Stránka 1 z 1
ZPÁTEČKA - CHOVÁNÍ
Napsal: 05 pro 2009 15:40
od macronera
Ahoj, není to moc dlouho co jsem si pořídil Disco II a tím že jsem nebyl zvyklý na naftový motor a auto je pro mě stále nové se neubráním hledat zvuky co jsem dřív neznal apod. A možná díky tomu mám problém. Všechno co jsem zpozoroval zřejmě posloucháte i vy u vašich aut ale nejsem si jistý zpátečkou. Jak se chová zpátečka která je v pořádku? mam pocit že motor má při zpátečce jiný zvuk... a z převodovky jde občas zvuk jako když přezkočí zub?nevím jak to popsat. prostě tak nějak zvláštně bručí. je to normální nebo co s tím kdyžtak dělat? díky moc za pomoc Pavel
Re: ZPÁTEČKA - CHOVÁNÍ
Napsal: 05 pro 2009 17:53
od marek sk,lm
neviem,mne to relativne vydava asi normalne zvuky.ktovie

skus to dat odpocut niekomu,co ma "páru" o co ide
Re: ZPÁTEČKA - CHOVÁNÍ
Napsal: 05 pro 2009 20:14
od macronera
PŘI POMALÉM ROZJÍŽDĚNÍ SE NIC NEDĚJE. ALE JAK POTŘEBUJU JET NA ZPÁTEČKU DO VĚTŠÍHO KOPCE A JE VÍC V ZÁBĚRU TAK JAK KDYŽ KLEPE....NEVÍM JAK TO PŘESNĚ POPSAT.
Re: ZPÁTEČKA - CHOVÁNÍ
Napsal: 18 pro 2009 11:12
od Badus
macronera píše:PŘI POMALÉM ROZJÍŽDĚNÍ SE NIC NEDĚJE. ALE JAK POTŘEBUJU JET NA ZPÁTEČKU DO VĚTŠÍHO KOPCE A JE VÍC V ZÁBĚRU TAK JAK KDYŽ KLEPE....NEVÍM JAK TO PŘESNĚ POPSAT.
Stane se Ti obcas, ze to dela i na jednicku pri rozjizdeni? Zkus ve chvili, kdy to zacne delat, vymacknout a zase pustit spojku. Melo by to prestat. Pokud se to bude takto chovat, pak Te ceka pravdepodobne vymena nebo repase spojky. Ale muzu se mylit, jen mi to pripomnelo zvuky, co jsem jiz jednou s Disco zazil.
Re: ZPÁTEČKA - POMOC
Napsal: 01 zář 2010 13:09
od pablo.gs
Zjistil jsem následující problém. Když jízdě na zpátečku vymáčknu spojku, je cítit jak auto (DII TD5 manuál) nepravidelně zpomaluje. Při zařazené redukci o to víc brutálně. Např. když couvám na redukci z mírného kopce a vymáčknu spojku, tak auto cukavě zastaví a stojí.
Pls pomoc, čím to může být? Ložisko zpátečky v převodovce nebo něco jiného?
Pozítří jedu do MNE, tak z toho mám drobek nerva

Re: ZPÁTEČKA - CHOVÁNÍ
Napsal: 01 zář 2010 13:36
od MadTom
A nebude to jenom tím, že zpátečka má nejtěžší zpřevodování a prostě ztráty v převodech už jsou tak velké, že se to zastaví? Co to dělá na redukovanou 1? Co to dělá když vyřadíš na hlavní a když na redukční převodovce?