Stránka 1 z 8

2.8 TGV

Napsal: 03 pro 2008 17:36
od Honza
Milý ježíšku tohle bych nutně potřeboval :lol:
http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html

Napsal: 03 pro 2008 17:43
od RudaK
Zajeď do Hradce,třeba ti ho Radek věnuje .( běhá mu v DII ) :D

Re: 2.8 TGV

Napsal: 03 pro 2008 18:05
od Kangaroo
Honza píše:Milý ježíšku tohle bych nutně potřeboval :lol:
http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html
Taky jsem po něm nějakej čas koukal a plánoval, že si ho jednou koupím, ale zatím jsem to přehodnotil.
1. kde shánět náhradní díly?, hlavně pokud jsei někde na cestách. Na 300 nebo Td5 seženeš lecos leckde.
2. Velkej výkon = větší namáhání převodovky, diferáků, polos..... tím pádem menší spolehlivos a tu já preferuji.
3. Pro běžný ježdění mi TD5 stačí, v bahně po nápravy je to taky jedno a maximálně nedám nějak velmi prudkej a dlouhej výjezd a to přežiju(stejně bych se bál).

Napsal: 03 pro 2008 20:53
od Honza
Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK :lol: ) a tak si budu brumlat s VM . :mrgreen:
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim :?:

Napsal: 03 pro 2008 23:16
od erik
Honza píše:Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK :lol: ) a tak si budu brumlat s VM . :mrgreen:
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim :?:
Radkova zamena Td 5 za TGV byla financne narocna... Jestli si pamatuju, tak rikal neco kolem 535 tis... Ono to nejsou jenom katalogove hodnoty...

Napsal: 03 pro 2008 23:37
od Hitman
čirou náhodou jsem na tenhle motor taky narazil a dost mě zaujal a ted mi to vrtá hlavou ale jak píše kangaroo ...
jinak co jsem našel tak motor se vyrábí v argentině a brazílii někde jsem našel že by vyšel i s kitem místo 200 tdi kolem 150 tis Kč bez daně jestli jsem to dobře pochopil

http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=1

Napsal: 04 pro 2008 09:17
od Josef-Z (Jugin)
Huste :D , ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND :) .
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828

Napsal: 04 pro 2008 10:19
od Rover
Jugin píše:Huste :D , ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND :) .
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828
Nejsou nový jsou RECON - tedy "generálkovaný"...

2,8 TGV

Napsal: 04 pro 2008 11:24
od Neklan
Ten motor se dělá ve stejné továrně jako 300tdi, které se pro potřeby armády a některých trhů v Brazílii stále vyrábějí. Z třístovky také vychází a hodně dílů je shodných. V MD Engineering v Anglii jsem byl a mají jich tam na dílně spoustu. Kromě Land Roverů je montují houfně i do London Taxis a díly jsou přes MD Engineering k dispozici.

2,8

Napsal: 07 pro 2008 21:38
od Neklan
Jinak nové "třístovky" nabízí třeba Britské ministerstvo obrany, ale pouze pro export mimo EU. Nene Overland v Peterborough je bez těchto nebo podobných omezení nabízí za GBP17.995+DPH, což při dnešním kurzu a DPH 17,5% (v GB) je cca 650.000,-Kč. Jedná se o levostranné bílé Defy 110 300tdi s klima.

Napsal: 08 pro 2008 07:38
od RudaK
To bych za ty prachy koupil celý D1 4 ks. :D Ale jetý pravda :P Ale dobrý :!:

Napsal: 18 bře 2009 18:40
od Kangaroo
Vracím se k tomu co jsem zde již psal výše a trochu to přehodnocuji. Při cestě do Afriky mě TD5 trochu zklamala. Ztráta výkonu stále trvá (zkusil jsem již lecos a nic, snad něco řekne diagnostika u Eliota) (určitě to bude nějaká blbost mechanicky je motor OK) a díky tomu, že do té řídící jednotky není vidět je jakákoli oprava na cestách v divočině poměrně složitá.
Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi nebo TGV. Musím přiznat že TGV mě opravdu začíná lákat. Větší výkon, nejlépe spojený s rzchloběhem v převodovce, by se zvláště na delší přejezdy fakt hodil.
Co se týká mé obyvy s větším opotřebením částí podvozku myslím, že rozumným zacházením s autem a se tomu dá vyvarovat.
Jediná otázka zůstává (nepočítám-li finance) jak s náhradnímy díly. Z druhé strany si tento motor chci koupit pro jeho spolehlivost a počítám s tím že tam ten motor dám a 200 tis km tam bude fungovat bez poruchy. Nebo se pletu?

Napsal: 18 bře 2009 18:48
od PavelU
Omlouvám se za OT: Když tebe Td5 zklamala (trochu), co Miloš a Td5 v Discoveře :?:

Napsal: 18 bře 2009 18:53
od Kangaroo
Jestli myslíš MilošeII co s námi byl v Africe, tak tomu jela TD5 jako z praku i bez šteftů na výfuku. Měl drobné problémy, ale auto jelo, myslím že není zklamaný.

Napsal: 18 bře 2009 18:59
od PavelU
Díky, ano myslel jsem MilošeII a jeho spokojenost právě z vaší cesty. :wink:

Napsal: 18 bře 2009 20:22
od DanoDEF
... myslim, ze najprv treba najst chybu preco ten motor mal problem.

... nemyslim, ze by mal mat problem

... uvidime ako sa vratia chlapci z Libye same TD5ky

... erik potom zreferuje

Napsal: 19 bře 2009 19:27
od kudrnac
Drž se svého prvního názoru TGV je skutečně velmi silný motor na defika, vyhodíš spoustu peněz a nezískáš co si myslíš. Když tak mi brnkni.

Napsal: 19 bře 2009 19:34
od Stavros
myslim si to samy co kudrnac, je zbytecny do toho defika strkat penize, bud tedy kup 300 Tdi a vraz to tam , vyjde te to na padesat tisic s vymenou a kasli na to.

Napsal: 19 bře 2009 19:37
od KRANG
Kangaroo píše: Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi
Dobrá volba, nevidim nevýhodu u 200 nebo 300 TDi oproti TD5. Mám natočeno 300 tis. a motor táhne jak za mlada.

TD5

Napsal: 19 bře 2009 20:00
od Miloš II
Mám najeto 270tis. Přes kolegu Jezberu sem si pořídíl načípovanou ECU a najezil jsem s ní většinu západní Afriky. Mojí vinou ještě ve Španělsku přejezdem pohoří jsem ji táhlém kopci dal "čočku"a kdybych neměl nainstalovanej teploměr výfukovejch plynů tak by mě to asi tak nesralo.
Zkrátka nanačipovaná jednotka nepřesáhne teplotu 550C. Načipovaná není problem 850C. V tomto okamžiku výfukové potrubí se začíná kroutit a štefty vyžíhané počtem najetých km prostě uletěly na prvním válci. Dle následných informací první a pátej výdech do výfukového jsou ty nejvíce ohrožené. Můžu říct, že TD5 jela jako z praku pěkně od spodu a asi bych do přestavby po téhle zkušenosti nešel nejen odstrašující cena, ale ten následný bazmek, kterej vznikne. ECU tam stejně musí zůstat kvůli klimě, kabeláži atd. a následné servisování bude asi přinejmenší komplikované.
MIloš II