Stránka 1 z 1

Páka ruční bzdy

Napsal: 13 pro 2008 22:31
od zbynek
Pánové, jsem trochu zoufalí. Příšerně se mi hřeje páka ručky, teplota vychází od lanka ruční brzdy. Nejdříve jsem si myslel, že se přidírají pakny, ale nejzajímavější na tom je, skutečnost že se to hřeje i když auto stojí. Takže nic nedře, buben jsem měl sundaný, tam je vše OK. Máte někdo podobnou zkušenost ?????

Napsal: 13 pro 2008 22:33
od Land Jirka
Nevedou tam hadice k topení pro zadek a není nahodou jedna děravá. :idea:

Napsal: 13 pro 2008 22:53
od Dobik
Jo,Jo.....taky bych se podíval na to topení. Protože jinak je to bl....st.

Napsal: 13 pro 2008 23:05
od zbynek
No nevím, dnes jsem pod tím ležel a příjde mi že bovden vede přímo do kabiny. Je fak že dole je normálně studený a horké je to pouze nahoře v kabině. Zítra na to ještě mrknu. Tak mne napadá že kdyz uplně vypnu topení tak by to nemělo hřát, uvidíme.

Napsal: 14 pro 2008 06:14
od Land Jirka
Bude to od toho topení, protože jinak tam nemá co hřát.

Napsal: 14 pro 2008 10:49
od MarianKo
Mohol by to byť aj +káblik od elektriky.ktorý sa tam niekde zamotal,predral,a teraz skratuje o to lanko.Je to asi blbosť ale všetko je možné.

Napsal: 14 pro 2008 11:06
od witoldo
to co pise Marian me taky napadlo.. bowden ma vetsinou velky el. odpor.
Muze se to teor. prenaset i prez paku a lanko na podvozek..
nebude problem to zmerit :)

Napsal: 14 pro 2008 12:45
od zbynek
Je pod uchycením páky k šasí ještě nějaký prostor ?? Příjde mi že lanko jednoduše prochází zkrz karoserii na spodek auta. Sundal jsem vše co šlo, všechny kabely, které jsou dostupné s kabiny jsou neporušené a dost daleko od lanka. Leda že by byl nějaký prostor mezi kabinou a spodkem a tam by se něco prodřelo a šlo to do skratu. Tato myšlenka mě docela děsí.

Napsal: 14 pro 2008 15:14
od Mešky
Neupadla ti kostra na motoru, že by se to ukostřovalo přes to lanko???

Napsal: 14 pro 2008 17:18
od Sláma Karel
Jak píše Mešky, je vidět, že se v tom vyzná. Bývá to docela častý problém u 300tdi. Špatná kostra motoru a všechno se to kostří přes to lanko ruční brzdy. Mě se také už stalo, že jsem zastartoval a startéru se moc nechtělo a roztekl se bovden ruční brzdy, naneštěstí zatažené a už jsem jí nepovolil. Musel jsem pod auto a přeříznout ho. Takže bych se podíval určitě na tu kostru. K

Napsal: 14 pro 2008 18:13
od low
tak treba tu kostru ja vubec nemam :-( a rozhodne netusim pres co to kostri, takze to musim dorobit :-(

Napsal: 20 pro 2008 17:44
od zbynek
Zajímavý postřeh. Můžete poradit v kterých místech má kostru motor na DII

Napsal: 25 pro 2008 20:27
od eliott
Vzhledem k tomu, že kostřící bod na kastli je určitě u DT5 i V8 na stejném místě, hledej pod odhlučněním v těchto místech (žlutá šipka).