Stránka 1 z 1

Verze

Napsal: 21 bře 2009 13:47
od JenaN
Ahoj Lanďáci. Mám na Vás dotaz. Koukal sem na starší příspvěvky, ale nějak sem to stejně nenašel, tak se ptám a pokud je to tu už někde napsáno, tak se prosím nezlobte a pošlete třeba odkaz...

Takže mohl by mně někdo popsat verze RR od roku přibližně tak 1990 do roku 2000? Rád bych k jednotlivým verzím také druhy motorů a tak... V jakých letech se třeba montoval 300 TDi? Je to stejné jak u Disca, nebo jsou tam rozdíly? Líbí se mně modely s hranatými světly...předpokládám, že to už není RR Classic a že se to dělalo tak od 94-95, ale nejsem si jit. To je mysim to P38? No vidíte mám v tom zmatek...objásní mně to někdo? :oops: Díky Honza

Napsal: 24 bře 2009 10:46
od Rover
300Tdi - RRC konec roku 93 - 94 (údajně výroba dojížděla ještě 95). Motor naprosto stejný jako u DI.

P38 od 1995.

Napsal: 24 bře 2009 11:35
od Reverend
Bohuzel u P38 motor 300tdi vystřídal 2.5dse od BMW... řekl bych to asi takto, kde udělali spojenci za války chybu ??? stříleli málo a nejen do vzduchu... je to bohužel slaboučký motor na takové auto... mám ho...

RR

Napsal: 25 bře 2009 09:03
od Neklan
RRC dojížděl až do roku 1996, rok a půl se vyráběl souběžně s P38 (ten s hranatými světly), který se dělal v letech 1994 - 2000(?) - druhým datem si nejsem úplně jist - motory buď vzpomínaný BMW diesel, řadový 6-ti válec 2,5 DSE nebo klasické Rover V8 4,0 nebo 4,6 l.
RRC se dělaly od roku 1970 do roku 1985 v první generaci, po roce 1985 facelift (např. plastová maska chladiče, vařená karoserie namísto šroubované, vstřikování, pozměněný interier atd.) První seriové 4-dveřáky byly v roce 1981. Motory 3,5 l V8 2x Stromberg karburátor, později vstřikování, objem se koncem 80-tých let zdvihal na 3,9 l, u prodloužených verzí LSE 4,2 l. Diesely byly čyřválcové, nejdříve italské VM 2,4 l, později vlastní 200tdi a 300tdi.
L322 už je jiná historie, oproti předchozím nezávislé zavěšení a samonosná karoserie, motory nejdříve BMW 4,4 l V8 a diesely BMW 3,0 l R6, v současnosti Jaguar V8 4,4 l atmosférický nebo 4,2 l Supercharged (2x kompresor, nikoli turbo), diesel Ford/PSA V8 3,6 l.

Napsal: 25 bře 2009 16:51
od JenaN
Díky moc za objasněnou. A teď ještě k tomu dieslu u P38. Fakt je to tam moc slabý? Nende mně o ježdění po dálnici a podobně. Prostě kotěhůlky a občas okrska... To je jedna věc a druhá, jak je to s tou poruchovostí a takovéma těma fámama vo tom, že je to pořáď na hromadě...?

Napsal: 25 bře 2009 17:56
od Dušan Dreisig
ja mám 4,6 ale jazdím na LPG a u nás na slovensku to vychádza veľmi dobre, LPG stojí 0,440 euro. Skús pouvažovať nad touto alternatívou... budeš chodiť lacnejšie. U vás v ČR je dosť P38 4,6 na LPG po bazároch a nevyzerajú ze....a nebudeš problém s výkonom ani pri ťahaní prívesu do kopca ani pri predbiehaní....

Napsal: 25 bře 2009 18:05
od JenaN
jenže u tohoto obsahu je zase dražší povinný ručení...

Napsal: 25 bře 2009 19:08
od Reverend
neni to zase tak strasny... holt neco to stoji, ale jde to :-)

Napsal: 26 bře 2009 11:37
od Dušan Dreisig
U nás na slovensku ma vyšlo "povinné ručení" 5400 SK, myslím, že celkom v pohode čo vy na to?!

Napsal: 26 bře 2009 18:20
od epic
JenaN píše:jenže u tohoto obsahu je zase dražší povinný ručení...
Hmm tak kvůli tomuto příspěvku jsem se zaregistroval.
Jestli řešíš cenu povinného ručení tak se tomuto vozu vyhni obloukem, jelikož náklady na provoz jsou obrovské a pokud využiješ služeb autorizovaného servisu tak bych řekl že povinné ručení je cena dvou plných nádrží :D