Stránka 1 z 2

Zasr... imobilizér, napadne někoho něco?

Napsal: 26 pro 2008 21:37
od eliott
Tak problém s imobilizérem dorazil i ke mně. Po výměně motoru (V8) v mojí Disco II mě čekalo nepříjemné překvapení. Po otočení klíčku do polohy zaplého zapalovaní se rozblikaly všechny blinkry, při pokusu startovat motor sice točí, ale nechytne. Blikání ukončí až odpojení baterky. Centrál na DO jde, zkusil jsem zadat EKA kód, beze změny, zkusil jsem v BCU deaktivovat imobilizér, beze změny. Tuší někdo, kde je zrada? Elektrikář je někde mimo a já potřebuju jezdit :evil:

Re: Zasr... imobilizér, napadne někoho něco?

Napsal: 26 pro 2008 21:53
od DanoDEF
eliott píše:Tak problém s imobilizérem dorazil i ke mně. Po výměně motoru (V8) v mojí Disco II mě čekalo nepříjemné překvapení. Po otočení klíčku do polohy zaplého zapalovaní se rozblikaly všechny blinkry, při pokusu startovat motor sice točí, ale nechytne. Blikání ukončí až odpojení baterky. Centrál na DO jde, zkusil jsem zadat EKA kód, beze změny, zkusil jsem v BCU deaktivovat imobilizér, beze změny. Tuší někdo, kde je zrada? Elektrikář je někde mimo a já potřebuju jezdit :evil:
... a skusil si oba dialkove ovladace ?

... svieti ti pocas startovania cervena kontrolka imobilizeru ?

Napsal: 26 pro 2008 22:06
od eliott
U druhého klíče mám zozbité tlačítko, ale zkoušel jsem s ním startovat, to samé. Mate mne, že nepomohlo ani zadání EKA kódu.

Napsal: 26 pro 2008 23:04
od DanoDEF
eliott píše:U druhého klíče mám zozbité tlačítko, ale zkoušel jsem s ním startovat, to samé. Mate mne, že nepomohlo ani zadání EKA kódu.
... hlavne si skontroluj tu kontrolku... aby si zistil ci to blokuje imobilizer

Napsal: 27 pro 2008 10:49
od eliott
No ta dioda ani nesvítí, ani nebliká.

Napsal: 27 pro 2008 13:20
od Sláma Karel
Tak přesně to samý mám u mojí Mammutky (300tdi). Jenže já už mám místo elektronického čerpadla mechanické, tak mi to i chytí.

Ale úplně to samý. Karoserie byla dole a když se to poskládalo tak mi po otočení klíčku začnou blikat blinkry točí to, ale nechytá. Kontrolka imobilizéru taky nebliká ani nesvítí vůbec v žádné pozici. Centrál na dálku zezačátku šel a teď už po mých zásazích nejde ale zase to chytá, bo jsem si natáhl drátek k čerpadlu (mechanickému) po zapnutí klíčku.

Tak až na to přijdeš ta dej vědět.

K

Napsal: 27 pro 2008 13:33
od DanoDEF
eliott píše:No ta dioda ani nesvítí, ani nebliká.
... to znamena, ze imobilizer nepracuje a tym padom ti ani EKA kod nezozerie

... neviem presne ako to ma DII ale tak je to u Defika.

... ako dlho si to mal odpojene od napajania ?

Napsal: 27 pro 2008 15:57
od eliott
Asi týden, ale před rokem jsem dělal motor poprvé (bláhově se domnívaje, že výměna těsnění pod hlavama to vyřeší) a to bylo auto bez proudu přes měsíc a bez problému chytlo...

Napsal: 27 pro 2008 16:06
od DanoDEF
eliott píše:Asi týden, ale před rokem jsem dělal motor poprvé (bláhově se domnívaje, že výměna těsnění pod hlavama to vyřeší) a to bylo auto bez proudu přes měsíc a bez problému chytlo...
Ako rychlo po pripojeni napajania skusas startovat?

Napsal: 27 pro 2008 18:54
od eliott
To nevím, dělal to mechanik, resp. nešlo poprvé o pokus nastartovat, ale o natlačení oleje, bez svíček.

No hlavní je, co teď s tím, zítra ne to jdem s elektrikářem, ale mám takové tušení, že bude ten problém složitější...

Napsal: 27 pro 2008 19:16
od DanoDEF
eliott píše:To nevím, dělal to mechanik, resp. nešlo poprvé o pokus nastartovat, ale o natlačení oleje, bez svíček.

No hlavní je, co teď s tím, zítra ne to jdem s elektrikářem, ale mám takové tušení, že bude ten problém složitější...
... skus nechat aspon 5-10min pripojene na baterku a potom skus startovanie.

Napsal: 27 pro 2008 20:25
od eliott
Všchny tyto možnosti jsem už vyzkoušel, vždy jsem to nechal ''odpočinout'' několik hodin.

Napsal: 28 pro 2008 11:02
od MOPADŽI
Já už to měl 2x :shock: :twisted:

1)jestliže ti nesvítí kontrolka (ani) nebliká) imobilizéru - svítí ti černená kontrolka "přeškrtlý motor" ?

2)jestli ano, imobilizér nespustí čerpadlo a motor prostě nenaskočí

3)odpoj znovu baterii 5-10min.

4)zapoj baterii a dálkový ovladač namiř přímo na snímač dálky na přístrojovce a několikrát zmáčni zamykání, odemykání

5)mělo by dojít k opětovné sinchronizaci "dálky" a auta. Mělo by 3x bliknout blinkry, jako když se zamyká a odemyká

6)a už by to mělo makat a jít natočit

Takto to tedy funguje u Defíka. Disco ???

Kdyby mě někdo byl schopen, tuto zhovadilost, jakou imobilizér je, z auta, potažmo řídící jednotky odstranit, vřele to přivítám. Na dlouhých cestách, je takováto elektronická "závada" velece nepříjemná...

Napsal: 06 led 2009 16:45
od DanoDEF
...tak co Patriku nejak si zabudol na tuto temu... :idea:

Napsal: 06 led 2009 16:48
od eliott
Nezapomněl, čekám až se uzdraví elektrikář :evil: :evil:

Napsal: 06 led 2009 17:24
od DanoDEF
eliott píše:Nezapomněl, čekám až se uzdraví elektrikář :evil: :evil:
... to fakt ti este neide ? ... inac momentalne trosku studujem zapojenie imobilizeru a urobim potom samostatne vlakno.

Napsal: 06 led 2009 17:33
od eliott
Zatím o tom akorát přemýšlím, vzpomněl jsem si, že jedna Discovery 300tdi automat co jsem přivezl z UK na díly dělala to, že zničeho nic se také rozblikaly varovné blinkry v důsledku nějaké chyby immobilizéru ale auto šlo i přes to nastartovat. Bože jak já tu elektroniku v autě nenávidím :evil: :evil: :evil:

Napsal: 06 led 2009 17:46
od DanoDEF
eliott píše:Zatím o tom akorát přemýšlím, vzpomněl jsem si, že jedna Discovery 300tdi automat co jsem přivezl z UK na díly dělala to, že zničeho nic se také rozblikaly varovné blinkry v důsledku nějaké chyby immobilizéru ale auto šlo i přes to nastartovat. Bože jak já tu elektroniku v autě nenávidím :evil: :evil: :evil:
... no u 300tdi jedine co blokuje imobilizer je privod nafty do cerpadla ( hovorim stale o Def ) + startovanie a to "prekonas" jednoducho ale u TD5 sa imobilizer "rozprava" s riadiacou jednotkou motora ECU

Napsal: 06 led 2009 17:47
od Land Jirka
eliott píše: Bože jak já tu elektroniku v autě nenávidím :evil: :evil: :evil:

Je nás víc. :evil:

Napsal: 06 led 2009 17:50
od RudaK
No přídám taky svůj poznatek.Po lehkém nárazu předním nárazníkem do hlíny se varovné blinkry taky rozblikaly.Po restartu to přestalo blikat a všechno v pohodě.Taky bych ten imobilizer v autě nemusel,jak Mopadži. I když já teda mám 300 TDI,ale automat,tak ještě to vstřik.čerpadlo.