Stránka 1 z 1

Jizda snehem a nasledne komlikace

Napsal: 27 led 2007 14:10
od MartinMM
Stalolo se mi nasledujici - ze dne na den jsem nemohle nefouknout RR a podle zvuku uchazel levy predni mech , rikal jsem si ze je asi poskozeny jelikoz ve spojce neuchazel tak jsem dnes v dilne sundal kolo a plastovy podbeh a koukam ze na spodku v miste kde se mech jakoby roluje neboli zasouva je silna vrstva ledu ktery na mech macka a vtom miste to fuci , led jsem vyndal ven a trosku ohral lampou a prestalo to foukat , coz me na jednu stranu potesilo ale na druhou zas ne , pred dvema dny jsem jezdil v poli v opravdu hodne snehu a tak se to tam dostalo, jezdil jsem na nejvyssi stupen pak snih zmrz a premenil v led a mech teda nesel dobre srolovat a fucel ven, to aby mel clovek v RR strach jet do snehu?? nebo dat auto vzdy do vytapene garaze??

Napsal: 27 led 2007 16:16
od OC
Vida, měl bych se dolů příležitostně podívat, sněhu je tu spousta...

Nepomohlo by zapumpovat access/high/access/high? Že by se to olámalo a opadalo?

Napsal: 27 led 2007 18:44
od MartinMM
to sem skousel ale uz asi bylo pozde uz tam byl silny led , mozna kdybych to udelal hned jak jsem se vratil ze snehu ale to me nenapadlo ze nastane tento problem :(

Napsal: 27 led 2007 22:35
od coroner
Tak snad mě tyto komplikace nepotkají. Já šel do RR hlavně kvůli brodění sněhem v zimě a dneska si teda chudáček užil co proto. Je až neuvěřitelný, co to auto projede, ale je pravda, že sníh je potom nalezlej úplně všude.
Taky budu muset nějak pořešit zimní pneu. Asi seženu 16tky disky a příští zimu obuju něco vhodnějšího. Teď mám Pirelli Scorpion S/T 255/55 R18 a to není zrovna ideální guma na zimu, že? Jako na záběrový vlastnosti si stěžovat nemohu. S redukcí se to všude rozjede a vyjede. ALE! a to je věc dost podstatná zatáčet se tomu vůbec ale vůbec nechce. Člověk zatočí volantem auto si v klidu drží směr po tečně do nejbližšího příkopu :? , plynem se sice dá udělat efektní boční průjezd :shock: , ale zase tak široký zatáčky aby mi to bylo přijemné tady nejsou.

Napsal: 31 led 2007 19:40
od George
S těma 16kama Ti dávám za pravdu.Mám 18ky a je na nich problém i zastavit.Je to holt moc široký.Zkoumal jsem možnosti jak to co nejlevněji vyřešit a toto je výsledek:disky BMW 7řada plechy,stejná rozteč větší ET takže máš kola zároveň s blatníkama a bez podložek.Cena podle toho kde je koupíš,ale nové kolem 2000,-Kč.Dál matky 14x1,25 použil jsem ze Škody 1203 sedí jak ulité 1ks asi 15,-Kč.Pneu Kumho 235/70 R16 dezén KW11 IZEN STUD cca 4000,-Kč.Jezdím na tom už 4zimy a je to spolehlivý a bez problémů. Sedmičkové BMW je taky dost těžké a ty disky mají dostatečnou pevnost.Navíc to docela dobře vypadá,což není to nejdůležitější,ale potěší to.A za ty prachy no nekup to!
George

Napsal: 31 led 2007 20:03
od coroner
George píše:S těma 16kama Ti dávám za pravdu.Mám 18ky a je na nich problém i zastavit.Je to holt moc široký.Zkoumal jsem možnosti jak to co nejlevněji vyřešit a toto je výsledek:disky BMW 7řada plechy,stejná rozteč větší ET takže máš kola zároveň s blatníkama a bez podložek.Cena podle toho kde je koupíš,ale nové kolem 2000,-Kč.Dál matky 14x1,25 použil jsem ze Škody 1203 sedí jak ulité 1ks asi 15,-Kč.Pneu Kumho 235/70 R16 dezén KW11 IZEN STUD cca 4000,-Kč.Jezdím na tom už 4zimy a je to spolehlivý a bez problémů. Sedmičkové BMW je taky dost těžké a ty disky mají dostatečnou pevnost.Navíc to docela dobře vypadá,což není to nejdůležitější,ale potěší to.A za ty prachy no nekup to!
George
Počkat, ono to má rozteč 5x120 jako BMW? Já se někde dočetl nějakej šílenej údaj jako 5*161,4 nebo tak. No jestli to má rozteč jako BMW, tak to je úplně super! To na příští zimu snad dostane zimní liťáčky :D

Napsal: 31 led 2007 22:16
od Potapěč
Ano 5x120. :idea:

Napsal: 05 úno 2007 09:05
od eliott
Těch 5x161,4 má asi Clasic, ne? nikdy jsem to neměřil, ale vím že je to nějaká příšernost. Jinak díky Georgovi za informaci o těch maticích, Mám totiž na jaro připravenou sadu 18tek právě z BMW 7, ale řeším pořád matice. Jeden specialista na kola a gumy atd mi sehnal nějaký, ale 150 za kus !!!! Jinak je třeba (nebo lepší) dát ještě středící kroužek, BMW má totiž větší středovou díru, dak aby bylo kolo dokonale vystředěné. Dovolím si poznámku, BMW 7 má MENŠÍ ET, čím je ET menší, tím je kolo víc ven.

Napsal: 05 úno 2007 13:44
od Potapěč
RR Classic do 10/96 má rozteč 5x165,1 středová díra má průměr 60mm - novější modely mají rozteč 5x120
Discovery do roku 2000 5x165,1 - novější modely mají 5x120
Freelander 5x114,3
Defendr si klasickou rozteč zachoval dodnes. :idea:

Napsal: 06 úno 2007 19:06
od George
:oops: jo jo s tím ET máš pravdu,nějak jsem se upsal,ale tady se vždy vše v dobré obrátí.Už jednou jsem tu nabízel 18tky na výměnu za 16tky,tak kdyby někdo před létem třeba měl zájem rád se dohodnu.5kol za 5kol vše ve slušném stavu.Jinak se omlouvám,že jsem se nestavil kvůli tomu nárazníku, ale já z toho, Brna mastil rovnou do Itálie tak to nevyšlo.
George