Stránka 1 z 2
chci koupi RR 4,6 v8 ale chybí voda a jde nepravidelně!! ???
Napsal: 10 lis 2008 15:42
od matty.sw
zdavím, mám v merku rr 4,6 165kw, 1995, ale v pěkném stavu s LPG ale motor jde divně, jako by nešel na všechny válce a v nádobce je vody na dně jen, auto stojí 2,5 roku bez pohybu což je taky na prd ale fakt se mě líbí, jen mám strach že se do toho vysypu ... chtějí za něj sto tisíc... prosím o radu... jít do něj a nebo ne...
Napsal: 10 lis 2008 16:44
od coroner
Tak to, že je tam málo vody můžou být tři věci (ona jaksi nemá kam zmizet) nejlepší varianta, KO o-kroužky na topení nebo radiátor topení. Toto lze jednoduše zkontrolovat, podívej se jestli koberce u řidiče a spolujezdce nejsou zelené od chladicí kapaliny, případně není-li pod nimi mokro. Bude li tam mokro, ochutnat, sladké=chladivo. Pak může být zoxidovaný děravý chladič, to není moc pravděpodobné a varianta nejhorší, prasklý blok motoru, bohužel u 4.6 častá závada a způsobovalo by to i špatný běh motoru. Varianty jako špatné těsnení pod hloavou či uvolněná hadice vynechávám, protože nejsou moc pravděpodobné.
Pokud je v hezkém stavu, 100t je dobrá cena, ale prodává-li to bazar, divil bych se, kdyby se nepokusili najít příčinu, odstranit a prodat za 190. Takže pozor, důkladně zkontrolovat nejlépe dolitím kapaliny a pořádnou zkušební jízdou a koukat, zda neubyla, auto nevaří, nejde z výfuku pára atd.
Osobně bych do takového auta asi nešel.
Napsal: 10 lis 2008 17:08
od motohanz
moje dosavadni zkusenost...levna P38 pruser do budoucna.....
Napsal: 10 lis 2008 18:06
od low
esli chces poradit, tak si za 100t kup neco jinyho, jinak budes furt resit nejake problemy, doporucuju si tu na foru precist neco o p38 a pochopis, ze to neni prochazka ruzovou zahradou povetsinou.
Napsal: 10 lis 2008 18:18
od Tatar
Napsal: 10 lis 2008 18:20
od karel
řekl Tatar a pořídil si RRC

Napsal: 10 lis 2008 19:12
od motohanz
jojo za 100 sezenes chudinku D1 300 tdi...pokdu chces Range tak se vyplati si priplatit....

slusnej by mohl stat tak kolem 2x tolik co stoji ten tvuj.....

Napsal: 10 lis 2008 22:41
od matty.sw
hmm taj to jsem chytrej jak nikdy... haha za první technické info díky, juknu na to a pořádně to projedu... ze zbytku rad nejsem moc chytrej... ale počtu tady i když jsem newman v rr tak vím prd co znamená p38 jestli je to typ toho co chci nasát... to auto tam stálo za 175 a nikdo do něj nešel, teď po dvou letech a kusu stojí kiliána že prej původně šlapalo super... tak jestli v něm byl fridex a nebo jen voda která zmrzla a tím to šlo sráť... nevím... ještě kolem toho pochodím a uvidím...
Napsal: 10 lis 2008 22:48
od motohanz
P38 je ten Range co pises...no komu neni rady tomu......
Napsal: 12 lis 2008 22:29
od Mirek 1234.cz
matty.sw píše:hmm taj to jsem chytrej jak nikdy... haha za první technické info díky, juknu na to a pořádně to projedu... ze zbytku rad nejsem moc chytrej... ale počtu tady i když jsem newman v rr tak vím prd co znamená p38 jestli je to typ toho co chci nasát... to auto tam stálo za 175 a nikdo do něj nešel, teď po dvou letech a kusu stojí kiliána že prej původně šlapalo super... tak jestli v něm byl fridex a nebo jen voda která zmrzla a tím to šlo sráť... nevím... ještě kolem toho pochodím a uvidím...
P38 je Range Rover 1995-2002
Jestli je to ten kus v Liberci myslím Autogarant Nešněra, nebo pod. tak utíkééj... a utíkej i pokud je to na LPG, není tam voda a motor jede divně. Páč pokud má někdo RR na LPG a je dobrej, jen tak jej neprodá. Při tom běhu to vem raději přes banku, nebo oběhni babičky a tak... vyber o kilečko - dvě navíc a budeš mít za dvě lepší průměr, za tři skvost v limitované edici. Za sto vždy jen sra.ku

Napsal: 12 lis 2008 23:32
od motohanz
Mirek 1234.cz píše:matty.sw píše:hmm taj to jsem chytrej jak nikdy... haha za první technické info díky, juknu na to a pořádně to projedu... ze zbytku rad nejsem moc chytrej... ale počtu tady i když jsem newman v rr tak vím prd co znamená p38 jestli je to typ toho co chci nasát... to auto tam stálo za 175 a nikdo do něj nešel, teď po dvou letech a kusu stojí kiliána že prej původně šlapalo super... tak jestli v něm byl fridex a nebo jen voda která zmrzla a tím to šlo sráť... nevím... ještě kolem toho pochodím a uvidím...
P38 je Range Rover 1995-2002
Jestli je to ten kus v Liberci myslím Autogarant Nešněra, nebo pod. tak utíkééj... a utíkej i pokud je to na LPG, není tam voda a motor jede divně. Páč pokud má někdo RR na LPG a je dobrej, jen tak jej neprodá. Při tom běhu to vem raději přes banku, nebo oběhni babičky a tak... vyber o kilečko - dvě navíc a budeš mít za dvě lepší průměr, za tři skvost v limitované edici. Za sto vždy jen sra.ku

presne tak.....

Napsal: 13 lis 2008 09:21
od Tatar
Napsal: 13 lis 2008 11:28
od motohanz
a nebo proste koupit dobrej kousek v kterym se este moc nikdo nevrtal....
Re: chci koupi RR 4,6 v8 ale chybí voda a jde nepravidelně!!
Napsal: 15 lis 2008 14:29
od RB
matty.sw píše:zdavím, mám v merku rr 4,6 165kw, 1995, ale v pěkném stavu s LPG ale motor jde divně, jako by nešel na všechny válce a v nádobce je vody na dně jen, auto stojí 2,5 roku bez pohybu což je taky na prd ale fakt se mě líbí, jen mám strach že se do toho vysypu ... chtějí za něj sto tisíc... prosím o radu... jít do něj a nebo ne...
Každý chce auto co nejlevněji,ale nejlépe s cisternou benzinu k tomu a pojízdným servisem.Když člověk nabídne auto v dobrém stavu s investicema,tak si myslí kupující že je vydřiduch.Špekulanti si koupí levnej vrak a pak se nestačíé divit.Myslím že většina nás na foru má auto v bezvadě udržovaném stavu a ty co by jej chtěly koupit by s našema cenama za případný prodej jistě nesouhlasily.
Re: chci koupi RR 4,6 v8 ale chybí voda a jde nepravidelně!!
Napsal: 17 lis 2008 22:14
od motohanz
RB píše:matty.sw píše:zdavím, mám v merku rr 4,6 165kw, 1995, ale v pěkném stavu s LPG ale motor jde divně, jako by nešel na všechny válce a v nádobce je vody na dně jen, auto stojí 2,5 roku bez pohybu což je taky na prd ale fakt se mě líbí, jen mám strach že se do toho vysypu ... chtějí za něj sto tisíc... prosím o radu... jít do něj a nebo ne...
Každý chce auto co nejlevněji,ale nejlépe s cisternou benzinu k tomu a pojízdným servisem.Když člověk nabídne auto v dobrém stavu s investicema,tak si myslí kupující že je vydřiduch.Špekulanti si koupí levnej vrak a pak se nestačíé divit.Myslím že většina nás na foru má auto v bezvadě udržovaném stavu a ty co by jej chtěly koupit by s našema cenama za případný prodej jistě nesouhlasily.
to je pravda...kdyz se me znamej ptal za kolik bych myho prodal tak taky koulel vocima ze se daj sehnat i o sto tisic min.

Napsal: 21 lis 2008 17:49
od Miloš
Pokud je to auto jinak opravdu pěkný a vše ostatní funguje,tak proč ne,když ten motor uděláš (dá se koupit blok,kterej už tyhle problémy nemá),tak budeš mít pěkný auto se super motorem o kterým navíc budeš vědět že je super s jistotou.Ale počítej,že ta investice pokud si to uděláš sám stejně bude cca 50 a víc.(Teda pokud to chceš mít super)
Napsal: 21 lis 2008 17:59
od motohanz
Miloš píše:Pokud je to auto jinak opravdu pěkný a vše ostatní funguje,tak proč ne,když ten motor uděláš (dá se koupit blok,kterej už tyhle problémy nemá),tak budeš mít pěkný auto se super motorem o kterým navíc budeš vědět že je super s jistotou.Ale počítej,že ta investice pokud si to uděláš sám stejně bude cca 50 a víc.(Teda pokud to chceš mít super)
jako pokud stoji 2,5 roku tak neverim ze je ostatni vse v poradku...muze rovnou zacit brzdama, mechama, cidlama.....atd atd....
Napsal: 25 lis 2008 17:01
od Marťas
Měl bych dotaz, kolik může být oleje v motoru (4.6), když měrka nic neukazuje?
Napsal: 25 lis 2008 17:17
od Tatar
asi 5l. je celá náplň
Napsal: 25 lis 2008 17:32
od Marťas
Podle manualu by tam mělo byt asi 6,6 litru, ale potřeboval bych vedět, kolik litrů je pod ryskou.