Stránka 1 z 1
Pomoc pri rozhodnuti
Napsal: 11 bře 2009 15:18
od Bilak0
Potrebujem auto v prvom rade do lesa a tak sa rozhodujem medzi: Nisan Terano, Mitsubishi Pajero vsetko trojdverove a samozrejme LR Dicovery nechcem sa zas tlacit v samurai. LR Defender nie, kedze s nim mam nejeke skusenosti a potrebujem auto do ktoreho netecie voda a je v nom aj teplo
Pajero : je pravda ze ma uzavierku zadného dif. super select alebo tak nieco, je kratsie ako disco, co sa môze v teréne hodit. Ale nema tuhu prednu nápravu.
LR : obe tuhe napravy, len neviem trojdverove ma rovnaku dlžku ako štvor? Chcel by som vediet ci je to na tom istom podvozku ako defender?
Nisan: asi ako pajero len pokial viem tak bez uzavery zad. diferaku.
Potrebujem auto na vyvoz krmiva a pod. Nepotrbujem lestenku ale pracovne auto, ktoremu nebudu vadit skrabance. Spolahlive v terene a s vysokou priechodnostou, samozrejme aj ceny nahradnych dielov hraju rolu.
Vdaka za vase skusenosti
Napsal: 11 bře 2009 15:47
od Jenda
Asi ti to chlapci napisou taky ale ,,citaj" a vse se tu dozvis.
Honza
Napsal: 11 bře 2009 16:56
od Tomy
Som majitelom trojdveroveho disca jednicky, podla mojich vsetkych informacii stoji na podvozku LR 109, teda kvazi defender.
Trojdverak je na 10000% rovnako dlhy ako 5 dverak..
Re: Pomoc pri rozhodnuti
Napsal: 11 bře 2009 17:23
od MOPADŽI
Bilak0 píše:Potrebujem auto v prvom rade do lesa a tak sa rozhodujem medzi: Nisan Terano, Mitsubishi Pajero vsetko trojdverove a samozrejme LR Dicovery nechcem sa zas tlacit v samurai. LR Defender nie, kedze s nim mam nejeke skusenosti a potrebujem auto do ktoreho netecie voda a je v nom aj teplo
Pajero : je pravda ze ma uzavierku zadného dif. super select alebo tak nieco, je kratsie ako disco, co sa môze v teréne hodit. Ale nema tuhu prednu nápravu.
LR : obe tuhe napravy, len neviem trojdverove ma rovnaku dlžku ako štvor? Chcel by som vediet ci je to na tom istom podvozku ako defender?
Nisan: asi ako pajero len pokial viem tak bez uzavery zad. diferaku.
Potrebujem auto na vyvoz krmiva a pod. Nepotrbujem lestenku ale pracovne auto, ktoremu nebudu vadit skrabance. Spolahlive v terene a s vysokou priechodnostou, samozrejme aj ceny nahradnych dielov hraju rolu.
Vdaka za vase skusenosti
Podle toho, na co budeš auto potřebovat, bych volil jednoznačně Defendra. Nechápu, proč jsi ho zavrh...
1)topení lze vyřešit a i Disca I. mají s topením obdobné starosti
2)vnitřek v případě potřeby vystříkáš hadicí (samozřejmě mino palubky), u Diska ti ale vodu vsáknou koberce a různý odhlučňovací hmoty
3)když zatmelíš "pseudopanty" pod předním oknem a budeš mít dobré těsnění dveří, do Defíka ti nepoteče
4)když Defíka poškrábeš, pomačkáš, tak to nevadí, k tomu autu to tak trošku vizuelně patří. Na Diskotéco to bude vypadat hnusně, když bude potlučená a hlavně bude vypadat o 10let starší. Defík je pořád "mladý" (asi má "nadčasový design")
K Japončíkům se nevyjadřuji
Nevím tedy o čem přemýslíš. Auto chceš především na práci

Re: Pomoc pri rozhodnuti
Napsal: 11 bře 2009 17:30
od brudr
MOPADŽI píše:Bilak0 píše:Potrebujem auto v prvom rade do lesa a tak sa rozhodujem medzi: Nisan Terano, Mitsubishi Pajero vsetko trojdverove a samozrejme LR Dicovery nechcem sa zas tlacit v samurai. LR Defender nie, kedze s nim mam nejeke skusenosti a potrebujem auto do ktoreho netecie voda a je v nom aj teplo
Pajero : je pravda ze ma uzavierku zadného dif. super select alebo tak nieco, je kratsie ako disco, co sa môze v teréne hodit. Ale nema tuhu prednu nápravu.
LR : obe tuhe napravy, len neviem trojdverove ma rovnaku dlžku ako štvor? Chcel by som vediet ci je to na tom istom podvozku ako defender?
Nisan: asi ako pajero len pokial viem tak bez uzavery zad. diferaku.
Potrebujem auto na vyvoz krmiva a pod. Nepotrbujem lestenku ale pracovne auto, ktoremu nebudu vadit skrabance. Spolahlive v terene a s vysokou priechodnostou, samozrejme aj ceny nahradnych dielov hraju rolu.
Vdaka za vase skusenosti
Podle toho, na co budeš auto potřebovat, bych volil jednoznačně Defendra. Nechápu, proč jsi ho zavrh...
1)topení lze vyřešit a i Disca I. mají s topením obdobné starosti
2)vnitřek v případě potřeby vystříkáš hadicí (samozřejmě mino palubky), u Diska ti ale vodu vsáknou koberce a různý odhlučňovací hmoty
3)když zatmelíš "pseudopanty" pod předním oknem a budeš mít dobré těsnění dveří, do Defíka ti nepoteče
4)když Defíka poškrábeš, pomačkáš, tak to nevadí, k tomu autu to tak trošku vizuelně patří. Na Diskotéco to bude vypadat hnusně, když bude potlučená a hlavně bude vypadat o 10let starší. Defík je pořád "mladý" (asi má "nadčasový design")
K Japončíkům se nevyjadřuji
Nevím tedy o čem přemýslíš. Auto chceš především na práci


Napsal: 11 bře 2009 17:56
od Bilak0
V praci mame defiky 90 i 110 a celkom ma nastvalo ked mi za jazdy musel spolujazdec cistit celne okno a taktiez bocne keď som chcel niekde nacúvať. A to nevravim o bolesti v odmrznutom ramene ktoré som mal celý čas nalepené na okne. A platiť este za nezávisle kúrenie sa mi zdá nelogické ked mi auto beží. Ja viem, že ta 90 by bola super ale.... A nakoniec aj tie ceny su o čosi vyššie a s defendrom asi málokto jazdil po ceste tak si myslim, ze i ten def. v dobrom technickom stave sa bude hľadať ťažšie.
Ďakujem za každý príspevok
Napsal: 11 bře 2009 18:31
od Rover
To teda nevim, v mojí devadesátce je větší teplo než v v našem Disco I, když se mně začne zamlžovat přední okno tak prostě zapnu na okno větrák a během chvilky to zmizí, i na původních sedačkách je to pro mně pohodlné auto (185cm, 88kg)... jezdím s níc raději než s určitě pohodlnějším RRC.
90 a 110 má prakticky stejný podvozek jako RRC a Disco I, jen jiný rozvor. Podvozek LR 109 je povozek s listovýma pérama, tedy generace před Defenderem, ten a ostatní mají samozřejmě vinuté pružiny.
Napsal: 11 bře 2009 20:27
od Sláma Karel
Jak píše Rover. Jestli máš Disco na podvozku 19 tak tě upřímě lituju (co se týká pohodlí) ale zase by jsi měl neuvěřitelnou raritu. Disco na listových perech.

Jak píše Rover stejné podvozek akorát jiná délka.
Defender je legenda a proto pokud jenom něco na práci tak Disco. Cena je za to samé úplně někde jinde. (pokud jde o to topení tak oboje topí stejně pokud auto stojí, pokud jede tak do Def stihne foukat tolik, že Disco je na tom o dost lépe)
Příklad Def 110 rv98 220tis, Def 90 190tis. Stav jakž takž. Disco rv98 perfektní strav, výbava o které se Defenderu ani nezdálo tak max za150tis.
Defender je prostě legenda kterou zaplatíš. Fouká do toho, teče do toho, je to nepohodlný, ale je to ONO!!! Za to všechno prostě připlácíš. Budeš muset řešit jaké sedačky, jaké přídavné topení atd. Ale je to ONO!!!
K tématu:
Disco 3dv a 5dv je opravdu úplně stejná ve všem kromě počtu dveří. Cena zato úplně jiná.
Motory převodovky nápravy rám všechno +- stejné. Jenom jiná karoserie.
Je to jenom můj názor, mám doma všechny novodobé modely LR od Defendera po Range Rovera a porovnávám jenom svými dojmy.
K
Napsal: 11 bře 2009 21:03
od Frana
Ahoj Karle, moc pekne jsi to napsal o te cene Disca z roku 98.... klidne bych to podepsal...
Napsal: 12 bře 2009 01:32
od Hovez
Podle toho co popisujes ze chces, bych si koupil Ladu Nivu

Napsal: 12 bře 2009 10:14
od Bilak0
Hovez píše:Podle toho co popisujes ze chces, bych si koupil Ladu Nivu

A mam taky pocit, ze tam nakoniec aj skoncim
Najprv by som vas chcel uistit, že viem na akom som fóre a naozaj najviac ma taha k tomu LR, ale len tak mimo k tym japoncom neviete niečo poradit. Napr. ta uzávierka zadnej nápravy u pajera sa nezdá zlá voľba

Disco..
Napsal: 12 bře 2009 10:22
od demo
a aký máš rozpočet? to si nenapísal.. kúp disco 3-dverové, tých je na predaj veľa.. nechceš sa tlačiť v samurai ale v nive to bude iné?
Napsal: 12 bře 2009 11:28
od Luboš M.
Bilak0 píše:Hovez píše:Podle toho co popisujes ze chces, bych si koupil Ladu Nivu

A mam taky pocit, ze tam nakoniec aj skoncim
Najprv by som vas chcel uistit, že viem na akom som fóre a naozaj najviac ma taha k tomu LR, ale len tak mimo k tym japoncom neviete niečo poradit. Napr. ta uzávierka zadnej nápravy u pajera sa nezdá zlá voľba

Jestli máš na auto připraveno 150tis tak jdi do DI. LR všeobecně jede v terénu daleko víc než cokoli jiného. Měl jsem také japonce, Pajero, korejce Musso, Korando a nakonec jsem končil u LR. 3x DII, 1x free a 2x Defender. Nevim, ale nic jineho bych už nehledal.
Napsal: 12 bře 2009 12:05
od Dusan
Jo ta niva neni spatna volba jako pracovni stroj

Napsal: 12 bře 2009 15:04
od Ken
Bilak0 píše:len tak mimo k tym japoncom neviete niečo poradit. Napr. ta uzávierka zadnej nápravy u pajera sa nezdá zlá voľba

Pajero jsem měl, projelo to neskutečnej terén, zadní špéra (elektronicky ovládaná) byla v základu. Nevýhodou jsou motory (2,8TD) u kterých praskají hlavy (to byl i můj problém). Pohodlností a vnitřním prostorem pro řidiče těžko hledat konkurenta. Co se týče ND, ceny vyšší než na LR a hlavně nesčetné množství modelů a na každém řešeno vše úplně jinak, takže síla něco shánět.
Teď mám LR, pohodlí jsem omrzel a jsem spokojen. Defík má na rozdíl od japonce duši (nebo tak to alespoň vnímám já, takže se netlemte

) a jak by řekl Stavros, je to styláč

.
Napsal: 12 bře 2009 15:17
od brudr
Ken píše:Bilak0 píše:len tak mimo k tym japoncom neviete niečo poradit. Napr. ta uzávierka zadnej nápravy u pajera sa nezdá zlá voľba

Pajero jsem měl, projelo to neskutečnej terén, zadní špéra (elektronicky ovládaná) byla v základu. Nevýhodou jsou motory (2,8TD) u kterých praskají hlavy (to byl i můj problém). Pohodlností a vnitřním prostorem pro řidiče těžko hledat konkurenta. Co se týče ND, ceny vyšší než na LR a hlavně nesčetné množství modelů a na každém řešeno vše úplně jinak, takže síla něco shánět.
Teď mám LR, pohodlí jsem omrzel a jsem spokojen. Defík má na rozdíl od japonce duši (nebo tak to alespoň vnímám já, takže se netlemte

) a jak by řekl Stavros, je to styláč

.
Ja porad nevim co mate s tim ze je defik nepohldnej?Me se v nem jezdi dobre(190cm +-100kg)pjekne je z neho videt,sedi se za volantem akorat,jedine co me sere je malo mista na levou ruku,to je jediny minus aspon teda pro me.
Napsal: 12 bře 2009 15:34
od MOPADŽI
Sláma Karel píše:Jak píše Rover. Jestli máš Disco na podvozku 19 tak tě upřímě lituju (co se týká pohodlí) ale zase by jsi měl neuvěřitelnou raritu. Disco na listových perech.

Jak píše Rover stejné podvozek akorát jiná délka.
Defender je legenda a proto pokud jenom něco na práci tak Disco. Cena je za to samé úplně někde jinde. (pokud jde o to topení tak oboje topí stejně pokud auto stojí, pokud jede tak do Def stihne foukat tolik, že Disco je na tom o dost lépe)
Příklad Def 110 rv98 220tis, Def 90 190tis. Stav jakž takž. Disco rv98 perfektní strav, výbava o které se Defenderu ani nezdálo tak max za150tis.
Defender je prostě legenda kterou zaplatíš. Fouká do toho, teče do toho, je to nepohodlný, ale je to ONO!!! Za to všechno prostě připlácíš. Budeš muset řešit jaké sedačky, jaké přídavné topení atd. Ale je to ONO!!!
K tématu:
Disco 3dv a 5dv je opravdu úplně stejná ve všem kromě počtu dveří. Cena zato úplně jiná.
Motory převodovky nápravy rám všechno +- stejné. Jenom jiná karoserie.
Je to jenom můj názor, mám doma všechny novodobé modely LR od Defendera po Range Rovera a porovnávám jenom svými dojmy.
K
Karle super sepsáno. A jak napsal Fráňa, já podepisuji: MOPADŽI - protože souhlasím