Stránka 2 z 6

Napsal: 08 led 2009 16:02
od Stavros
V tom pripade objednavej, stejne urcite potrebujes neco koupit, ne? :D

Napsal: 08 led 2009 17:57
od RudaK
jezbera ivan píše:
Stavros píše:Myslis, ze jakoby proklouzne, neco na zpusob samosvoru? To je docela dobrej napad, ja bych se toho nebal.
Ano, ved TT je typ samosvoru, ktory nikdy nedosiahne 100% svor.



Ivane vyskoušej a když tak já se po doladění podvozku a referencích od tebe přidám :D ( trochu si připadám vyčůůůraný :wink: )

Napsal: 08 led 2009 21:46
od jezbera ivan
Jasne, ja som to uzavrel pre seba tak, ze dam TrueTrack dopredu aj dozadu. Po tom, co som mal moznost o tom vseligde pocitat si myslim, ze na D90ke s TC to bude fungovat velmi dobre. Budem referovat.

Napsal: 08 led 2009 22:02
od karel
jezbera ivan píše:Jasne, ja som to uzavrel pre seba tak, ze dam TrueTrack dopredu aj dozadu. Po tom, co som mal moznost o tom vseligde pocitat si myslim, ze na D90ke s TC to bude fungovat velmi dobre. Budem referovat.
Určitě budeš spokojenej v hlubokým sněhu a blátě ideální volba :idea:

Napsal: 31 led 2009 16:05
od jezbera ivan
Tak trueatrack vzadu mame nahodeny, tento vikend dame aj dopredu. Prve testy velmi dobre, v klzkych podmienkach hrabu obe zadne ako by tam bola normalna uzavierka, bez akychkolvek pridavnych prejavov. Slabinou je uplne odlahcenie jedneho zadneho kolesa, vtedy to nefunguje, co ale dorovna TC a funguje to potom zas, nehovoriac o tom, ze truetrack dopredu aj tut vec podstatne zlepsi, uz sa tesim.

Napsal: 31 led 2009 16:17
od Jenda
Zdar Ivane,chapu dobre ze v momente vykrizeni a odlehceni jednoho kola je to mimo provoz?Tedy je to spise na vyjezd z blata a kluzkych povrchu? A jak se to chova pri otaceni nebo v ostrejsich zatackach na pevnem podkladu?
Dik za info.
Jo a borci s abc tuning se jeste nerozhodli jestli mi vrati penize :lol:
Takze jim davam cas do pondeli a pak to predavam pravnikovi.
Neni nad solidni pristup.
Honza

Napsal: 31 led 2009 18:20
od jezbera ivan
Ano, ak je na naprave s Truetrack jedno koleso uplne v lufte, tak truetrack nezabera, je potreba zaroven trochu pribrzdit a on sa chyti, co u nas riesi TC. Ale pozor, take situacie sa daju riesit roznymi sposobmi jazdy a ked vypnem TC a skusam to bez neho tak i tak je to perfektny posun vpred. Na pevnom povrchu to uplne normalne diferuje, dokonca i na cerstvom snehu, kde kolesa maju od povrchu minimalny odpor, v plnom zatoceni vykreslia obe zadne kolesa pekny vzorok pneumatiky do snehu, co znamena ze to pekne diferuje a nedava ziadny nezelany odpor.
Celkovo si myslim (este nemam dokladne vyskusane), ze tato mala nevyhoda je pre nase podmienky malo vyznamna, ale naopak ma kopu podstatnych vyhod proti manualne spinanym uzavierkam.
Konstrukcne sa tento typ diferakov tzv "helical" montuje do zavodnych nasadeni na sportovych autach vseho druhu, a tiez napriklad do H1tiek.
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential

Napsal: 31 led 2009 21:12
od MOPADŽI
jezbera ivan píše:Ano, ak je na naprave s Truetrack jedno koleso uplne v lufte, tak truetrack nezabera, je potreba zaroven trochu pribrzdit a on sa chyti, co u nas riesi TC. Ale pozor, take situacie sa daju riesit roznymi sposobmi jazdy a ked vypnem TC a skusam to bez neho tak i tak je to perfektny posun vpred. Na pevnom povrchu to uplne normalne diferuje, dokonca i na cerstvom snehu, kde kolesa maju od povrchu minimalny odpor, v plnom zatoceni vykreslia obe zadne kolesa pekny vzorok pneumatiky do snehu, co znamena ze to pekne diferuje a nedava ziadny nezelany odpor.
Celkovo si myslim (este nemam dokladne vyskusane), ze tato mala nevyhoda je nase podmienky malo podstatnu, ale naopak ma kopu podstatnych vyhod prosti manualne spinanym uzavierkam.
Konstrukcne sa tento typ diferakov tzv "helical" montuje do zavodnych nasadeni na sportovych autach vseho druhu, a tiez napriklad do H1tiek.
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential
Ano, na závoďákách, hlavě u předního pohonu a výkonu do 300PS, to maká nekompromisně a plně nahrazuje složitější, elektronický TC. Auta se nechovají "nedotáčivě" ale jak píšeš. zatáčku krásně vykrouží. Samozřejmě, pak už přicházejí na řadu pneumatiky a fyzika (když pojede "bezmozek" jak se říká "cihlu" nevykrouží zatáčku, ani se samosvorem)...
U závoďáků, se zadním pohonem a výkonem nad 300PS, je problém v životnosti tohoto "samosvoru". Prostě dochází k poruchám...
Ten výkon to prostě nezvládá a materiál nevydrží. Kombinuje se tedy s TC.

Napsal: 31 led 2009 21:34
od karel
Jsem rád Ivane, že jsi spokojen a v podstatě jsi potvrdil mou vlastní zkušenost s TT 8)

Napsal: 31 led 2009 22:08
od jezbera ivan
karel píše:Jsem rád Ivane, že jsi spokojen a v podstatě jsi potvrdil mou vlastní zkušenost s TT 8)
Ano Karle, aj ten zvuk co si spominal to ked je jedno koleso v lufte vydava, taky kovovy - zvlastny, ale v zasade je to zriedka a musis stat a mat koleso v lufte, takze mi to nepride nijak hrozne.

Napsal: 15 úno 2009 10:09
od jezbera ivan
Tak, a Truetrack mame uz aj v predu. Boli sme to skusat v podmienkach riadneho blata alebo aj polmetra hlbokeho snehu. Vyjazdy, zjazdy, naklony.....
Vsade kde bolo treba trakciu alebo sa riadne smykalo, hrabali vzdy vsetky styri kolesa, nikdy sa nestalo, ze niektore stalo. Zatial maximalna spokojnost, mozem vrele doporucit! Jedine minus je (a to tu uz bolo povedane), ze ked je koleso v lufte a nema teda vobec ziadny odpor, tak to nezatvara, ale ked si sofer trochu pritlaci brzdovy pedal, tak tento problem odpada. Ak je na aute TC tak tento problem neexistuje, lebo TC pribrzdi to koleso v lufte skor, ako by si sofer niecoho vsimol a TT zaberie. Inymi slovami hodi sa to na kazde offroadove jazdenie v nasich podmienkach, jedine na trialovy special by boli vhodnejsie dve pevne uzavierky.

Napsal: 15 úno 2009 12:08
od pinno
prečital som skoro celú tému, vyzerá to super vec asi by som volil do zadu 100% ARB a do predu asi TT, len nikto tu nepisal ako je to s cenou a s montážou má niekto aj takéto skúsenosti.

Napsal: 15 úno 2009 12:14
od jezbera ivan
Predava ich Ashcroft napriklad, vratane dvoch novych lozisk za 330 libier kus. Rozlisuje sa predny a zadny TT. Montaz - my sme to robili sami, ale napr. Land Jirka to sfukne lavou zadnou.

Napsal: 15 úno 2009 12:27
od Miky_CZ
dela se to aji na disco 300Tdi?
a na kolik to zhruba vyjde? zni to sakra lakave

Napsal: 15 úno 2009 12:32
od jezbera ivan
Na D1 a D2 su tie iste co na nas D90. Cena cca 330 GBP netto na napravu + doprava + montaz.

Napsal: 15 úno 2009 12:35
od Miky_CZ
tak zacinam setrit:-D

Napsal: 16 úno 2009 09:31
od PavelU
Ivane díky, že ses s námi podělils se zkušenostma, už nějakou dobu přemýšlím o těchto difech a sleduji fóra a je rozhodnuto.

Tady http://www.devon4x4.com **-special-offers-** je mají slevněné.

Re: TrueTrack

Napsal: 15 zář 2009 21:42
od sloon
Ahoj Ivane máš nějaké nové poznatky s používáním TrueTrack? Výhledově přemýšlím o uzávěrce a tohle se mě libý.

Re: TrueTrack

Napsal: 15 zář 2009 22:16
od jezbera ivan
sloon píše:Ahoj Ivane máš nějaké nové poznatky s používáním TrueTrack? Výhledově přemýšlím o uzávěrce a tohle se mě libý.
Ahoj, poznatky su, mozem povedat len z D90 s TC. Funguje to perfektne a keby som staval nove auto tak si vyberiem TT znovu. Je to vyborne, funguje to perfektne. Ako uz bolo povedane, ked sa pozeras na auto s TT v zlych trakcnych podmienkach, vidis len to, ze tahaju 4 kolesa a pritom je to cele smerovo perfektne ovladatelne a ani nevies ze to mas. Je to podstatne pevnejsie ako seriovy dif, cize vhodne aj pre vacsie pneu.... My sme max spokojni. Podotykam je to na aute s TC, co urcite zvysuje funkcnost TT. Ako projekt pre blizku buducnost mam DII expedicna uprava ale s maximalnym dorazom nezvysovat zbytocne celkovu hmotnost, kde to urcite dam okamzite, takze budem vediet posudit ci to rovnako dobre funguje aj na tazsom aute s TC.

Re: TrueTrack

Napsal: 16 zář 2009 21:56
od sloon
Dík, myslíš že na těší DII to bude fungovat hůř?
Stačí to dát jen na zadní nápravu nebo je lepší dát obě?
Do zimy bych to tam rád dal tak tahám rozumy.