Automat alebo Pridavna prevodovka pribeh !!!
Napsal: 20 lis 2008 22:02
Nazdar chlapi, mam jeden problem ktory ma v konecnom dosledku stal uz nemalo penazi a casu. Ked som auto kupil malo drobne zavady, ktore som si neskor kutilskym sposobom a citanim na fore poodstranoval sam, donutila ma k tomu zial aj osobna skusenost s jednym "servisakom" z vychodneho slovenska. Okrem ineho mi najviac vadilo, ze pri spomalovani a pribrzdovani napr. do krizovatky ked automat podraduje resp. vyraduje s autom mierne cukne a od prevodovky pocut vyrazne mechanicke cvaknutie. Vybral som sa teda s dobrou nadejou na vychod dvihli sme auto poskusali sme pozaradovat atd. atd. Nakoniec mi ukazal ze pri pokuse o opacnu rotaciu kardanov ma pridavna prevodovka velku volu, a ze to je jednoznacne pricina problemu. Vraj je vhodny repasovaci kit Original LR. A kedze auto malo nejednoznacnu servisnu historiu dohodli sme sa aj na vymene naplni. A ostatnych povedzme drobnosti ohladne elektriky, riadenia, uniku oleja atd atd. Odisiel som domov pockal na cenovu ponuku a termin. V dany termin som auto odovzdal zostalo v servise skoro dva tyzdne. Ked som si pre auto prisiel, hlavny problem sa zdal byt v poriadku. Naplne dufam vymenene, skrtiaca klapka pretesnena, elektrika a ostatne drobnosti tak na jednu stvrtinu. Koniec koncov auto koli elektrike zostavalo v servise asi o tri dni dlhsie. Toto vsetko sa odohralo asi pred rokom kedze som chcel aby auto v zime dobre sluzilo, lebo z toho dovodu bolo kupovane. Od tejto opravy auto spravilo okolo 2000 (slovom: dvetisíc) kilometrov a hlavny problem je tu zas a rovnako vyrazny a zima pred dverami. Takze PROSIM o radu, lebo zatial vsetky moje problemy som posilneny znalostami z fora odstranil.
Este jedna taka drobnost pan uz v servise nerobi a udajne uz auta nerobi vobec (co asi moc neverim) a zodpovednost nesie servis .... tu samozrejme pravdu ma ale ja som stratil akosi doveru a to hned koli niekolkym dovodom. Navyse je to od mojeho bydliska dobrych 300km
Ako hovorim posmeleny dobre mierenymi radami na fore, pomocou servisnych manualov a nakresov a schem som si vacsinu problemov odstranil sam. Takze napriklad praca zauctovana problem neodstraneny.
Pridavne svetlomety udajne na tom elektrikar pracoval ked som sa po niekolko noci v aute vrtal nedalo mi to rozobral som to a pri rozoberani ani naznak predosleho zasahu a ked som si v navode pozrel schemu zapojenia a odskusal som kable z kabiny do poistkoveho priestoru evidentne bola zavada v spinanom rele (taka mala pridavna skrinka) po vymene funguje ako hodinky. Keby sa bol na to co i len pozrel musel na to prist rovnako ako ja nehovoriac ze sa to dalo poriesit vypinacom a relatkom a nie spinanym rele.
Dalsi problem okolo rychlosti 60 az 80kmh sa volant akoby z nicoho nic rozochveje a trva mu dost dlho kym sa ukludni. Servis vymenil cap plus neake dristy o tom a o tom co sa vsetko urobilo a ze to by malo byt v poriadku. Samozrejme nebolo, i ked z druheho konca kupil som si OME tlmic riadenia vymenil a riadenie bolo ako nove ale chvenie zostalo, dal som vyvazit disky a vsetko ako lusk.
Stazoval som sa na trosku na V8 nepravidelny chod na volnobehu za tepla i za studena. Neodstranene ale tentokrat aspon bezvyhovoriek pretoze sa to nedalo objektivne posudit. Ale verim tomu ze vycistenie steppera to spravi.
Takze dost bolo stazovania navrhnite co s tym.
Kedze boli menene naplne a pod autom som zakazdym par kvapiek nasiel tipujem to na olej automatu alebo pridavnej prevodovky. Alebo jednoducho cakam na vase podnety co s tym. Kazda rada dobra. Pripadne to budem nuteny dat niekde spravit tak uz tu mam par ludi vytipovanych ktory urcite vedia o com hovoria ... dakujem vopred.
Este jedna taka drobnost pan uz v servise nerobi a udajne uz auta nerobi vobec (co asi moc neverim) a zodpovednost nesie servis .... tu samozrejme pravdu ma ale ja som stratil akosi doveru a to hned koli niekolkym dovodom. Navyse je to od mojeho bydliska dobrych 300km
Ako hovorim posmeleny dobre mierenymi radami na fore, pomocou servisnych manualov a nakresov a schem som si vacsinu problemov odstranil sam. Takze napriklad praca zauctovana problem neodstraneny.
Pridavne svetlomety udajne na tom elektrikar pracoval ked som sa po niekolko noci v aute vrtal nedalo mi to rozobral som to a pri rozoberani ani naznak predosleho zasahu a ked som si v navode pozrel schemu zapojenia a odskusal som kable z kabiny do poistkoveho priestoru evidentne bola zavada v spinanom rele (taka mala pridavna skrinka) po vymene funguje ako hodinky. Keby sa bol na to co i len pozrel musel na to prist rovnako ako ja nehovoriac ze sa to dalo poriesit vypinacom a relatkom a nie spinanym rele.
Dalsi problem okolo rychlosti 60 az 80kmh sa volant akoby z nicoho nic rozochveje a trva mu dost dlho kym sa ukludni. Servis vymenil cap plus neake dristy o tom a o tom co sa vsetko urobilo a ze to by malo byt v poriadku. Samozrejme nebolo, i ked z druheho konca kupil som si OME tlmic riadenia vymenil a riadenie bolo ako nove ale chvenie zostalo, dal som vyvazit disky a vsetko ako lusk.
Stazoval som sa na trosku na V8 nepravidelny chod na volnobehu za tepla i za studena. Neodstranene ale tentokrat aspon bezvyhovoriek pretoze sa to nedalo objektivne posudit. Ale verim tomu ze vycistenie steppera to spravi.
Takze dost bolo stazovania navrhnite co s tym.
Kedze boli menene naplne a pod autom som zakazdym par kvapiek nasiel tipujem to na olej automatu alebo pridavnej prevodovky. Alebo jednoducho cakam na vase podnety co s tym. Kazda rada dobra. Pripadne to budem nuteny dat niekde spravit tak uz tu mam par ludi vytipovanych ktory urcite vedia o com hovoria ... dakujem vopred.