Stránka 1 z 1

Rada od zkušených matadorů

Napsal: 05 úno 2009 13:15
od VZA
Jsem šťasným majitelem Defendra 110 , TD5, r.v. 2004.Asi před měsícem se začal ,, počúrávát ", byla identifikována závada (regulátor tlaku paliva) vyměněn za nový, před výměnou startoval na první otočení motoru i v zimě, po výměně regulátoru startuje (po stání do druhého dne, při krátkých zastávkách startuje v pohodě) podstatně húře a dvakrát při stání čumákem do kopce nenastartoval ihned až druhý den, ale zase až po značném přemlouvání. Domnívám se , že by to mohlo dělat podávací čerpadlo v nádrži, které zřejmě nedodává potřebný tlak ( při zapnutí klíčků stále běží a nevypne po natlakování ), po nastartování jezdí v pohodě. Nechci hned měnit čerpadlo metodou pokus/omyl. Děkuji za rady a zkušenosti. Vlasta Z.

Napsal: 05 úno 2009 13:39
od Mešky
Myslím, že ti spadává nafta, měl to na pajeru a to nechytalo ani na rovině, muselo stát čumákem dolu. Přejdi všechny spoje, přepady, zpětný potrubí.

Napsal: 05 úno 2009 13:50
od Jenda
A jestli jeste nemas okynko na cerpadlo tak se podivej jestli nemas nadrz od nafty(pocintanou).Me tekli ty rychlospojky na naftu co vedou do cerpadla.Taky se jukni na filtr,je u kola a tam to dost schytava.
Zdar, Honza

Napsal: 05 úno 2009 18:31
od MOPADŽI
Jak píše Mešky, zřejmě v potrubí nezustane tlak, nebo-li padá nafta.
Co máš zkontrolovat, ti tam napsal také.
Ať ti Td5 jezdí !!!

Napsal: 05 úno 2009 18:44
od low
mne to chcalo v te trubicce co jde z nadrze ze snimace (ale na 300tdi je to jinak

Napsal: 06 úno 2009 10:45
od VZA
Děkuji za tipy, Tak jsem zkontroloval potrubí a naftový filtr a u filtru je to trošku pocintané, přetáhnul jsem obě příruby.Napíšu jak to dopadlo.

Napsal: 09 úno 2009 11:37
od VZA
přetažen filtr a už 3 den startuje v pohodě.

Napsal: 09 úno 2009 15:46
od MOPADŽI
No vidíš, taková "kravina" ale jak naštve.