Stránka 1 z 1
6x6 Land Rover Defender
Napsal: 09 pro 2009 08:54
od BulldogsRotterdam
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 09 pro 2009 20:58
od BulldogsRotterdam
Sorry English !
6x4 & 6x6 Land Rovers
http://www.lr-mad.co.uk/6x6.html
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 09 pro 2009 21:15
od BulldogsRotterdam
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 11:11
od MRAK
lidi prosímvás, může mi někdo vysvětlit záběry z toho videa:
http://www.youtube.com/watch?v=yovp0YGRNb8
0:08 až 0:14 a pak třeba 1:08 až 1:11 ?
kde má to auto volant? nalevo nebo napravo???
jsem z toho trošku jelen ......
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 11:19
od Stavros
hm, je to divny, je to Land Rover, ty umej vsechno.
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 12:32
od kamca
jestli to neni ta varianta, ze volant je posuvnej a bud ho mas LHD nebo RHD...uz sem to videl na Unimogu
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 14:23
od discover
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 16:02
od KRANG
Pane inšpektor, oni jsou hlava.

Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 21:50
od papavel.k
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 22:11
od Miky_CZ
spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 10 pro 2009 22:46
od Neklan
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8

Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 11 pro 2009 16:19
od MOPADŽI
Neklan píše:
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8

Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 11 pro 2009 22:26
od MRAK
Miky_CZ píše:spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
jojo, už to vidím - jsem myslel že blázním ....
díkes
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 21 pro 2009 01:07
od Maxsel
MOPADŽI píše: Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Tyrrel uvátěl, že hlavním důvodem není přilnavost, ale zmenšením kol chtěli dosáhnout snížení aerodynamického odporu. Proto taky měla P34 přední křídlo o síle průměru předních kol.
Williamsu zase šestikolku nedovolili nasadit (nebo jí dokonce po jednom závodě diskvalifikovali, už nevím), ale proto zůstalo jen u prototypu.
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 23 pro 2009 08:56
od MOPADŽI
Pravda je v případě Tyrelu je 50:50

Prvotním cílem byla aerodinamika, jak jsi uvedel. Tím ale došlo ke zmenšení kol přední nápravy na pouze 10" a tím ke zmenšení/ztrátě přílnavosti. Aby se opět získala, došel konstrukční tým k řešení zdvojení přední nápravy. Tímto řešením získali jak příznivější aerodinamiku (rychleji na rovinkách), tak i zvětšení přílnavosti přední části auta (rychleji v zatáčkávch).
U Wiliamse, šlo o přenos výkonu na vozovku. O dikvalifikaci nic nevím

Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 23 pro 2009 09:22
od MOPADŽI
Do důsledku, když jsem trohu zapátral v pamětech atd. tak ještě, ale téměř bezvýznamě, se touto otázkou - zvojení zadních kol (tkz.dvoumontáž), zaobíralo i Ferrari, a stejnou metodu (zvojení zadní nápravy), jako Wiliams, zkoušel i March. No, bylo to obráceně, nejdříve March a pak Williams.
Re: 6x6 Land Rover Defender
Napsal: 24 pro 2009 09:48
od RudaK
Kua měli to dát dohromady a byla by pěkná osmikolka .....

Tyrell P34 + Williams FW08C =
