Discovery I uzávěrky -rada
Napsal: 29 led 2024 18:39
Ahoj, koupil jsem Disc I a nikdo mi zatím pořádně nevysvětlil co konkrétně zapínám malou páčkou. H a l je jasný,ale diff a lock?
Díky za radu
Díky za radu
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Díky za reakci. Mně bylo řečeno ,že diff je mezinápravová a lock je nápravová uzávěrka.Můžeš mi to nějak rozluštit jak to teda je?pojir píše: 29 led 2024 19:14 Tim se uzamyka mezinapravovy diferencial (jediny, ktery to z vyroby ma). Oproti razeni rychlostnich stupnu high-low se da uzaverka radit a vyrazovat bezpecne i za jizdy.
Sory že sem nejsem schopnej dát foto,ale ty určitě víš o co jde. Na páčce je háčko v pravo H a L a v levo do předu je diff a zpět je Lock,takže mi to přijde logicky jako dvě funkce.Land Jirka píše: 29 led 2024 19:57 diff lock = uzávěrka mezinápravového diferenciálu je to jedna funkce a ne dvě![]()
úplně polopatticky:
malou páčkou směrem doleva uzavřeš mezinápravový diferenciál a to jak na silniční kvalty tak i v přední poloze na pomalé redukční rychlosti
disco 1 žádnou jinou uzávěrku nemá
jagous@seznam.cz píše: 29 led 2024 23:14Sory že sem nejsem schopnej dát foto,ale ty určitě víš o co jde. Na páčce je háčko v pravo H a L a v levo do předu je diff a zpět je Lock,takže mi to přijde logicky jako dvě funkce.Land Jirka píše: 29 led 2024 19:57 diff lock = uzávěrka mezinápravového diferenciálu je to jedna funkce a ne dvě![]()
úplně polopatticky:
malou páčkou směrem doleva uzavřeš mezinápravový diferenciál a to jak na silniční kvalty tak i v přední poloze na pomalé redukční rychlosti
disco 1 žádnou jinou uzávěrku nemá
A proč je Diff v levo dopředu a Lock v levo do zadu? Mně to přijde jako dva režimy.Když na pravo je H a L ,to jsou taky dva režimy . Ale podle toho jak píšeš ,že Disco jinou uzávěrku nemá , tak když dám páčku do leva a do předu ,tak dám pomalou mezinápravovou a když do leva a do zadu ,tak je rychlá uzávěra ?Land Jirka píše: 29 led 2024 19:57 diff lock = uzávěrka mezinápravového diferenciálu je to jedna funkce a ne dvě![]()
úplně polopatticky:
malou páčkou směrem doleva uzavřeš mezinápravový diferenciál a to jak na silniční kvalty tak i v přední poloze na pomalé redukční rychlosti
disco 1 žádnou jinou uzávěrku nemá
...cele desatrocia to pouzivame zle.
Proč nevěříš lidem, kteří s tim jezdí už třeba desítky let?jagous@seznam.cz píše: 29 led 2024 23:37A proč je Diff v levo dopředu a Lock v levo do zadu? Mně to přijde jako dva režimy.Když na pravo je H a L ,to jsou taky dva režimy . Ale podle toho jak píšeš ,že Disco jinou uzávěrku nemá , tak když dám páčku do leva a do předu ,tak dám pomalou mezinápravovou a když do leva a do zadu ,tak je rychlá uzávěra ?Land Jirka píše: 29 led 2024 19:57 diff lock = uzávěrka mezinápravového diferenciálu je to jedna funkce a ne dvě![]()
úplně polopatticky:
malou páčkou směrem doleva uzavřeš mezinápravový diferenciál a to jak na silniční kvalty tak i v přední poloze na pomalé redukční rychlosti
disco 1 žádnou jinou uzávěrku nemá
Myslím,že jsi mně vůbec nepochopil. Nejsem přesvědčený o žádné svojí pravdě. Jen jsem jsem chtěl poradit a vysvětlit ,klidně i polopaticky co vše ta páčka uzavírá. Prodejce mi řekl,že se uzavírá mezi náprava do leva na horu a do leva dolu se uzavírá vše . Co si pod tím vše ,mám představit? nevím o tom nic a hledám jen adekvátní a smysluplné rady...Sláma Karel píše: 30 led 2024 09:21Proč nevěříš lidem, kteří s tim jezdí už třeba desítky let?jagous@seznam.cz píše: 29 led 2024 23:37
A proč je Diff v levo dopředu a Lock v levo do zadu? Mně to přijde jako dva režimy.Když na pravo je H a L ,to jsou taky dva režimy . Ale podle toho jak píšeš ,že Disco jinou uzávěrku nemá , tak když dám páčku do leva a do předu ,tak dám pomalou mezinápravovou a když do leva a do zadu ,tak je rychlá uzávěra ?
Pokud jsi přesvědčený o své pravdě, tak se nemusíš ptát.
K![]()