Hele ne. To jsem si myslel taky,stalo se to už podruhé. Po prvním vybití to šlo dálkáčem ještě otevřít. Koupil jsem novou baterii a dopadla stejně. Akorát s tím rozdílem že po měsíci a půl co tam byla nešlo dálkáčem otevřít a pak zjištění,že zámek je KO.
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- fugín
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jsem mu říkal, že nová baterka neznamená, že je na 100% v pořádku. Změřit, nabít, změřit znovu. Pokud bude OK, zjistit, kolik auto žere a proč. A jestli se najde zapomenuté zapnuté světýlko nebo nabíječka na mobil, tak si to pomatovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fugín
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tome vycucalo to dvě baterie,tu novou jsem měřil a byla naprosto v pořádku,téstarsi taky nic nebylo.. Žádný světýlka ani nabíječky nic takového zapnuto nebylo ani v jednom z obou případů, vždyť jsem to už říkal když jsem ti volal. Prostě tam mám někde nějakého ochlastu co mě cucá baterky,ale až ho najdu tak s ním zatočím
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ochlasta ne, spíš vícuca. Teď to tady řeším na Defíku, kterej spíš stojí než jezdí. Na prázdno 25mA, z toho 10mA bufík a 10mA přijímač dálkového, 3mA nějaký zbytek. Ani jedno se mi nelíbí. Takže měřit a měřit. U D2 to bude složitější, protože třeba jednotka ABS žije ještě celkem dlouho po vypnutí zapalování. Já jsem na to vzal nabíječku s ampérmetrem, nejdřív to dobilo tu jsem potom bateriákem odpojil a teď už nabíječka živí jenom vypnuté auto, a když proud moc klesnul, že to budík v nabíječce už nezměřil, tak přes ampérmetr. A postupně vyhazovat pojistky a psát si, u které proud jak klesnul.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo