Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1102
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1421 Příspěvek od hok300 » 29 kvě 2023 23:21

No já koukal k britum a 2,4 a 2,2 to mají tak 1ku1 jak padají. Ale tyto motory co se dávali do defu by meli být už asi 3tí generace. Proběhli změny. Nejčastěji to dělají čipy. Obecně špatná mapa a špatná nafta. Dělají to snad vstřiky Delphi nejčastěji, v dalších generacích je nahradil snad jiný výrobce.
Dále se doporučuje kolem 100tisic km dat vstřiky na test.

U tranzitů udajne oficiálně na toto padlo 3% motorů do konce záruky, což je v tom počtu asi dost kusů.


Nicméně jsem nejzjistil jestli se dá ten problém nějakou opravou vyřešit.
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1422 Příspěvek od victom » 30 kvě 2023 07:42

Po včerajšom rozhovore s mechcikom priamo z fordu, tak je jedno či je nacipovane, alebo nie. Padajú všetky rovnako a aj v záruke po pár km. Problem sú vysoke teploty, ku ktorým prispieva DPFko, ktorému pri regenerácii RJ privstrekuje naftu pri otvorenom výfukovom ventile.
Takže ak ten motor ozivim, DPF pôjde na smetisko.
Ďalej, ako som uz spomínal, je treba riešiť vstrekovače, a to každý druhý "olej"...

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1102
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1423 Příspěvek od hok300 » 30 kvě 2023 11:27

A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 645
Registrován: 08 lis 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1424 Příspěvek od mildo123 » 30 kvě 2023 11:54

Také tragické to nieje, tie ktoré jazdia a je ich mrte proste jazdia a neriešia sa tu. Poznám aj také co majú 400tkm :Pohoda:
Defender 110 Tdi 1998

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 955
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1425 Příspěvek od Adam P. » 30 kvě 2023 12:15

nakonec můžem být za ty naše "nenáviděné" TD5 vděční. za mě osobně super motor, teda. no jinak tohle s těmi 2,2 a 2,4 je pro mě překvapení. měl jsem za to, že v pumách je problematická jen ta spojka...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2569
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

#1426 Příspěvek od habakuk » 30 kvě 2023 12:19

Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1427 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 30 kvě 2023 13:02

hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6
S tdv6 bych to uplně nesrovnával v tom, že pokud na té pumě třeba fakt propálíš píst, tak tě díly na opravu vychází řádově na tisice korun, dobře třeba i deset(i) tisíc(e) apod. Kupoval jsem motor po repasy, nové písty rovnanej blok, i s hlavou ... za nějakých 45..., za to na padlé tdv6 neuděáš nic... takže podle mne je pořád rozdíl každých 200 tis km udělat motor puma, nebo motor tdv6. Je to jinde v dílech i v pracnosti... Já to znám z transitů, aby to nevypadalo, že tady dělám na defech pumy, ale předpokládám, že to je to stejné. Teď mám hlavu z číny na 2,4 za 15 tisic a funguje už druhým rokem, tak asi taky ok...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 955
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

#1428 Příspěvek od Adam P. » 30 kvě 2023 13:18

habakuk píše: 30 kvě 2023 12:19 Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.
proto ty uvozovky ;) já mám TD5 rád, ale občas sem se už setkal z názory některých místních, že je to ludra, hrozný zvuk, no jó, TD5 to je špatné... atp. za mě je to spolehlivý, silný a nenáročný motor a v určitých ohledech i lepší než adorovaná třístovka. ale nechcu tady plevelit vlákno nesouvisejícím tématem, takže končím :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1429 Příspěvek od matooo » 30 kvě 2023 13:34

hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode? :chuckle vtom pripade zlata tdv6
ja mam trebars 280 a v poho. ale je to 2,4 bez dpf. tie 2,2 su peklo. :sad

Kyanid Sodný
Příspěvky: 310
Registrován: 09 kvě 2016 16:35

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1430 Příspěvek od Kyanid Sodný » 30 kvě 2023 21:01

300Tdi ,kolo pro rozv. řemen -na klice, Pak mají gufera držet ,když je to takhle odfláknutý :mrgreen:
P5041771.JPG
a po vyleštění dosedací plochy pro gufero , ted neukápne už ani kapka :grin:
P5051773.JPG
Je to vo lidech, Nekvalitní lidí ve výrobě = nekvalitní práce :mrgreen:

rmiller
Příspěvky: 2
Registrován: 04 dub 2023 13:34

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1431 Příspěvek od rmiller » 02 čer 2023 00:06

Ahoj, jakou zkušenost tu máte z Free 2? Chtěl jsem si ho pořídit, klasika. Silnice, chata... ale trošku mě ta spolehlivost děsí, když slyším všude možně přesně to: zkurveny lendrouvry :-( :grin: Kolik si má člověk připravit navíc, když to bere z bazaru :D

Dík za info a zkušenosti!

Uživatelský avatar
dexter
Příspěvky: 108
Registrován: 03 led 2018 13:54
tel.: 0903264746
auto: Discovery 3
Bydliště: SR, Topoľčany

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1432 Příspěvek od dexter » 08 čer 2023 12:17

Pripajam sa aj ja . Neviete mi povedat co je toto za cap? Horny sa vybral z auta a dolny je origo z katalogu. Auto mam D3 2009 TDV6. Je to gulovy cap riadenia
Přílohy
IMG-20230608-WA0006.jpg
Výroba loveckých a kuchynských nožov. www.sashe.sk/DexterSD6

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1433 Příspěvek od Miky_CZ » 08 čer 2023 12:50

To jsi ten čep vyndal z těhlice i s vložkou ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1434 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 08 čer 2023 12:54

Nebyl čas ptát se, kdo je kdo.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
dexter
Příspěvky: 108
Registrován: 03 led 2018 13:54
tel.: 0903264746
auto: Discovery 3
Bydliště: SR, Topoľčany

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1435 Příspěvek od dexter » 08 čer 2023 12:58

Miky_CZ píše: 08 čer 2023 12:50 To jsi ten čep vyndal z těhlice i s vložkou ne?
Ano uz sa tobopravilo, poctivo zalepene to bolo a tvarilo sa to ako jeden kus.
Výroba loveckých a kuchynských nožov. www.sashe.sk/DexterSD6

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1436 Příspěvek od victom » 20 čer 2023 20:18

Uz je vonku.
Přílohy
IMG_20230620_185832.jpg

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1437 Příspěvek od DanoDEF » 15 srp 2023 08:22

Tak prispejem aj ja do tohoto vlakna.
Vcera asi po 80km jazdy Deficek zacal "zlobit" nasledovalo niekolko hodin opravy a uspesny navrat z prerusenej pracovnej cesty. Potom niekolko hodin hladania a odstranovania chyby. Dnes este dokoncenie a nejake to cistenie aby sme vyrazili na dalsie cesty.
IMG_20230815_071456.jpg
IMG_20230815_071636.jpg
IMG_20230815_070604.jpg
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1438 Příspěvek od MadTom » 15 srp 2023 08:27

Teď ještě obrázek, kde ty dráty byly. Předpokládám, že "vlnky" jsou z nějakého husího krku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1439 Příspěvek od DanoDEF » 15 srp 2023 08:36

No to je ta hadanka prave pre teba. Podla farby by si mohol tusit. Ano vedenie k palivovemu cerpadlu. Samozrejme "prehnity" drat nebol nikde na zaciatku/konci ale pekne uprostred vetvy ("husiom krku") ktora sa oddeluje od hlavneho zväzku a vedie k cerpadlu. Kedze mam vymeneny konektor na vedeni k cerpadlu (po inych opravach) tak sa da zasunut dvomi sposobmi teda prepolovat cerpadlo co si v strese nevsimnes a hladas poruchu dalej preco nejde nafta.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1440 Příspěvek od Tazik1992 » 10 led 2024 18:07

Dneska mě Defík vyškolil. Když už jsem dal dokupy zámky dveří, tak dneska přijedu k pumpě a ... a nejde odemknout víčko nádrže. Zámrz. Bylo mi žinantní vyndat u stojanu zapalovač a začit ho křísit :mrgreen: , tak jsem mu začal dávat aspoň umělé dýchání. Zachránila mě paní čerpadlářka, která si všimla mého snažení a hned mi obratně prodala rozmrazovač :grin: :yes
Vyrazím na cestu a když dojíždím k sousednímu městečku, tak při sjezdu z kopečka ze zvyku sundám nohu z plynu v domnění, že jako obvykle docourám k ceduli na začátku obce. Jenže něco nehraje, auto nezpomaluje, ba naopak. No bodejť, když plynový pedál zamrznul v dolní poloze :grin: . V panice jsem nakonec špičkou boty vykopnul pedál zpátky. Asi začnu vozit pohrabáč.

Ale abych jenom nehaněl, zase mám v autě hezkou vánočně-zimní atmosféru. Děti si můžou kreslit i zevnitř. A přestalo zatékat tím levým pantem střešního okénka :lol:
Defík - zimní okénko 2024-01-10-14361.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Odpovědět