Stránka 1 z 1
RR III. generace V6 Td
Napsal: 18 črc 2009 17:34
od komar
Přátelé, má někdo nějakou zkušenost se spolehlivostí RR 3. generace? Je to lepší než P 38 nebo ještě horší?
Re: RR III. generace V6 Td
Napsal: 18 črc 2009 20:35
od Neklan
Je to lepší - elektronika je už dotaženější. Celé auto má s P38 společný jen název, jsou to naprosto rozdílná auta. Současný Rangie má nezávislé zavěšení a samonosnou karoserii, 3,0TD6 je rozhodně silnější motor, než 2,5TDS v P38 (oba jsou to motory BMW), ale ani s tímhle motorem to není žádný závoďák, spíš rozvážný cruiser (180 koní na 2,5 tuny pohotovostní váhy

). Moje zkušenosti s Discovery 3 a zprostředkované s Range Roverem L322 mi nicméně říkají, že ani současná solihullská produkce není ani náhodou závad prostá a ve spojení s katastrofálním stavem značkových servisů a s jejich přístupem k zákazníkovi je i RR L322 volba pro nadšence. Nevím jestli Eliott nebo Land Jirka dokážou číst ECU současných RR, jinak je výhoda bydlet u západních hranic a servisovat to venku. Odcházely přední diferáky, na to pozor.
Re: RR III. generace Td6
Napsal: 18 črc 2009 21:11
od komar
Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...
Re: RR III. generace V6 Td
Napsal: 18 črc 2009 21:50
od Neklan
Nech si klasika, L322 je stále příliš nové auto a i když se dají sehnat už některé kusy poměrně levně, je to pořád na můj vkus příliš komplikované auto. Sám jsem měl Discovery 3 a bylo to úžasné auto, ale po třech letech jsem ji prodal a vrazil pro drtivou většinu lidí naprosto nepochopitelné prachy do rekonstrukce skoro 30 let starého RRClassica s V8.

Re: RR III. generace V6 Td
Napsal: 18 črc 2009 22:15
od komar
To já bych klasika asi stejně neprodal, když už mám 4 auta, tak jedno navíc... Mimochodem nevíš o přídavné převodovce Borg Warner?
Re: RR III. generace Td6
Napsal: 18 črc 2009 22:21
od evil
komar píše:Já jsem to tak nějak viděl, nicméně mě pořád láká svezení ve vzduchem odpérovaném Range. Otázkou je, jakou cenu ve formě servisu a nervů to reprezentuje. Svého Classica (300Tdi r.v. 94) po této stránce zvládnu, s Citroenem Xm jsem se už za 6 let taky spřátelil a jízda na hydropneumatice je náramná. Tak jsem si říkal, jestli to nespojit do jednoho auta...
...
když už mám 4 auta, tak jedno navíc...
Nechtěl bys ještě jedno XM? 1998 Y4 2.0 16v Break...
