90 truckcab je nejlepsi volba pro auto do terenu. Urcite bych sel do teto varianty i ja s tim, ze budu mit i jine obytnejsi auto ...110 tku, ci Disko.
* bo je nejlehci

***to by melo byt hlavni motivem auta
a z toho vychazi milion dalsich vyhod...
...a zvedl bych ho , urcite 3"

nebo nejlepe reduktory... tak to by byla bomba
... a dal bych 35" gumy s lehkymi rafky s velkym ET/ bez podlozek/
... a hlavne skvele tlumice
... motor Td 5 chip nebo benzin / esli chces do dun/
... sport volant a recara s 5 bodovymi pasy
.. spani bych neresil, bo to auto neni na spani, ale preferuje jezdeni

... trochu inspirace na
http://www.lr.pl / projekt Tomcat-
... Warn 8274 s 9,5 motorem
....v pisku pouste 90 truckcab bude jako ryba ve vode..
... tusim sem se nechal unest fantazii
Nechcu byt pichlavy, no vsichni do tech aut cpeme spousty materialu , kil ci spis metraku a pak to poslem do tezkeho terenu...
Takove auto plne vybavy patri na expedici,ja bych snad i expedicni auto na desetitisicove cesty snad ani nezvedal.
Drzim ti palce a verim, ze pri trochu strategie /material a prace na prvni pokus/to nemusi byt i extremne drahe..

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu