Stránka 1 z 1
EAS VĚČNÉ TÉMA
Napsal: 21 říj 2008 22:58
od Jose
Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

Napsal: 21 říj 2008 23:24
od low
Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Napsal: 22 říj 2008 00:22
od Tatar
low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
Napsal: 22 říj 2008 00:24
od Tatar
Tatar píše:low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
jo samozdřejmě vekej kokot ale zase je sranda

Napsal: 22 říj 2008 08:54
od eliott
Asi mu hrabe. Pokud jsou v pořádku čidla výšky, tak pak bych zkoušel řídící jednotky, jsou dvě, jedna i kompresoru a jedna pod řidičem...
Re: EAS VĚČNÉ TÉMA
Napsal: 22 říj 2008 09:23
od MartinMM
Jose píše:Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

Ja vymenil snad vse co slo a nakonec to byl spatny snimac tlaku - coz ti ale nikdo nedokaze presne rict. Pises ze 12 minut trva nafoukani?? to me delalo taky , jelikoz byl spatny snimac a nedrzel tlak v okruhu a auto jak pises se nekdy zvedalo a padalo uplne samo. Kdyz k autaku prijdes nesmis cekat na nafoukani - auto se musi zvedat ihned kdyz je tam tlak kdyz neni a mas vse tesne tak ho ventilovy blok odfouknul jelikoz nevi kolik ma drzet. Pujc si od nekoho celej ventilovej blok, prehozeni trva necelou hodku a budes vedet na cem ses ja to tak udelal a mam od te doby naprostej kli. Upozornuji pocitac ti nepovi ze je ventyll spatnej a v Amt me trvdili ze je bezne ze se musi cekat deset minut nez se auto nafoukne , coz je uplna hovadina.

Napsal: 22 říj 2008 10:44
od Mešky
Řešil jsem něco podobnýho, kompresor si dělal co chtěl, auto když stálo na křižovatce, tak se houpalo nahoru a dolu. Novej snímač to odstranil. Mám tady ještě dva nový.
Napsal: 23 říj 2008 15:39
od Jose
Pod řidičem to vím ale kde u kompresoru?Tam je jenom ventil.blok ne?
Napsal: 23 říj 2008 15:47
od low
no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem
Napsal: 23 říj 2008 18:16
od eliott
low píše:no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem
černá krabička...
Re: EAS VĚČNÉ TÉMA
Napsal: 24 říj 2008 07:52
od Mirek 1234.cz
Jose píše: a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce.

Celý ventilový blok i s jednotkou bych vyhodil do... Namontovat jinou z funkčního vozu. Někdy je rázné řešení nejjistější - u P38 velmi často nutné a potřebné

Napsal: 24 říj 2008 17:21
od Jose
Napsal: 24 říj 2008 17:49
od eliott
No pozor, mate mně ta reakce na otevření dveří, jen aby to nesouviselo i s BeCM...
Napsal: 24 říj 2008 19:39
od Mirek 1234.cz
Ta naše plně funkční sada i s jednotkou se dnes prodala

Napsal: 24 říj 2008 21:45
od Jose