Stránka 1 z 1
P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 07 říj 2009 10:16
od petr_p
Zdravim,
jelikoz nas P38 stoji vyfouklej uz 2 mesice na zahrade a neda se pod nim sekat trava

a auto s taznym zarizenim nam u chalupy proste chybi a ja se nejak nemuzu dokopat k rozhodnuti, zda-li prestavbu na pruziny nebo nove mechy+kompresor(protoze ten se taky odporoucel k panu), tak bych rad slysel vase pro a proti???
Diky za vase nazory

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 07 říj 2009 21:30
od eliott
Určitě bych nechal měchy, měl jsem i P38 na pružinách a není to ono, po zatížení zadku to stojí křivě a vypadá to strašně. Nemluvě o jízdním pohodlí. I totálně rozes.... EAS umíme opravit během cca 3 dní.
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 08 říj 2009 12:12
od Acon
No, ja som za mechy ale keď si spomenien na moje hladanie vhodného auta, tak P38 na pružinách bola na tom oveľa lepšie ako Disko. Disko na pružinách sa v zákrutách výrazne viac nakláňala ako na vankúšoch. U RR to bolo také normálne.
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 08 říj 2009 19:48
od FRANKIE
a jazdil si aj P38 s mechmi, podla mna je to ovela lepsie, ako pruziny, ked nalozis kufor tak tie pruziny to nemozu vyrovnat, a padne dole

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 07:48
od George
Je tam ještě jedna technická a taky legislativní záležitost,Range nemá ani ruční a ani automatické nastavení předních světel.Takže to ani nemůže projít na STK.Navíc při tažení přívěsu to bude svítit do nebe.
George
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 10:09
od PavelU
George píše:Takže to ani nemůže projít na STK.Navíc při tažení přívěsu to bude svítit do nebe.George
Toto může být řešení, je to odzkoušené a funguje to...
http://www.paddockspares.com/scp/SHOP_B ... rlift.html
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 11:25
od eliott
Ale je to trochu kontraproduktivní, vyndavat měchy abys tam mohl dát jiné

, a vyjde to ve finále dráž než zachování originálního systému
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 12:13
od PavelU
To je jasné originál měchy jsou originál měchy...

Tyto jsou pouze jako doplněk k pružinám a řeší výšku auta, kterou samotné pružiny neudrží, navíc v terénu a v provozu nezničitelné...

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 13:50
od Acon
prídavné mechy sa bežne montujú do Daily, Jumper,Boxer,Sprinter... lacnejšia verzia neráta s kompresorom, ale dofukovaním prídavných tlakových fliaš z kompresoru na čerpačke.
a jazdil si aj P38 s mechmi, podla mna je to ovela lepsie, ako pruziny, ked nalozis kufor tak tie pruziny to nemozu vyrovnat, a padne dole
čo som skúšal, tak okrem 2 mali všetky mechy. Len jednému fungovali normálne. Jazda s mechmi bola samozrejme taká kultúrnejšia.
Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??
Napsal: 09 říj 2009 20:50
od George
K tomu řešení z Paddocku, když vezmeš cenu sady pro konverzi na pružiny a k tomu ta udělátka ,která jsi zmínil, tak za to máš komplet GO vzduchového pérování tamtéž.
