Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Napsal: 02 črc 2023 20:10
Nabízím svůj Land Rover Discovery 1 V8 3,9 ročník 1996.
Auto jsem koupil před dvěma lety jako nástupce mé předchozí Diskotéky. Ta byla stejně stará a měla stejnou motorizaci. Sloužila mi doma jako obouchaný lesní dělník. Když se její dny naplnily, pořídil jsem si tenhle stroj. To auto se mi líbilo na první pohled a podle mě to byla nezachovalejší D1, která se tehdy dala najít v celé Evropě.
Prvním vlastníkem byl podle všeho nějaký britský diplomat v Praze, který si auto objednal v Británii, ale s vědomím své mise v kontinentální Evropě, objednal si ji s volantem na naší straně. Tady v Praze ho nechával servisovat v AMT Group a jezdil s ním až do svého návratu zpět do Británie, kde nejspíše stálo dlouhodobě někde v garáži. Podle tachometru má dnes najeto 165 000 Km. Zpět do Čech bylo bylo auto přivezeno asi před třemi lety a tady jsem si ho koupil já.
Nasypal jsem do něj dost peněz. Začal jsem si ho šperkovat, nechal jsem na něj namontovat například naviják (Golemwinch se syntetickým lanem a dálkovým ovládáním), zahrádku, prahy, žebřík na zadní dveře, delší pružiny a tlumiče (původní mám v garáži) a přední LED světla Osram. Do auta jsem dal dobově vypadající autorádio s BT a HF. Nechal jsem důkladně ošetřit podvozek. Co bylo třeba, vyměnil jsem za nové. To auto jsem si jako hračku chtěl nechat napořád.
Od začátku jsem se k němu choval spíše jako k veteránovi. A v tom je právě ten problém a důvod, proč ho nabízím k prodeji. Je mi ho prostě líto lámat v terénu. Jak jsem psal na začátku, minulá D1 byla lesní dělník. Obouchaná, odrbaná, zablácená. Tady mám zábrany. Auta je pro takové využití škoda a nejspíše si místo něj pořídím nějaký odrbaný japonský pick-up. Aktuálně auto používám na výlety s rodinou.
Mechanicky všechno funguje. Redukce, závěrka, klimatizace, elektrické a vyhřívané kožené sedačky, obě střešní okna, stahování oken, dálkový centrál. Nechal jsem přečalounit strop. Nic nehučí. Auto má krásný zvuk, dobře startuje, pruží, brzdí i řadí. Lak je OK, rez minimální. Má vyměněné a prakticky nejeté pneu. U mě a podle mě i u předchozích vlastníků muselo být vždycky garážované. Je třeba to vidět.
Nicméně je to 27 let staré auto. Občas mi na palubce vyskočí nějaká chyba, hlásilo mi to chyby čidla ABS a po té, co jsem dvě vyměnil, tak jsem pak ABS odpojil. Z auta občas něco ukápne.
Před předáním novému vlastníkovi bude mít auto čerstvou STK.
Cena vychází z toho, co jsem do něj sám investoval a zdaleka neodpovídá všem nákladům.
350 000 Kč
Auto jsem koupil před dvěma lety jako nástupce mé předchozí Diskotéky. Ta byla stejně stará a měla stejnou motorizaci. Sloužila mi doma jako obouchaný lesní dělník. Když se její dny naplnily, pořídil jsem si tenhle stroj. To auto se mi líbilo na první pohled a podle mě to byla nezachovalejší D1, která se tehdy dala najít v celé Evropě.
Prvním vlastníkem byl podle všeho nějaký britský diplomat v Praze, který si auto objednal v Británii, ale s vědomím své mise v kontinentální Evropě, objednal si ji s volantem na naší straně. Tady v Praze ho nechával servisovat v AMT Group a jezdil s ním až do svého návratu zpět do Británie, kde nejspíše stálo dlouhodobě někde v garáži. Podle tachometru má dnes najeto 165 000 Km. Zpět do Čech bylo bylo auto přivezeno asi před třemi lety a tady jsem si ho koupil já.
Nasypal jsem do něj dost peněz. Začal jsem si ho šperkovat, nechal jsem na něj namontovat například naviják (Golemwinch se syntetickým lanem a dálkovým ovládáním), zahrádku, prahy, žebřík na zadní dveře, delší pružiny a tlumiče (původní mám v garáži) a přední LED světla Osram. Do auta jsem dal dobově vypadající autorádio s BT a HF. Nechal jsem důkladně ošetřit podvozek. Co bylo třeba, vyměnil jsem za nové. To auto jsem si jako hračku chtěl nechat napořád.
Od začátku jsem se k němu choval spíše jako k veteránovi. A v tom je právě ten problém a důvod, proč ho nabízím k prodeji. Je mi ho prostě líto lámat v terénu. Jak jsem psal na začátku, minulá D1 byla lesní dělník. Obouchaná, odrbaná, zablácená. Tady mám zábrany. Auta je pro takové využití škoda a nejspíše si místo něj pořídím nějaký odrbaný japonský pick-up. Aktuálně auto používám na výlety s rodinou.
Mechanicky všechno funguje. Redukce, závěrka, klimatizace, elektrické a vyhřívané kožené sedačky, obě střešní okna, stahování oken, dálkový centrál. Nechal jsem přečalounit strop. Nic nehučí. Auto má krásný zvuk, dobře startuje, pruží, brzdí i řadí. Lak je OK, rez minimální. Má vyměněné a prakticky nejeté pneu. U mě a podle mě i u předchozích vlastníků muselo být vždycky garážované. Je třeba to vidět.
Nicméně je to 27 let staré auto. Občas mi na palubce vyskočí nějaká chyba, hlásilo mi to chyby čidla ABS a po té, co jsem dvě vyměnil, tak jsem pak ABS odpojil. Z auta občas něco ukápne.
Před předáním novému vlastníkovi bude mít auto čerstvou STK.
Cena vychází z toho, co jsem do něj sám investoval a zdaleka neodpovídá všem nákladům.
350 000 Kč