Stránka 1 z 1
prosím o radu:
Napsal: 03 úno 2009 15:13
od nalim22
Koupil jsem RR rv.98,2,5dse.Přestaly se mi točit oba motory topení,na displ.klimat.to ukazuje otevřenou knížku a poruchu.Po napíchnutí na poč.zahlásí chybu obou motorů(stop mode).Ale když nechám klíček v 1 poloze,a odpojím baterku,tak to naskočí,a chyba zmizí.Ovšem jen do ůplného vypnutí klíčku,pak to tam je znova.Zkoušeli jsme měnit i jednotku klima,ale problém stejný.Prosím o radu,servis zklamal.Jsem z toho na nervy,pomůže někdo?Můžete jen prozvonit,zavolám.
Napsal: 03 úno 2009 15:38
od OC
Obou motorů jako blowerů?
Podle popisu mi přijde, že tam je buď problém v drátech, nebo v těch motorech (tam je ale divné, že v obou naráz): dokud se to jen inicializuje, jsou OK, ale jakmile by se měly roztočit, chyba.
Proměřil bych dráty,
tady je ETM, kde se dá najít které to jsou a na jakých konektorech. Jinak asi neporadím...
Napsal: 03 úno 2009 15:39
od OC
P.S. jen tak čistě ze zájmu, kdo má kolem Žebráka diagnostiku?

...
Napsal: 03 úno 2009 15:48
od David S.
OC, můj tip je, že diagnostika kolem Žebráku je
www.britishcars.cz 
DS
Napsal: 03 úno 2009 16:34
od OC
(Zběžně jsem si proběhl jejich nabídku... vědí tam ti lidé vůbec, že také existuje nějaká P38?!?

)
...
Napsal: 03 úno 2009 16:46
od David S.
Ono, pro mne je těžké to posuzovat. Pokud mám jen stroze odpovědět na Tvou otázku, tak i přesto, že podle webu to nevypadá, tak ano, ví jak vypadá P38 a dokonce o ní i něco ví. Ale nedokážu posoudit stav a "výkon" té diagnostiky.
Napsal: 03 úno 2009 17:46
od OC
No, diagnostika v podstatě buď funguje, nebo nefunguje
Tam budou mít nejspíše TestBok -- takový vozík, z nějž čouhá asi padesát šňůr. To je originál LR, a funguje dost blbě

Alternativně by mohli mít Autologic -- to je momentálně asi nejlepší co je na trhu --, nebo Rovacom/FaultMate: ten je zhruba srovnatelný s Autologicem, akorát že je kapku "amatérštější", má odlišnou licenční politiku, a je asi desetkrát levnější
Každopádně, to odbíhám a s tématem to moc nesouvisí: nejde moc o to, jak funguje diagnostika; důležité je, nakolik s ní ten, kdo ji drží v ruce, umí zacházet, a nakolik tomu autu rozumí. Diagnostika sama je 10 % řešení problému; zkušený servisák, který ví, co se tam uvnitř děje, 90 %.