Stránka 1 z 1

RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 03 kvě 2023 22:25
od searay1
POPROSIM O RADU RANGE ROVER SPORT PO 3 DNOCH STATIA AKU NOVA KO
ODBER po 3 min KED SA USPI AUTO JE 0,25A
v aute je ticho aj v motororovom priestore aj v kufri , vsetko zhasne,
diagnostika bez zavad,

dakujem za radu

ak nie ide do land roveru :Ale fuuj: roznavska :(

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 06 kvě 2023 09:22
od Hubert
Hledat co žere mělo by žrát cca 0,01-0,03A. často nabíječka na mobil v kufru. Nebo různý dodělávky.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 06 kvě 2023 09:56
od Lukasino
Opravdu to žere "jen" 0,25A? To je po třech dnech 18Ah, neříkám že je to málo, ale předpokládám že je tam nějaká alespoň 95Ah baterie, tak to by jí nemělo umrtvit.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 06 kvě 2023 17:59
od Tazik1992
Lukasino píše: 06 kvě 2023 09:56 Opravdu to žere "jen" 0,25A? To je po třech dnech 18Ah, neříkám že je to málo, ale předpokládám že je tam nějaká alespoň 95Ah baterie, tak to by jí nemělo umrtvit.
Taky myslím, že tohle by měla baterka ustát, obzvlášť když je nová.
searay1 píše: 03 kvě 2023 22:25 ODBER po 3 min KED SA USPI AUTO JE 0,25A
Čím jsi to měřil ? Klešťákem nebo ampérmetrem zapojeným v obvodu ?
Podle LR tabulky by se mělo měřit po 20, resp. 30 minutách - odběr pod 25mA
LR vozy odběry po uspání.jpg

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 06 kvě 2023 19:49
od hok300
A nebude to taky tím že si baterku nenakodoval? Když dávás novou musis ji tam nakodovat u nekterých aut. Nevim jiste jestli u rr ale u treba vw atd musis

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 08:00
od Hubert
hok300 píše: 06 kvě 2023 19:49 A nebude to taky tím že si baterku nenakodoval? Když dávás novou musis ji tam nakodovat u nekterých aut. Nevim jiste jestli u rr ale u treba vw atd musis
Určitě ne.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 08:01
od Hubert
25mA je 0,025A ne 0,25A. Odběr 0,25A normálně umrtví i novou baterku za 3 dny.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 10:42
od Tazik1992
Hubert píše: 11 kvě 2023 08:01 Odběr 0,25A normálně umrtví i novou baterku za 3 dny.
No, baterku s kapacitou kolem 50Ah zřejmě jo, ale jestli tam má opravdu třeba 90Ah, tak mě to je divný, tam by na start měla zbýt ještě dostatečná rezerva. Proto by mě taky zajímalo čím to měřil, protože jestli to bral klešťákem, tak mu to u tak malého odběru mohlo ukazovat pěkný blbiny.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 11:18
od Hubert
90Ah dokáže vydat cca 70-80 Ah při 800A ale při odběru třeba 5A tak už jenom třeba 50Ah. Tak to prostě je nelze to přesně přepočítávat. U trakční je to o hodně lepší ale startovačka to má jinak.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 11:27
od MadTom
Doplním Huberta - tohle není o kapacitě, ale o maximálním proudu, který ta baterka musí dát, aby otočila motorem dost rychle, a zároveň její napětí moc nekleslo, a tedy měla z čeho fungovat elektronika v autě, která je potřeba už při startování motoru.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 11 kvě 2023 21:15
od Tazik1992
Já si myslím, že dobrý akumulátor musí být schopen dodat 800A pro start jak při plném nabití, tak při polovičním nabití. Startér, který odebírá třeba 800A odebere při 10sekundovém startování cca 2,5Ah. Nebude to jen o kapacitě, ale o vnitřní konstrukci aku - desky elektrod a jejich propojení, stav elytu - což má přímý vliv na důležitou veličinu - vnitřní odpor akumulátoru. Když se odpor zvětší (ať už přirozeným stárnutím a nebo taky šlendriánstvím výrobce), tak potom při velkém odběru způsobí pokles napětí na svorkách aku a to u moderních aut způsobí podpětí v síti a odstávku řídící elektroniky.

Re: RANGE ROVER SPORT VYBIJA AKUMULATOR PORADTE

Napsal: 13 kvě 2023 12:30
od Kyanid Sodný
Odběr v klidu tak 15mA až 30mA , (to je za dálkový ovládání ,alarm , imobilizér a to je asi tak všechno? ), těch 250mA je opravdu hodně, tak jestli tam není něco navíc připojeno a zapomenutýho ?, ale taky tam může v nějaký schránce nebo pod kapotou apod prostoru svítit světlo, který se nevyplo :grin: .Ale může to bej i závada alternátoru - diody , klidně i jedna trochu špatná, ale to se dá změřit. To bych moc nepodcenoval, protože ti může klidně auto z tejto závady vyhořet.
Startér tak odběr 150-200A ,no pokud tedy není startér ev. i motor už téměř KO :mrgreen:
Vyčvachtanej startér může zapřičinit , že se kotva dře vo stator no a startovací proud tak může klidně být třeba těch 800A .