Stránka 1 z 4

parkovací brzda...potfora...

Napsal: 12 úno 2009 09:26
od papavel.k
hezký den všem čtenářům :D ....tak moje beruška DIII mi nadává...teda spíš jenom parkovací brzda...důvod mohu pouze odhadnout, ale zajedu za ELIOTEM a pokusím ho přemluvit na pokuk....před silvestrem se poprvé objevilo nepříčetné klepání při tzv. aplikaci parkovací brzby...nebylo to pravidelně jenom vždy v nejnevhodnější chvíli (jak je obvyklé, potupně před plným parkovištěm, nebo když jsem se s beruškou vytahoval...)...byl jsem na garančce v Jihlavě, měnili kotouče a destičky, údajně tento problém vyřešili tím, že parkovací brzdu zkalibrovali a bylo po problému....až do včerejška...o5 to samé, hlášení brzda mimo provoz, a navíc mám pocit, že při jízdě se občas ozve zezadu tuknutí...tentokrát již pravidelně vždy (automatická aplikace při vytažení klíčku zapalování je velký zážitek, občas se mi to povede vypnout včas bez randálu..hihi..)...tak si myslím, jestli to nebude tím, že cosi v bubnu vypadlo a lítá si to jak kus železa v bedně...v Jihlavě to asi dali jak se patří dohromady, když měli sundaný buben s kotoučem,ale závadu nenašli, nebo nebyla vidět......má tady někdo podobné zkušenosti?... :roll:...jinak teď pořizuju bydlení a tak jsem se trochu musel zabývat neužitečnými věcmi, ale až to přejde má aktivita aktivuje...lákal mne výlet kolem Karpat s LOWEM...doufám, že není poslední :wink: ....krásný den, noc všem :)

Napsal: 12 úno 2009 10:05
od RudaK
Mě nadávala ruční brzda po krosu v bahně.Stačilo vystříkat podvozek vodou a byl pokoj.Když to nepomohlo,tak do servisu a na záruku to odstranili ( nevím co dělali ).Po tomto zjištění ruční nepoužívám a je pokoj.( pravda mám automat a ruční brzda se mě při vypnutí klíčku neaktivuje :wink: )

Napsal: 12 úno 2009 11:38
od zbynek
Ufff ruční brzda na tlačítko. Výrobci aut už nevědí čím by nás otrávili. Vymyslí takovou blbost, jen aby měli prodejní argument. My ovečky jim na to vždy skočíme. Otravují nás pseudozlepšováky a my potom cálujeme v servisech. No není nádhera zatáhnout za ručku ??

Začínám chápat DEFENDER že si vychutnávají syrovost jejich vozů. Dnes to je ruční brzda a zítra se mi nastartuje auto sednutím na sedačku, brrrrrr hrozná představa.

Napsal: 12 úno 2009 13:42
od DjALF
jestli si dobre pamatuju tak Vizos resil rucni brzdu.Tak treba se k tomu vyjadri.

Napsal: 12 úno 2009 16:35
od Rover
zbynek píše:Začínám chápat DEFENDER že si vychutnávají syrovost jejich vozů.
Přesně, to je přesně ono a je to strašná krása... nedám na něj dopustit.

Napsal: 12 úno 2009 18:01
od RudaK
Já nebrzdím ( nepoužívám ruční brzdu ) a nemám s ní problémy. :lol:
p.s. Zetor 25 má taky ručí páku. :D a nechtěl bych s ním jet 1 000 km tahem.

Napsal: 12 úno 2009 18:34
od zbynek
Rover píše:
zbynek píše:Začínám chápat DEFENDER že si vychutnávají syrovost jejich vozů.
Přesně, to je přesně ono a je to strašná krása... nedám na něj dopustit.
Snad budu mít taky jednou tu čest ochutit tu krásu, ještě jsem ho totiž nikdy neřídil.

Napsal: 12 úno 2009 18:51
od Stavros
zbynku, ridil si nekdy zetor? Tak to je neco hodne podobnyho.

Napsal: 12 úno 2009 23:22
od zbynek
Jo jasně traktor znám, takže Def má taky řazení mezi nohama ?? Taky to kodrcá jak k..... ???

Napsal: 13 úno 2009 08:09
od RudaK
zbynek píše:Jo jasně traktor znám, takže Def má taky řazení mezi nohama ?? Taky to kodrcá jak k..... ???


Nevěř jsou to jen pomluvy... :wink:

Napsal: 13 úno 2009 11:14
od papavel.k
:roll: ...moc děkuji za odpovědi, koukám, nic neobvyklého, ručka na čudlik je opravdu zbytečné zlepšení (ZBYNEK), ale bohužel je tam a automatická aktivace je pohodlná leč přináší problémy a to už si vývojáři neuvědomili...bohužel je tam taky...pokusím nějak vyřešit deaktivaci, pokud je to jenom počítadlo, tak třeba bude nějaká naděje... ....RUDAK...anoano...bahno a bylo...vystříkání spodku bylo, ale taky nepřetržitě mráz..takže jsem zvědav až to u ELIOTA zvednem, kde soudruzi udělali chybu a nedořešili tento problém (nechce se mi řešit brzdu každou chvíli)...předevčírem bahno nebylo, prostě jenom se jí chtělo...včera v poledne přestala nadávat, blokla se na parkovišti a já našel kouzelnou hůlku, odloupl misku na drobné a hůlkou zatáhl za lanko...od té doby pohoda...jenom nefunguje vůbec...neotravuje-nefunguje...až budu vědět co se skrývá utajeno a pokud bude nějaké řešení dám vědět na co jsme přišli, třeba to pomůže ostatním...zbytečný problém, který zpestřuje, ale bohužel těm kdo LR nechce opravdu a hledá chyby dává možnost kritizovat...příjemný den všem :)
...defíci mnammnam...pokud bych nejezdil i dálky, nebo měl na 2autí tak stojí vedle sebe a mám berušky dvě...jak disco tak defi mají každý něco a obojí je supr...

Napsal: 13 úno 2009 11:20
od Stavros
pavle ten problem s tou brzdou ale resi skoro kazdej s D3, uvnitr je nejakej jakoby navijak nebo co. Petrs by to mohl vedet nebo vizos.

Napsal: 13 úno 2009 14:54
od RudaK
U prvních D III bylo to,že se automaticky aktivovala při vytažení klíčku.Jak sem řek,nevím jestli to bylo jen u manuálu,ale od doby,kdy mě řekli,že se to zabržďovat u automatu nemusí,tak to nedělám a je po problémech. :wink:
Jinak su zvědav,co tomu bude.Mě to tenkrát jen vyčistili a seřídili.

Napsal: 14 úno 2009 06:19
od petrs
[quote="RudaK"]U prvních D III bylo to,že se automaticky aktivovala při vytažení klíčku.Jak sem řek,nevím jestli to bylo jen u manuálu,ale od doby,kdy mě řekli,že se to zabržďovat u automatu nemusí,tak to nedělám a je po problémech. :wink:
Jinak su zvědav,co tomu bude.Mě to tenkrát jen vyčistili a seřídili.[/quote

Největší problém je bahno, které se dostane do lanovodů a brzd,je to potřeba vyčistit a bohužel přes diagnostiku zkalibrovat. U prvních typů se brzda aktivuje sama,zatím to údajně nejde deaktivovat, Při vypínání a vytahování kličku, vždy levou rukou přidržím páčku brzdy směrem dolů a pravou vytáhnu klíček. Brzda se neativuje. Od té doby mám klid. :D :idea:

Napsal: 14 úno 2009 16:41
od papavel.k
:) dobrého dne přeji....tak konkrétní problém je odhalen, je daleko "prozaičtější" slovy našeho dramaturga...vše popíši až bude vyřešen se všemi náležitostmi :wink: ...opět mne BERUšKA přesvědčila, že jsem volil správně a nezklamala....PETRS klíček jsem po poruše tahal jak píšeš, ale neukecal jsem, zkusím až to bude v hromadě...a to bahno bylo první příčinou, také to tomu připisuji i přes to že jsem spodek druhý den vystříkal, nebo jsem se snažil (bez zdviže a venku byl mráz), příště si dám větší pozor na použití ručky v bahně a asi po terénu projedu řekou, aby se vše propláchlo :lol: ....RUDAK chvíli tě i ostatní budu asi ještě napínat, ale nemusíte mít vůbec obavy o své (P) :wink:

Napsal: 14 úno 2009 16:52
od RudaK
Jak sem psal,nepoužívám ruční brzdu a tak mi to nic nedělá.Měl jsem s tím jen jednou podobnou skušenost,ale právě proto,že jsem ručku použil při krosení ( servis vyčistil a skalibroval ).Po umytí to tak nic nedělalo ( zádný špatný zvuky ) :wink: :Pohoda:

Napsal: 14 úno 2009 17:11
od papavel.k
...taky jsem použil...a už nepoužiju...vyčistit, zkalibrovat a je po problému - to mi potvrdili i v Jihlavě...ten problém teď je úplně jiného ražení a chyba není v systému nebo konstrukci auta ani v bahně, bohužel pro to co teď řeším nikam se mi nepovedlo vyjet....ale docela bych rád nějaký víkend, jak jsem psal, lákaly mne Karpaty....v polovině března dává kamarád cosi dohromady do Bratronic, tam se vyřádí kdo chce jak chce a na co se cítí...o vánocích nám to projížděl jako předvoj patrol s človíčkem co to tam dobře zná, takže poježdění v pohodě, poklábosení, buřty k obědu, žádné škody :)

Napsal: 25 úno 2009 23:38
od Libor.S
Nevim přesně co ti to dělá za zvuky...,ale už sem něco řešil kamarádovi na D3..při zabrždění ručky...bylo slyšet takové..postupné rázy...,jako od nějaké ráčny ,až do zastavení...Může to být opotřebovaným brzdovým obložením...paken ruční brzdy..,nebo jen příliš velikou vůlí mezi paknou a bubnem....pak se servo motorek zatahování ručky otáčí příliš dlouho...až do nějakých kritických otáček a pak jdou z toho takové zvuky........Klidně přijed ..já si to poslechnu..popř..opravím.....606 322 402

Napsal: 26 úno 2009 17:19
od erik
Tak panove... Temer po4 letech jezdeni s D3 se asi musim ucit jezdit, ci spise ucit spravne pouzivat parkovaci brzdu...
Co se mi dnes stalo...a tod vystraha pro ostatni.
Menil jsem v pneuservisu levou predni gumu a mechanik mi nakazal, abych mu najel k vratum az na hranu prudke asi 30°rampy. Auto stalo asi na 10° svahu. Otevrel jsem zadni kufr a vytahl orech , auto bylo nastartovane a automat v parkovaci poloze... Kdyz jsem byl uz vedle auta, mechanik heverem nadlehcil kolo a auto kolem mne profrcelo dolu... :!: :evil: Po 3 m je zastavily zadni vyklopne dvere, ktere vybouraly do pneuservisu novy otvor...
Mechanici poruvnali panty a na laku a plechu ni skrabanecek...no dilna vypada, jako kdyz 007 jezdil po Moskve tim tankem...

Otazka pro odborniky zni... Jak to, ze se to rozjelo? Mam automat, zadni uzaveru... co nefungovalo? mezinaprava, nebo jsou jen zabrzdene pouze predni kola... a kdyz na predku neni uzavera pak ,, etc..

Napsal: 26 úno 2009 18:02
od Libor.S
ruční brzda u D3 je na zadních kolech...a ty byly na zemi....jenomže....mám takovej pocit že v momentě kdy se pootočilo to sundavané přední kolo tak jednotka řekla povolíne ručku...(moje doměnka)Každopádně..když budeš měnit píchlou gumu ,tak auto se nějak zablokovat taky musí...někde je určitě chyba...ale to už víš moc dobře :wink: