

#23 Příspěvek od mildo123 » 05 dub 2023 20:26

Raketovu techniku tam nečakajte. Stačí sedliacky rozum a netreba žiaden návod :grin: mier :Sorry:
Defender 110 Tdi 1998

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2725
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Stěrače dlouhý chod td5

#24 Příspěvek od masar » 06 dub 2023 13:56

MadTom píše: 30 bře 2023 22:00 Motorky jsou různé - mají různě dlouhý výsuv toho posunovacího bovdenu. Seřídit se to dá převrtáním a posunutím čepu klikového mechanismu v motorku. Takže ano, ale není to jednoduchá úprava. Dále se liší i převodky co jsou součástí hřídelí - mají jiný převod. Ty změny jsou detailně popsané v RAVE, respektive ve workshop manuálu, kde se popisují změny v mechanismu stěračů v rámci "faceliftu" Defa TD5.
Včera jsem si od Máry nechal vysvětlit jak to teda vyřešil a ve svý podstatě je tu všechno popsaný, jen to shrnu:

Je starší a novější varianta toho motorku a co jsem koukal, tak minimálně 3 varianty těch převodů do nich (115, 125 a 140°). Mára dával do novýho motorku svůj starší převod 140°a vyřešil to vlastně tak jak to popsal MadTom, tím přemístěním čepu klikového mechanismu víc ke středu resp. do jedné z těch 2 dírek na fotce a ještě navíc vytvořil ty protilehlý doběhový drážky, co jsou proti sobě v jiný poloze. Protože doteď se mu ten stěrač nezastavil ve spodní úvrati a při každým spuštění ještě dobíhal a kmitnul vždycky směrem dolů.
Přílohy
s-l500 (1).jpg
s-l500 (1).jpg (20.33 KiB) Zobrazeno 718 x
Land Rover Discovery 2 Td5

Odpovědět