Stránka 1 z 1

Spolehlivost D3

Napsal: 03 pro 2008 23:55
od Marin
Zdravím vás všechny. Mám dotaz. Scháněl jsem LR Fr2 jako nové a nejeté auto "do podnikání". Při návštěvě servisu mne zaujala ale D3, kterou vrací chlápek po 3 letech a údajných 60.000km. Koupena 05, v tom servisu jako nová a praviselný servis tamtéž. Jedná se o TDV6, SE, manuál. Auto nebylo fyzicky k mání, ale jen papírově v bazaru. Ten člověk co ho vracel, si bere nové. Na zkušebku jsem domluven na pondělí 8.12., to už to auto bude k mání. Zajímá mne váš názor. Hlavně, jestli je možné aby s tak krásným autem najel někdo za 3 roky 60.000, popř, na co si dát pozor, ale hlavně, jaká je poruchovost těchto aut, porvozní náklady atd... Jsem automechanik (tedy původně), ale tady se už ztácím a nechci naletět. Vím že lepší je automat, ale tady je prostě manuál a řekl bych, že je mi i bližší. Kolik je průměr. spotřeba u manuálu bez vjetí do terénu?(to je jako žíznivý kolem studny chodit a nenapít se) :lol:
Pokud můžete podělte se o své názory. Díky, Marin.

Napsal: 04 pro 2008 00:17
od erik
Ja mam podobne kilometry a stejny rok vyroby... no, jezdim i v jinych autech a s D3 jen na chalupu s manzelkou a na delsi trasy po shopinech.... bo je to velmi pohodlne, luxusni auto i v terenu to jede velmi dobre.
Problemy jsem mel se vzduchovym perovani- znamy problem s cidly 1x a pak s elektrickymi zamky/ zadni dvere a pate dvere...
Syn si auto pujcuje a spotrebu mel 8.5 l...??? Ja s tim nedokazu jezdit pod 10 l a prumerne jezdim tesne pod 11 l - mam automat .
Po sklopeni zadnich sedadel je tam 2 m mista- na spani pro mne a moje dva 50kg pejsanky tak akurat.

Napsal: 04 pro 2008 08:12
od Honzan
ma ji tata v automatu, ze zacatku par drobnosti, ale jinak spolehlivy rychly auto, se kterym se suprove jezdi na silnici a v terenu to asi nebude tak zly (nemuzu soudit), umi jet kolem tech 8 l, ale pri rychly jizde i za tech 11-12 (holt je to aerodynamicky krabice od bot :) ma ji dva roky a najeto cca 70 tis... je s ni desne spokojenej a o jinym aute vubec nepremysli...

Napsal: 04 pro 2008 09:10
od vizos
Ja bych zhrunul poruchovost D3 na prvni rok, rok a pul co se vyrabele. Jenze to uz je dlouha doba a vsechny auta co zlobily o kterych vim tak uz se detskch nemoci zbavili.

Spolehlivost D3

Napsal: 04 pro 2008 11:21
od Marin
Takže bych neměl mít problém? Mám obavu, že auto za 700.000,- po třech letech je již bez záruky, ikdyž málo najeto a odejde mi třeba vzduch. pérování, nebo něco z elektriky. Jsou to hodně drahé položky? A motor ten je bezproblémů?
Díky za info. Marin.

Napsal: 04 pro 2008 14:43
od vizos
Drobnosti uz by te urcite nemely prekvapit. Ja uz mam auto taky pul roku bez zaruky najeto kolem 100 000km a jsou tu i taci kteri maji najeto daleko vice bez problemu.

A ceny dilu. Kupujes auto ktery neni zrovna levny tak i dily budou drazsi. Ale kdyz uz neco menil tak jsem byl spi prevapenej protoze jsem myslel ze to bude vic. Ale konkretne uz si nevzpomenu. Nekde na forum tu byl odkaz na Microcat kde je auto rozebrano na dily pro servisy. A kdyz uz mas cislo dilu cena od amt lze zjistit na http://cenik.land-rover.cz/ . I kdyz je to spousta lidi co je schopna sehnat pozadovany dil z anglie.

Napsal: 04 pro 2008 18:05
od Jery
hoj. před půl rokem jsem si koupil D3 po 1 majiteli. Manuál a najeto 103000 km.
Při preventivní prohlídce v Car tecu mě vyměnil tyč řízení a nějaký čep + ještě něco na podvozku což jsou prý známe nemoci D3 ve 100 000 km. Pak jsem absolvoval velice pohodlnou 1000 km cestu do Švýcar a zpět bez sebemenčích problému plně naložen a většinou po dálnici. Spotřeba dle počítače cca 7, 6 l / 100 km. Pak po cca měsíci se mi z D3 stala motokára když mi odešel kompresor vzduchového podvozku. Výměna cca 13000 Kč. No a jdeme do finále, před měsícem auto zničeho nic ztratilo do 2000 ot. výkon a při návštěvě servisu odešel nějaký RG ventil nebo tak nějak , jsou tam dva cena cca 8000 kč. a to je zatím vše z oprav. :? No a pokud bych to zhrnul: pohodlné, prostorné, motoricky budeš mile překvapen. V teréne se zatím poznáváme, ale už teď vím že lepším jsem v terénu nejezdil. ( pajero, volvo xc 90, MB GL) . Prostě se neboj a jdi do toho. Dnes mají všechny auta své dětské nemoci. A manuálu se neboj. Já měl většinu aut v automatu a manuál u D3 je příjemná změna. :) :) :P

Napsal: 05 pro 2008 08:53
od Stavros
ta spotreba 7,6l/100km je teda super, to mas skoro za pulku, co jsme spechali s Rudou na misto srazu, kdyz jsme jeli do Maroka. Jenze to ridil Ruda a ten se s tim jak znamo nemazli. :D

Napsal: 05 pro 2008 09:19
od RudaK
Stavrosi neuváděj lidi v omyl.Že automat přidá cca 1 litr,je za to pohodlí,které kverdlačka neposkytne.No a pak - zahrádka,MT pneu a moje noha. :D
Pravda za 7,6 l jsem nikdy nejel a asi nikdy nepojedu. Jednou ten počítač ( já mu nevěřím bo to je info ) ukazoval kolem 9 litrů,ale to nebyla jízda ale kochání se krajinou po okresce,kde jsem nikomu nezavazel. :P ( ofšem taky se zahrádkou a MT pneu,ale v té rychlosti nebyl žádnej odpor vzduchu :lol: ) Asi tak,když budu chtít šetřit,tak si pořídím jiný auto. :!:

Napsal: 05 pro 2008 19:48
od Jery
no jsem realista. těch 7,6 se mi zdálo taky nějak málo. Ale myslím, že 8 by mohlo být reálnější.

Napsal: 05 pro 2008 19:54
od RudaK
Jery píše:no jsem realista. těch 7,6 se mi zdálo taky nějak málo. Ale myslím, že 8 by mohlo být reálnější.


jestli budeš jezdit za vosum,tak klobouk dolů.Nedívám se na počítač,ale když chci vědít za kolik,tak natankovaná NAFTA děleno ujeté KM.Já to dělám ale tak,když to pípne ( rezerva ) tak natankuju doplna ( doma ). :D Kde to neznám tak preventivně už v půlce zas do plna. :D Jednou mi málem došla na Islandu a vod té doby : Sichr je Vichr. :lol:

Napsal: 05 pro 2008 20:44
od Jery
taky koukám na to nejdrahší světýlko v autě :roll:

Napsal: 05 pro 2008 22:23
od karel
Z plné do plné je taky jediné rozumné měření spotřeby, údaje palubáku jsou mnohdy hodně zavádějící :wink:

Napsal: 05 pro 2008 22:56
od Marin
Zdravíčko pánové. Tak já lajk jsem tipoval spotřebu 9-10l na 100km, v případě lehké nohy. Toto se dá ohlídat u "kverdlačky" :lol: Mimichodem, tento název mě opravdu pobavil. Fakt dobrý!! Já jsem se hlavně ptal na poruchovost třeba pneu podvozku. Snímače tlaku, senzory či váhy. Netuším, co tam vše je. Rozvody se dělají po kolika km? A cena? Představte si, že ta D3 na kterou se mám jet podívat má mezinápravový difec, ale zadní, či přední uzávěru nikoliv. To si v terénu asi moc nešrtnu, co? Jak tak sleduju vás a youtube, musí to být velká prdel, dostat se na nějakou takovou akci.

Napsal: 06 pro 2008 20:46
od RudaK
I bez zadní uzávěrky to projede dost,ofšem se zadní uzávěrkou určo víc. :wink: Zadní uzávěrka je příplatková. :!:

Napsal: 06 pro 2008 23:26
od erik
RudaK píše:I bez zadní uzávěrky to projede dost,ofšem se zadní uzávěrkou určo víc. :wink: Zadní uzávěrka je příplatková. :!:
Jo jen se vzduchovym odpruzeni...
No, ja musim zahlasit ulovek pro mou ryze civilni D3. Zavezl jsem zenu do Presova a pak jsem mel cele odpoledne a nasledny den volno. Diskarna prespala nekde u Kysaku na Malolodzkej luke, celkem nepristupny teren v tomto obdobi a pocasi. A rano jsme se vydali cestou necestou az na Lysa 1068 m. Ten posledni usek az ke konci lanovky a vysilace byl jako vysity pro Defendera... no, redukovane kaktusy se osvedcily i v blate a snehu. Pri jizde nazpet auto , celkem ocekavane, zacalo sankovat a zvysovat nebezpecne rychlost a dalsi elektronicka specialita D3 zafungovala, no v te chvili spis zachranovala muj zadek...
Pak poradna koupel/ v mycce/ a po prevleceni do spolecenskeho odevu jsem auto pristavil jako vratny od Maxima k odjezdu me zeny....

Re: Spolehlivost D3

Napsal: 28 dub 2012 16:56
od Kaci
Zdravím všetkých,
Pre zaujímavosť, starší prieskum kde LR3 vyšlo z testu v UK ako najmenej spoľahlivé auto za rok 2010.

Zdroj: http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... -2010.html" onclick="window.open(this.href);return false;