RR ovládání podvozku měchů

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

RR ovládání podvozku měchů

#1 Příspěvek od Pama » 07 pro 2009 20:59

Zdravím neporadíte funkci nastavení podvozku na středovém panelu na autě:

Land Rover Range Rover 2.5. TDS
Palivo: nafta
Najeto: 136 285 km
Vyrobeno: 1996

(švára si ho koupil a máme kapku problém s funkcemi, protože já mám jen Defy a tam tyhle tlačítka nejsou :D )

Nejlépe nějaké foto s vysvětlením prosím.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RR ovládání podvozku měchů

#2 Příspěvek od alap » 08 pro 2009 09:20

Je to jednoduché, teda pokud to funguje. Je to tady popsané už taky stokrát, tak po stoprvní:

Kolébkové tlačítko slouží ke změně světlé výšky od nástupní ( ta jde zadat jen když stojíš a máš ruční brzdu)po dálnici ke standartu až ke zvýšené výšce ( ta jde jen do rychlosti 60 km/hod, pak se sama sníží na standart) a pak je ještě jedna výška asi o 2 cm vyšší která se zapne sama jakmile zapadneš a protáčí se všechny kola.
Talčítko vedle v pravo (inhibit) slouží k zablokování dané výšky, jelikož za normálního stavu pokud jedeš tak je normální výška tak po překročení 80 km/hod po dobu více jak 30 vteřit se automaticky sníží podvozek na dálnici a obráceně. Ale pokud máš zaplé tlačítko inhibit, tak se automatika ruší. Ovšem zvýšenou výšku po překročení 60 to stějně sníží z důvodu bezpečnosti.
Dále změna výšky se neprovádí, pokud máš otevřené dveře i páte.

stačí?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: RR ovládání podvozku měchů

#3 Příspěvek od OC » 18 pro 2009 19:07

No, je to ještě kapku složitější. Předně, ACCESS se dá nastavit zcela bez ohledu na ruční -- jen je třeba, aby auto stálo a nestál jsi na brzdě, obvykle tedy na P (obecně brzda brání změnám výšky, ale jen asi tři minuty, stojíš-li na ní déle, už jdou). Dále pak, pokud se po nastartování na ACCESSu zapne Inhibit, zůstane to dole a dá se jet, ale velmi pomalu -- to je velmi praktické např. v nízkých garážích. Konečně pak je dobré mít na paměti, že (a) pokud táhneš vlek, zamkni Inhibitem STANDARD, (b) pokud to vážeš za úchyty na rámu na plaťák, spusť to až dolů, (c) pokud chceš měnit kolo, naopak to zvedni a nech otevřenou vzadu tailgate, (d) není úplně dobře to zvedat za rám, měchy mohou teoreticky vyklouznout z uchycení, (e) i když je to zaparkované (a dveře jsou zavřené), občas si to samo od sebe rovná světlou výšku, a postupuje to podle týchž pravidel, podle nichž strýc Pepin zkracoval nohy u stolu. Jinými slovy, není dobré parkovat na HIGH nad velkým šutrem.

To je tak asi vše, co se mi vybavuje z hlavy. Jo, ještě vlastně jedna věc: standardní se píše s -d-.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Odpovědět