Stránka 1 z 1

Naviják Capstan

Napsal: 14 bře 2007 09:52
od eliott
Má někdo (Spoléhám na Rovera :D ) nějaké nákresy Capstat navijáku??

Rozhodl jsem se, že ho musím mít na S III, v Anglii jsem našel nějaké nekompletní, chybí třeba pobáněcí hřídel, nebo základová deska, nemám problém to nechat vyrobit, jen musím vědět, jak to má vypadat. No našel jsem tam i kompletní, ale jsou poněkud dražší... :coze:

Jaký je rozdíl mezi FAIREY a AEROPARTS Capstan winch? Je třeba rozdíl v převodu?

Napsal: 14 bře 2007 10:04
od Rover
Někde to mám, vyhrabu to, ale dej mi trochu času... Můžu Ti taky v případě potřeby nafotit svůj...

Napsal: 14 bře 2007 10:07
od Rover

Napsal: 14 bře 2007 11:16
od eliott
Móóóóc děkuju, krása. Další důkaz, že to jde i bez moderních technologií :mrgreen:

Musím ho mít. V neděli mi jeden utekl v aukci za 105 GP, chyběla jen poháněcí hřídel...

Napsal: 14 bře 2007 11:19
od Rover
Poslední dobou letí ceny docela slušně nahoru, to se týká i overdrive...

Napsal: 14 bře 2007 11:24
od eliott
To jsem koukal, uvažoval jsem o jedné SII, co byla v aukci a měla overdrive, prodala se nakonec za 500GP, a den nato samotný overdrive se prodal za 280GP. Děsný :!: :!: Bavil by mě i PTO, ale ty ceny jsou taky amorální :evil:

Napsal: 14 bře 2007 11:30
od Rover
Přesně, bohužel to takhle je a bude to horší...

Napsal: 14 bře 2007 11:37
od eliott
Asi bude dítě chvíli hlady...

Napsal: 14 bře 2007 11:53
od BigTwin Jirka
Šmarjápano! Koukám na ta schémata od Rovera a vidím, že se to dá točit i klikou. To by se to auto vytahovalo celý víkend, che che.

O Ovedrive jsem také uvažoval, ale v postatě jezdím s autem prázdný a nic netahám a tak mě to kvaltování mezi 3 a 4 ještě jakž takž vyhovuje. Ne, že bych ho nechtěl, ale za slušnou cenu bych viděl tak okolo pěti tisíc za použitý. Auto jezdí podle GPS do 125km/h, běžně jezdím okolo stovky, pak už to začíná být uvnitř nelidský řev, který ovšem dovedu eliminovat zakoupenými chrániči sluchu. Díky tomu, že mám kabinku prosklenou ze všech stran je na mě skvěle vidět a musí na mě být dobrý pohled, vypadím jako Otík ve V3Sce.

Napsal: 14 bře 2007 12:28
od eliott
5000 bych taky viděl jako lidovku. +doprava z UK min za 1000, ale 280GP??? to je fakt vostrý :coze:

Napsal: 14 bře 2007 14:36
od Potapěč
No, eště, že já ho měl uš na autě. :wink: :lol:

Napsal: 14 bře 2007 14:42
od eliott
Overdrive, nebo Capstan?

Napsal: 14 bře 2007 15:00
od Potapěč
OverDrive na RR.

Napsal: 14 bře 2007 15:33
od teslo
Chlapi, pisete tu o overdrive. Snazil som sa zistit si ot om par info, ale nejako v tom mam stale bordel. Ako to vlastne funguje a na co to je dobre? Na mojom starom osobaku, ked som na automate dal funkciu overdrive, ak bol prevod motoru na diferak 1:1( teda aspon to pisali). Je to ono?
Je mozne dat na akykolvek typ LT230? ci je to automat, alebo manual? a aky to ma prinos...?

Napsal: 21 bře 2007 14:18
od kubes
to: eliot
odkaz na eBay Capstan Winch
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Series ... dZViewItem
Na druhý pokus se mě již podařilo se zaregistrovat, takže se omlouvám za použití firemního emailu.
Zdraví kubeš

Napsal: 23 bře 2007 15:16
od Kocur
Kolik toho utahne ten Capstan?? A ten overdrive je co, to mi nejak unika?

Napsal: 23 bře 2007 19:12
od Land Jirka
Kocur píše:Kolik toho utahne ten Capstan?? A ten overdrive je co, to mi nejak unika?
Overdrive je rychloběh. Je přišrobovanej vzadu na převodovce nad bubnem ruční brzdy. Je to převod do rychla a řadí se pákou v kabině.
Ohledně vijáku:
Žádnej silák to není. Když auto není moc zapadlý, tak by ho moh vytáhnout. Je hnanej od řemenice na klice a má šnekovej převod.
O capstanu ti nejvíc řekne Rover má ho na autě.

Napsal: 23 kvě 2007 22:01
od Kocur
Tohle je zajimavy reseni, zajimalo by me jak to funguje v praxi :wink: