Stránka 2 z 2

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 04 led 2024 18:20
od 1960SeriesII
Jojo, schůdek na vydrápání se do kabiny.

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 04 led 2024 18:56
od Lukasino
To je super :mrgreen: :yes

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 04 led 2024 20:53
od Poly
Moc pěkné :yes

Kola prostě dělají auto :muscle

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 05 led 2024 19:31
od 1960SeriesII
Nádrž postupně pucuju, je to síla, kolik bordelu je na nádrži, která je za tmy na první pohled v podstatě zvenčí čistá.

Dnes jsem vyndal plovák z nádrže a podíval se dovnitř. Ještě větší síla je, kolik bordelu je uvnitř, když jsem polovinu blíž plnícímu otvoru vypral hadicí i wapkou. Za příčkou to už není dršťková, ale spíš štrůdl. Fotka je kolmo dolů otvorem po vyndání plováku - vidět je trubička, která dole směřuje k vypouštěcímu otvoru (ten ani pod nánosy není vidět) a příčka na dně nádrže. Plus asi dvě šišky štrůdlu.
IMG_20240105_135717.jpg
Už mi přišla kyselina, až bude příští týden čas, bude moření :tmi

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 16 led 2024 10:41
od 1960SeriesII
Nádrž jsme trochu odrezili, vykloktala si štěrkem. Moření kyselinou citronovou nepřineslo velký pokrok, mimo zjištění, že nádrž teče :Ja blb:

Nádrž poputuje do Poříčí nad Sázavou na vyčištění a lakování zevnitř i zvenčí, už na to nemám nervy :-) V sobotu jsme vyndali karburátor (SU HD6), už na něj mám od Burlenu opravnou sadu. Směs byla hrozně bohatá a na štelovací šroub to vůbec nereagovalo - zřejmě špatně sestavený karbec.

Předchozí majitel byl obecně velký pohádkář - prý s tím každý měsíc jezdili aspoň 50 km. S tím kravincem v nádrži si nedokážu představit, že by ujel víc než 5 km. Motor smrděl, jakoby se v něm spalovala fermež - a nádrž tomu celkem odpovídala. Motor šel nastartovat i v zimě bez sytiče, ale pánovi, který má několik Aston Martinů, to asi nepřišlo podezřelé. Karburátor byl prý po repasi, ale asi to dělal zedník od vedle. Už ani těm čistokrevným Němcům se nedá věřit :lol:

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 31 led 2024 14:31
od 1960SeriesII
Pár pozitivnějších obrázků - Obluda popojela pár metrů tam a zpět na benzín z kanystru, abych si ji konečně mohl prohlédnout na nových kolech :-)

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 01 úno 2024 15:07
od Ivoš Def
To je krásná ooobluda! :Sorry: :grin:

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 05 bře 2024 11:07
od 1960SeriesII
Dnes jsem si nádrž vyzvedl zpět z vyvaření, opískování a nalakování v Poříčí nad Sázavou (http://veterani.as-p.cz/pages/kontakty/) - vypadá to velmi pěkně udělané, teď to bude jen strach namontovat zpátky, snad to neodřu :lol:

Snad časem najdu čas na dodělání lavice a nadejde konečně čas na přihlášení.

Re: 1964 SIIA Forward Control

Napsal: 30 dub 2024 11:49
od 1960SeriesII
Chvíli jsem to tu zanedbával - mezitím proběhla repase karburátoru a palivové pumpy, výměna hadic. Auto stále po cca kilometru jízdy zdechalo na oubytě, nebyl benzín. Koumali jsme, kde je problém, nakonec byl bordel zřejmě v domečku palivového filtru se skleničkou, který po zvíření doputoval k jehlovému ventilu v karburátoru a přicpal ho. Po různém zkoušení s jinou pumpou, jiným jehlovým ventilem apod. nakonec stačilo obejít palivový filtr čistou hadicí.

Dnes jsem prvně auto projel a dosáhl první nadsvětelné rychlosti - jel jsem asi 3 km rychlostí 70 km/h :party

Na autě jsou nová sklíčka dříve zaslepených mlhovek, zprovoznil jsem majáky, siréna sirénuje. Musel jsem kvůli našemu parkovacímu přístřešku mírně kupírovat přední část zahrádky, ale jen decentně. Testace se blíží snad úspěšnému konci, bude následovat technická a pak doufám i značky.