TD5 a prenikanie nafty do oleja.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
No tak nám po 24 hodinách obnovili dodávku energie
Takže ta detektivka na pokračování:
Odstarňuje se to tak, že se nalisují do hlavy futra pro uložení vstřikovačů.
Tím už nedochází k vyklání vstřiku a propouštění nafty.
Angličani doporučují při výměně oleje nalít 6-7 litrů oleje, aby byla hladina mezi riskama. Pokud do další výměny přibyde olej na horní risku, tak je v normě
Nejvíc dochází k prolínání nafty na krátkých tratí. Na delších tratí není přibývání takové.
Takže ta detektivka na pokračování:
Odstarňuje se to tak, že se nalisují do hlavy futra pro uložení vstřikovačů.
Tím už nedochází k vyklání vstřiku a propouštění nafty.
Angličani doporučují při výměně oleje nalít 6-7 litrů oleje, aby byla hladina mezi riskama. Pokud do další výměny přibyde olej na horní risku, tak je v normě
Nejvíc dochází k prolínání nafty na krátkých tratí. Na delších tratí není přibývání takové.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel, záruka ti skončila po třech letech. je možné, pokud ti odejde nějaká dražší součástka požádat fabriku o tkz. Goodwill, to znamená, že ti můžou, ale taky nemusí, nějak přispět na opravu.erik píše:Admine, koupil jsem auto 20.12:2003-nove. Na opravach za tech tri let jsem ho mel min pul roku. Otazka: mam zaruku nebo je sance prodlouzi zaruku? Jo, najeto mam cca 55 tis
Ale novou hlavu ti asi nedají
Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...Admin píše:No tak nám po 24 hodinách obnovili dodávku energie
Takže ta detektivka na pokračování:
Odstarňuje se to tak, že se nalisují do hlavy futra pro uložení vstřikovačů.
Tím už nedochází k vyklání vstřiku a propouštění nafty.
Angličani doporučují při výměně oleje nalít 6-7 litrů oleje, aby byla hladina mezi riskama. Pokud do další výměny přibyde olej na horní risku, tak je v normě
Nejvíc dochází k prolínání nafty na krátkých tratí. Na delších tratí není přibývání takové.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...Admin píše:Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.DanoDEF píše:Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Vymenim olej. Jak poznam, ze je tam nafta?Admin píše:Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.DanoDEF píše:Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.DanoDEF píše:No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...Admin píše: Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.
Takze dalsi uprava za 100 tisic....Admin píše:Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.DanoDEF píše: No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Ač tomu nebudeš věřit, tak ty s minimální tolerancí jsou za polovinu těch klasických Takže +- 50.000,-DanoDEF píše:Takze dalsi uprava za 100 tisic....Admin píše: Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.
No i tak je to dost! Za něco co si člověk nezničil vlastní vinou. Zítra jdu měřit olej. Zatím jsem problémy s defíkem neměl, servisuju pravidelně u Mejznara. Další kontrola cca za 2 měsíce. Auto je ještě v záruce, když tohleto při výměně oleje zjistíte, upozorňujete na to, nebo děláte mrtvý brouky?
Land Rover Defender 110 TD5
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem psal, pár oprav jsme již udělali. Problémem je taky, že vložky a práci stím související, nám angličani nezaplatí. Taky záleží jak moc olej přibývá.Ken píše:No i tak je to dost! Za něco co si člověk nezničil vlastní vinou. Zítra jdu měřit olej. Zatím jsem problémy s defíkem neměl, servisuju pravidelně u Mejznara. Další kontrola cca za 2 měsíce. Auto je ještě v záruce, když tohleto při výměně oleje zjistíte, upozorňujete na to, nebo děláte mrtvý brouky?
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Lidi, jak to tady čtu. Radíte tedy při koupi koukat po TDi a nebo po TD5, ale do roku 2002? Díky!
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
TD5ky majú mnohí a tieto katastrofické scenáre sa ich netýkajú. Skôr ide o ojedinelé prípady. TD5ka je z daného obdobia najživší 2,5l diesel aký sa do OFFu dával. S 300kou nemám žiadne skúsenosti, ale vzhľadom na papierové parametre sa asi radí medzi zbytok sveta. Ja na TD5 nedám dopustiť. Je to celkom svižné, vie to potiahnuť aj ťažký príves a spotreba je na vyše 2t auto 4x4 viac ako akceptovateľná.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Ahojte ozivim túto tému keďže sa ma to začalo týkať, dajú sa tie púzdra niekde kúpiť? Riešil som pol roka dozadu výmenu medených podložiek aj gumiciek na vstrekoch a teraz keď som kukal olej tak reálne pribudol čiže isto tam ide nafta, jedine ze by moje auto začalo množiť olej mam už 340 tis rad by som tomu motoru dal ešte nejaký čas kým zomrie lebo inak ide solídne.
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Tak som sa pustil do výmeny o krúžkov na vstrekoch a všimol som si ze všetky majú podobnú ryhu takže asi to bude dôvod prečo sa mi ta nafta mieša do oleja lebo ak premýšľam dobre tak keď je to takto opracované tak vstrek musí mať malinký pohyb. Jedine ze by tak vyzerali všetky aj nové.
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Tou drážkou to nebude. Ty Okroužky jsou v průřezu ještě stále kulaté, nebo už spíš hranaté? Ony se totiž díky teplu v motoru časem přizpůsobí tvaru drážky, ve které jsou vložené a prostě méně těsní. To samé dělají kroužky na kabelové liště ke vstřikovačům v místě jejího průchodu ven z hlavy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Tie co tam boli mali dva roky a už boli tvrdé, keď som dal nové a porovnal tak nové boli jasne viac vypukle a mali pekny oblúk, staré už boli zhranene. Ale nepamätám si značku co som tam v tedy dával ale asi náhradu.stare boli čierne nové oranžové. Len dúfam ze tie nove budu tesnit nech nemusím meniť hlavu lebo ako sa poznám neskončí to iba pritom.