Stránka 1 z 1
Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 27 dub 2009 18:25
od OC
Teď tady něco studuji na Webu, a koukám..... ona existuje dvoudveřová P38a?!?
Jakživo jsem se s tím nikde dosud nesetkal, ale
kuk tady?!?
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 27 dub 2009 18:32
od OC
Tak nic, forget it -- jen jsem blbě koukal. Ale koukal jsem třikrát, než jsem to poslal... to ta klika schovaná ve stínu lokte

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 28 dub 2009 10:35
od David S.
Che che, nic si z toho nedělej, já už podobný infarkt z 2door P38 už měl párkrát taky a vždy to byl jen podivný úhel při focení auta

. Co vím, tak existuje jen RR L322/Sport jako 2door
http://www.tuningnews.net/article/07112 ... ort_coupe/

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 29 dub 2009 23:37
od eliott
Chcete dvoudveřovou P38ku? No problem, Eliott Landrovers postaví na přání cokoli

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 00:47
od OC
eliott píše:Eliott Landrovers postaví na přání cokoli
Dvoudveřovou P38 nechci, ale chtěl bych nevaklavou sedačku
Jinak až se zberchám po placení tohohle (což asi chvilku potrvá

), docela uvažuji o tom pevnosťáku, jak ses o něm zmínil... ale to je pohádka vzdálené budoucnosti, v dohledné jen ty drobnosti, na nichž jsme už domluvení...
Mimochodem, pro případ nejvyšší nouze s EAS (tedy druhé nejvyšší po ruplém měchu, samozřejmě

) bych s sebou docela rád vozil něco jako
toto -- už jsem Ti to kdysi psal, ale nějak to tehdy zapadlo, nebyl čas...
Mohu se samozřejmě mýlit, ale skoro si myslím, že kdybys to nabízel, koupilo by to možná i více majitelů P38

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 11:28
od ondra_m
No, tohle je trochu ingot

A hlavně většina těchto řešení má jednu vadu - při použití Tček, bez ventilu, nevyřešíš situaci kdy se ti zasekne ventil v otevřené poloze.
Takže stačí malej nákup v obchodě s pneumatickejma systémama, třeba tady
http://www.ingstuksa.cz/produkty/metric ... beni-plast a můžeš si vytvořit alternativní řešení dle libosti.

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 13:18
od OC
ondra_m píše:... většina těchto řešení má jednu vadu - při použití Tček, bez ventilu, nevyřešíš situaci kdy se ti zasekne ventil v otevřené poloze...
Moment, nejméně jeden z nás dvou nepochopil, jak to funguje.
Opravte mne někdo prosím, pokud se pletu, ale já to chápu skutečně jako
poslední záchranu ve chvíli, kdy už nefunguje nic než měchy samotné (a jejich vlastní hadičky). Má představa je taková, že v této situaci:
- ingot vytáhnu zezadu, kde se povaloval nějak v obecném sousedství náhradních žárovek apod., a umístím jej na vhodné místo pod haubnu;
- hadičky měchů vyndám (!) z bloku ventilů, a přendám (!) je do ingotu;
- přes "pneumatikové" ventilky na druhé straně ingotu měchy nafouknu/vyfouknu do požadované výšky pomocí zcela libovolného kompresoru.
Pak už jen (přelepím/ucpu díry v bloku ventilů, aby se tam nedostalo nějaké svinstvo, a) pohodlně na vzduchu dojedu k Eliottovi, aby s tím něco udělal, místo toho, abych se z Alp až do Budějovic musel kodrcat na dorazech.
Co jsem pochopil blbě?
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 15:58
od Marťas
Tahle věc se tu už jednou řešila, tedy pokud to chápu dobře.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=5918 Myslím si, že jako "nouzovka" je to perfektní věc.
Skoro bych řekl, že by to měla být povinná výbava P38
Nahoď cenu Eliotte

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 17:04
od ondra_m
Jestli máš plánované použití tak jak říkáš, tak to jo.
Já jsem vycházel z rychlého přečtení popisu:
.....
4x T connections to splice into airspring lines
.....
Takže jsem to chápal tak, že je to myšlený paraelně ke stávajímu systému.
BTW, existují přesné záslepky, jsou někde na tom webu s vzduchotechnikou. (V nouzi stačí ale i cokoli...

)
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 17:13
od OC
To jo, ale když si to přečteš pomaleji, zjistíš, že to je navrženo
také pro možnost stálé instalace, nicméně tu výrobce nedoporučuje
Mne už napadlo, že ty záslepky by mohly být součástí té kisny, že by se to zaslepilo automaticky jejím umístěním do haubny?
Jenže to zas naráží na to, že (a) by se tam blbě lezlo, (b) takhle je možné to využít třeba jen pro jeden měch... ačkoli je sporné, zda by to mělo smysl.
Každopádně by ty záslepky asi mohly být součástí dodávky, spolu se samotným ingotem ve vkusném olivově zeleném sametovém pouzdérku s logem Eliott Landrovers...

... hola, Eliotte, kolik dělá provise za excelentní obchodní ideu?

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 30 dub 2009 22:40
od eliott
No, já se kloním spíš k tomu zapojení na pevno, ventilky by mohly být v panelu s tlakoměrem a přípojkou vzduchu. Případ otevřeného ventilu je velmi ojedinělý, já osobně jsem se s tím ještě nesetkal, naopak, permanentně zavřený ventil je velmi častý problém.
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 01 kvě 2009 13:04
od OC
Jasně, to by určitě šlo, to je víceméně varianta na
M.A.R.S..
Mně jen přišlo, že
(a) napevno dělaná čtyři téčka a čtyři ventily přec jen zvýší pravděpodobnost, že se něco potento, a pravděpodobnost, že někde bude vzduch utíkat, ne?
(b) v případě ventilu zaseknutého v otevřené poloze (nepravděpodobné, ale asi možné, ne?) to nic neřeší -- nebo by se to muselo dál zkomplikovat;
(c) tohle je jednodušší řešení a tedy (předpokládám) také znatelně levnější.
Naopak pravděpodobnost, že to bude potřeba, se mi jeví dost nízkou (ačkoli postačující na to, abych to s sebou vozil)...?
Ale samozřejmě, v čemkoli z předpokladů se mohu zásadně mýlit

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 01 kvě 2009 20:34
od eliott
Samozřejmě nejlevnější to je a neřekl bych, že se zvýší riziko poruchy. V případě otevřeného ventilu by to nic neřešilo, ale ventil je udělaný tak, že je pořád zavřený a po zavedení proudu se otevře. Nebo taky ne

ale aby zůstal otevřený, no nevím, nevím...
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 06 kvě 2009 08:43
od Reverend
Koukam OC že auto už doma ??? kolipak stálo ??? co se všechno dělalo ??? já pojedu zase za eliotem, neboť se tam něco zapomělo domontovat HI HI HI

a ještě to vydává divnej zvuk, tajemné klapání... hmmm hmmm co eliote ???
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 06 kvě 2009 13:47
od OC
Reverend píše:Koukam OC že auto už doma ???
Jojo
kolipak stálo ???
To neříkám raději ani sám sobě
co se všechno dělalo ??? já pojedu zase za eliotem, neboť se tam něco zapomělo domontovat HI HI HI

No, tak něco nešlo protože mi bohužel Američan už dva měsíce není schopen dodat měchy

, a něco nešlo protože to Eliott nestihl
a ještě to vydává divnej zvuk, tajemné klapání... hmmm hmmm co eliote ???
Mně zatím jezdí sametově

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 06 kvě 2009 22:19
od eliott
To Reverend:
Diesel musí klapat

Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 06 kvě 2009 22:29
od OC
Šak je to nejčkon i v URL fóra, ne?
(Eliotte, dostals poslední mail? Stran toho šasi toho radia?)
Re: Dvoudveřová P38a?!?
Napsal: 06 kvě 2009 23:17
od Reverend
klapat jo, ale ne vydavat pazvuky
