HICLONE

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

HICLONE

#1 Příspěvek od krrtek » 01 bře 2007 20:49

máte to někdo v autě?

jsem to koupil, ale ještě nenamontoval, na to kolik to stálo, to je pěkná kravina - myšleno jako že by to vyrobil každej šikovnej pokrejvač z pozinku během sváči...
mě bylo divný že na webu, kde jsem to kupoval nebyla fotka:
http://www.paddockspares.com/pp/SHOP_BY ... ones).html

tak jsem zvědav jestli to teda aspoň trochu funguje, jak slibujou, nebo jestli jsem se nechal napálit..

Antonov

#2 Příspěvek od Antonov » 03 bře 2007 20:45

No nechci ti kazit radost z tydle blbiny no dej to tam a uvidis.Teoreticky by to melo usmernit proud vzduchu,prakticky to je k h..nu . Ja sem sehnal v GB po dlouhe dobe pred dvema roky a vskutku to je to co doopravdy prida koniky do V8

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#3 Příspěvek od teslo » 03 bře 2007 21:13

Antonov, mohol by si o tom popisat trosku viac? To je supercharger, alebo ako sa tomu nadava :?: Vyzera ze to je origo na LR :!:
Co to spravi s motorom?
Dik
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 03 bře 2007 22:59

Je to kompresor, kamarád má takový v Camaru nárůst výkonu asi 20%. Ale tam je mnohem větší, taky je divné, že je tady normální řemenice. on tam má mnohem širší a na ozubený řemen...

Antonov

#5 Příspěvek od Antonov » 04 bře 2007 00:54

Je to kompresor delany primo na LR vykon je cca se sportovnim nerez vyfukem, filtrem a jednotkou 250 koni. Montaz je velice jednoducha, ale je pravda ze by mohl byt vetsi. Samozrejme ze se to neobeslo bez nejakych potizi, ale jiz to beha dva roky bez zavad. Jinak jeste jsem musel upravit ridici jednotku aby to makalo jak me lo coz bylo asi nejzajimavejsi a bez pomoci hochu z GB bych to asi nezvlad protoze tady zrovna moc lidi v mem okoli nema zkusenosti s preplnovanim LR.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Miloš II » 06 bře 2007 14:12

Antonov píše:Je to kompresor delany primo na LR vykon je cca se sportovnim nerez vyfukem, filtrem a jednotkou 250 koni. Montaz je velice jednoducha, ale je pravda ze by mohl byt vetsi. Samozrejme ze se to neobeslo bez nejakych potizi, ale jiz to beha dva roky bez zavad. Jinak jeste jsem musel upravit ridici jednotku aby to makalo jak me lo coz bylo asi nejzajimavejsi a bez pomoci hochu z GB bych to asi nezvlad protoze tady zrovna moc lidi v mem okoli nema zkusenosti s preplnovanim LR.
Co na to říkaj ventily a hlava, klika :!: :?: Už ses jich na to ptal :?: :lol: :lol: ale asfalt to musí trhat po kusech :idea: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Antonov

#7 Příspěvek od Antonov » 07 bře 2007 00:58

Tak co se tyce motoru tak nevznikl nejmensi problem myslim ze todle V8 v pohode snese pokud se netýrá, je proste dobre tam mit vykonovou rezervu kdys je zapotrebi a rozhodne stoji za to videt majitele podstatne novejsich vozu kdys je na rozjezd predjede 20 let stary RR a dale s nimi drzi krok :twisted:
Jinak ted dela mam dojem Capa podobny kompresory ale stoji hrozny ranec tento starsi jsem tenkrat koupil za nejake po prepočtu 4000 Kč od kamarada a neustale schanim dalsi kompresurek do druheho RR bohuzel zatim se nedari za rozumne penize sehnat, ale co jam mam casu dost rad si pockam.

Odpovědět