Stránka 1 z 2

Tlumic rizeni

Napsal: 05 úno 2007 18:36
od Libor
Je zde nekdo kdo ma na svem Free.namontovan tlumic rizeni?Mam totiz v planu ho namontovat,ale rad bych se inspiroval.Tlumic chci pouzit od Ironmanu ale budu muset improvizovat protoze tento vyrobce na free.ho nevyrabi.Pokud tedy panove tuhle zalezitost na svem free.mate poslete obrazek at si upravim svou predstavu o umisteni.

Napsal: 05 úno 2007 19:32
od Admin
Nevím, třeba mi něco ušlo, ale nemá Freelander nezávislé zavěšení kol? Tlumič řízení bych viděl u tuhé nápravy ale u nez. zavěšení? Navíc kam by jsi ho chtěl dát?

1.Volant
2. Páka seřízení výšky volantu
3. Teleskopický sloupek
4. Řídicí hřebenová tyč
5. Levý kulový čep tyče řízení
6. Chladič kapaliny
7. Čerpadlo servořízení
8. Nádržka kapaliny
9. Pravý kulový čep tyče řízení

tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 21:20
od Libor
zde ti prikladam orientacni obrazek umisteni a drzeni tlumice.je to teda nic moc nakres ale pro predstavu by to mohlo stacit.

Napsal: 05 úno 2007 21:35
od Admin
Podívej jak dopadla spojovací tyč. Takovou ránu ale tvůj Freelander nedostane, aby se ti utrhl silenblok na rameni a ohnula spojovačka.
Myslím, že si tí akorát komplikuješ život.

tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 21:51
od Libor
doufam ze takovou ne!podle te pruziny co tam okrajove vidim predpokladam ze free.pouzivas k sportovnim ucelum kdyz i podle foto je prumer dratu vetsi nez standart.Mozna si skomplikuji zivot ale tuhle upravu udelam.Neni to az tak slozite a vzhledem k tomu ze pouzivam 255 et -10 urcite najde uplatneni.

Re: tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 22:09
od DanoDEF
Libor píše:doufam ze takovou ne!podle te pruziny co tam okrajove vidim predpokladam ze free.pouzivas k sportovnim ucelum kdyz i podle foto je prumer dratu vetsi nez standart.Mozna si skomplikuji zivot ale tuhle upravu udelam.Neni to az tak slozite a vzhledem k tomu ze pouzivam 255 et -10 urcite najde uplatneni.
Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....

Re: tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 22:12
od Admin
DanoDEF píše:Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....
:shock: Je, Cros country Bratislava 2006 - Čůňovo :mrgreen:

Re: tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 22:15
od DanoDEF
Admin píše:
DanoDEF píše:Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....
:shock: Je, Cros country Bratislava 2006 - Čůňovo :mrgreen:
...tak v beznej prevadzke sa to nestane... :D

Re: tlumic rizeni znova

Napsal: 05 úno 2007 22:26
od Admin
DanoDEF píše:...tak v beznej prevadzke sa to nestane... :D
To určitě ne. Právě že to nezávislé zavěšení již žádný tlumič nepotřebuje.
Tohle se nedá říci třeba o Santáně, ale to jentak mimo mísu :roll:

Re: tlumic rizeni znova

Napsal: 06 úno 2007 08:22
od DanoDEF
Admin píše:
DanoDEF píše:...tak v beznej prevadzke sa to nestane... :D
To určitě ne. Právě že to nezávislé zavěšení již žádný tlumič nepotřebuje.
Tohle se nedá říci třeba o Santáně, ale to jentak mimo mísu :roll:
...no ak myslis PS10 tak uz tam davaju tlmic riadenia.

neco do misy!

Napsal: 06 úno 2007 18:34
od Libor
to jestli nezavisle zaveseni tlumic potrebuje je vec nazoru.Prikladne Ohlins,Sachs tyto tlumice rizeni delaji pro autokrosove speciali a to i s nastavenim utlumu.Je pravdou ze ne vsichni jej maji namontovany.Tak a mame neco v mise.

Re: neco do misy!

Napsal: 07 úno 2007 12:31
od Admin
Libor píše:to jestli nezavisle zaveseni tlumic potrebuje je vec nazoru.Prikladne Ohlins,Sachs tyto tlumice rizeni delaji pro autokrosove speciali a to i s nastavenim utlumu.Je pravdou ze ne vsichni jej maji namontovany.Tak a mame neco v mise.
Pokud nemáš autokrosový speciál, a jezdíš po silnici a občas do terénu, tak bych to nechal tak jak to je. Ikdyž naše silnice někde připomínají spíše tankodrom. Jak jsem psal nezatěžoval bych se tím. Máš jiný názor, to je vpořádku. Já osobně bych ty peníze využil na něco jiného. :wink:

Tlumic rizeni

Napsal: 07 úno 2007 13:11
od Libor
Ne special nemam,ale jsem takovej stoural a tak to asi udelam.Premyslim taky i o zvednuti do 5 cm no uvidime.Jinak jsem zvedl tlak turba na 1.2 a je to krapet tedy lepsi a odstranil zpetne prisavani vyfukovych plynu do sani.Urcite tusis o co se jedna.Pokud mas nejake napady co tak udelat na free.tak mi nejaky napis. :?:

Napsal: 07 úno 2007 13:29
od Admin
Co vtom máš? Podle blinkrů bych si tipoval 2.0 TCie (Rover), ale první TD4 měli taky oranžové blinkry.

Napsal: 07 úno 2007 13:35
od Libor
Je to klasika Di rv 00/7

PRO LIBORA

Napsal: 28 dub 2007 16:50
od VOGUE
JAK TĚ POSLOUCHAM RÁD SE V AUTĚ ŠTOURÁŠ, DEJ ALE PROSÍM POZOR NA TO AT SI NEPŘIDĚLÁŠ VÍC STAROSTÍ NEŽ RADOSTÍ. MOJE RADY??? TO ŽE CHCEŠ MONTOVAT TLUMIČ ŘÍZENÍ TO JSEM POCHOPIL DLE TVÝCH KOL, MUSÍŠ NA VOLANTU CÍTIT I KDYŽ PŘEJEDEŠ VAJGL OD CIGÁRA. TÍM TLUMIČEM ALE NIC NEVYŘEŠÍŠ TOTIŽ TO CELÉ JE OVLIVNĚNO ZÁVĚSEM KOLA A LANDROVER KDYŽ VOLIL 215/65R16 MOC DOBŘE VĚDĚL PROČ, POZDĚJI SI DOVOLIL I TY 18PALCOVÁ KOLA A ŘEKL DOST! MUJ NAZOR?? JAK ŘEKL ADMIN PENÍZE A SNAHU VYNALOŽENÉ NA TLUMIČ VĚNUJ UPLNĚ JINÝM SMĚREM.
K TOMU ZVEDNUTÍ PODVOZKU O 5CM??? JE TO MOC!!! NENÍ TO AUTO NA RÁMU A KONSTRUKČNĚ BY MĚ ZAJÍMALO JAK BYS TO TY CHTĚL UDĚLAT. PRAVIDLA K ZACHOVÁNÍ ZAVĚŠENÍ JSOU VÍC NEŽ JASNÁ. TEDY JESTLI ZE SVÉHO FREE. NECHCEŠ UDĚLAT NEBEZPEČNÝ STROJ NA SILNICI. NECHÁ SE TO UDĚLAT TAK ŽE PODLOŽÍŠ NÁPRAVNICI A ZÁROVEN I TLUMIČ NAHOŘE V ULOŽENÍ.5CM JE ALE MOC! MUSEL BY JSI ZÁROVEN SPUSTIT MOTOR DOLU OHLEDNĚ POLOS JINAK BUDEŠ MÍT VELKÝ SKLON IRD VUČI TĚHLICÍM A BUDOU HROZIT VYBRACE. KDYŽ TO SAMÉ UDÁŠ VZADU BUDEŠ MUSET PRODLOUŽIT TY SPOJOVAČKY CO PODÉLNĚ DRŽÍ ZADNÍ ZAVĚŠENÍ OBOU KOL. DÍKY TOMU ŽE VŠE SPUSTÍŠ NÍŽE BUDEŠ SI MUSET POHRÁT Z VÝFUKEM VZADU. A URČITĚ BUDOU PROBLÉMY I U ŘÍZENÍ, SPOJOVAČKY TOTIŽ PUJDOU NÍŽE A JÁ SE PTÁM BUDE TAM V TĚCH JEJICH OTVORECH OD MOTOROVÉHO PROSTORU KE KOLUM JEŠTĚ MÍSTO???
A JEŠTĚ K TOMU ŽE JSI ZVEDNUL TLAK NA TURBU. TA ORIGINÁL BOSCH JEDNOTKA JE PITOMÁ DÁVA PALIVO PODLE MĚŘIČE OBJEMU NASÁVANÉHO VZDUCH /TA VAŠE ZMINOVANÁ VÁHA/ ZAPOMEN NA PŘÍMOU UMĚRU S VZRUSTEM TLAKU VÍC PALIVA. A JINAK TO TOTIŽ ANI NEJDE. ZVEDL JSI TLAK A POTŘEBUJEŠ VÍCE PALIVA JINAK TI TO PŘIŠKRCENÍ A ZVEDNUTÍ TLAKU NA TURBU JE K NIČEMU. CHLAPY MYSLETE NA JEDNO KDYŽ VÝROBCE MYSLÍ NA VÝKON RÁD HO TAM DÁ, KDYŽ NA NĚ NEMYSLÍ TAK PROČ SE TÍM ZAOBÍRAT. TEN RÁJ TUNINGÁŘU V ČR A VŠECHNY TY FLEŠOVACÍ PROGRÁMKY NA ZVEDÁNÍ VÝKONU JSOU K NIČEMU. JE TO ZAS JEN BUSINESS. KDYŽ NA TO PUJDEŠ PROFI CESTOU NECHÁ SE UDĚLAT ZÁZRAK ALE ZNOVU UPOZORNUJI PROFI CESTOU. JENŽE TA PROFI CESTA TĚ BUDE STÁT TŘETINU TVÉHO FREELANDERA.
MOJE RADA NAŠTUDUJ SI HONDU AKORD DÁVALI TAM TEN SAMEJ MOTOR TLAČILI DO NĚJ 1.7 BARU O PROTI 1BARU FREE. SAMOZŘEJMĚ JEDNOTKA PŘÍSLUŠNÁ HONDĚ BYT OD BOSCHE JE NA TO STAVĚNÁ. TEN MOTOR MÁ O NĚCO ZVÝŠENÝ VÝKON ALE CO MĚ NA NĚM ZAHŘÁLO ŽE SE ZE SPODU LÉPE SEBERE. A TO BY LANDY POTŘEBOVAL. TAKŽE ŠKRCENÍ TOHO BAJPÁSU NA TURBU JE K NIČEMU KDYŽ TI TAM NEJDE PALIVO! CHCEŠ VÝKON??? ŠUP TAM JINEJ MOTOR JAKO TO UDĚLAL LIBOR M. TU UCPÁNÍ EGRU MÁ LOGIKU ALE JE TAKY K NIČEMU, PROTOŽE EGR PŘI ZAZNAMENÍ 100% NA PLYNOVÉM POTENCIOMETRU JE VŽDY ZAVŘENÝ! /KDYŽ TEDY FUNGUJE JAK MÁ/
TAKŽE NEJDŘÍV SE PŘIPRAV A PAK TO BUDEŠ MÍT JEDNODUŠŠÍ

Napsal: 28 dub 2007 16:55
od VOGUE
UPLNĚ JSEM ZAPOMĚ TU JEDNOTKU TI MUSÍ NĚKDO OŘEZAT OD IMOBILIZÉRU JINAK BUDEŠ KOUKAT NA STOJÍCÍ ŘEMENICE NA MOTORU :D

Napsal: 11 kvě 2007 00:22
od Libor
VOGUE píše:UPLNĚ JSEM ZAPOMĚ TU JEDNOTKU TI MUSÍ NĚKDO OŘEZAT OD IMOBILIZÉRU JINAK BUDEŠ KOUKAT NA STOJÍCÍ ŘEMENICE NA MOTORU :D
Ano sem tam řemenice stali,ale řešil jsem už jiné věci a vždy s uspěchem.Přesto děkuji za odborný vyklad :wink:

Napsal: 11 kvě 2007 09:05
od Admin
To je tvůj Freelander po sportliftu :lol:
Jóó to je už klasika, vzpomínám na dětství kdy tyhle rakety lítaly na Rally. Lancia Delta HF inegrale, dvoulitr, turbo, 4x4 odezva italů na Audi 80 quatro.

Napsal: 11 kvě 2007 09:46
od Libor
Jojo to uz je nenavratne pryc.Ukoncil jsem to v 99 a HF zkoncila v Nemecku.JInak 205 kw pri 6800 ot a 486 NM pri 4900 ot.Je to vse o penezich ale na tohle auto nikdy nezapomenu!Ani STI WRX ti nenabidne takovej zazitek co tyhle Delty.