Stránka 1 z 2

A zase ten motor ! TD5

Napsal: 23 bře 2007 19:59
od Mikiviki
Zdarec fšici. Dnes mi začala diskárna tak nějak blbě táhnout, má zřejmě menší výkon a motor má větší vibrace. chvílema to tak divně cvrliká, nebo vrže asi od motoru. Nastartuju v pohodě, na volnoběh klidný chod a pod malým plynem to nedělá. V úterý jsem měnil olej a filtry a byl nechat umýt motor teplou wapkou !! Dnes od rána se mi motor začal nezdát. Výfuk nekouří. říkám si jestli mi to nejede jen na čtyři válce...ale to bych poznal už podle zvuku motoru a ten je asi pořád stejný. Po vzoru miloše II. jsem vyčistil konektory na ŘJ. Skusil jsem odpojit váhu vzduchu. Na volnoběh žádný rozdíl a při jízdě asi stejný problém . Napadá mě tedy po přečtení rad tady na fóru: váha vzuchu, čerpadlo paliva, odkalit naftový filtr(ten jsem čistil před 10tis km) Čištením wapkou nějaký káblík atd. ? jinak tankuju jen u shellu. CoVaše názory ? bylo by to možné třeba tím čerpadlem, nebo váhou? jak se projevují tyto špatné součástky.špatné čerpadlo jde slyšet po celou dobu ? :cry: Dík za každou informaci

Netáhne

Napsal: 23 bře 2007 20:29
od Miloš II
Vyměnit kabeláž na vstřiky (nějakej dramatickej rozdíl Mihalíček versus GB to není) při výměně vyčistit přívody na vstřiky(konektor) skontolovat patice na ŘJ tj. jestli je dobře zatlačená,(měl jsem volný jeden kontakt přímo v patici) pak je možnost olej v ŘJ tj. povolit šrouby(4ks.) skontrolovat možnost působení oleje v ŘJ. (víčko bývá bývá přilepený :!: ) a ještě osobní postřeh ten kontak co jsi mi dával na Mohelnici to nebude to pravý ořechový :idea: :lol: Miloš II

Re: A zase ten motor ! TD5

Napsal: 23 bře 2007 20:49
od DanoDEF
Mikiviki píše:Zdarec fšici. Dnes mi začala diskárna tak nějak blbě táhnout, má zřejmě menší výkon a motor má větší vibrace.
...a dokazes ho dostat do otacok ? 3-4tis

Napsal: 23 bře 2007 20:52
od Mikiviki
Tu ŘJ jsem měl dnes vytáhlou a toho oleje tam bylo oproti minule hodně poskromnu. Přesto jsem ji vyčistil dle tvých rad. jinak je jednotka maximálně čistá. napadá mě ešli nebyl problém ta wapka. miloši myslíš, že tyhle příznaky nenasvědčují na špatný čerpadlo ?. motor necuká , jen se pod určitýma otáčkama víc třepe. ten zvuk motoru co jsi měl ty během závady , tak to já nemám. na neutrál na volnoběh i pod plynem přede jak orchestrión , ale v zápřahu je problém :cry: ..s tím mým kontaktem to vážně nebude tak horký. já jenže u té mé první závady přišel viděl zvítězil a já z to byl tak šťastnej, že jsem ho vychválil až do mraků :-)

Napsal: 23 bře 2007 20:55
od Mikiviki
jo jo. do otáček ho dostanu. sice jsem z toho už tak zblblej, že nevím jestli to šlo do otáček dřív líp, ale otáčky problém nejsou. jen ty vibrace a snad i menší výkon. zdá se mi (asi) že je tam i menší výkon

Napsal: 23 bře 2007 21:00
od Mikiviki
jo miloši kolik ta kabeláž koštuje ? a co váha vzduchu kolik, kolik ? stačí odpověď soukr.zpr. dík :lol:

ŘJ

Napsal: 24 bře 2007 07:46
od Miloš II
Mikiviki píše:jo miloši kolik ta kabeláž koštuje ? a co váha vzduchu kolik, kolik ? stačí odpověď soukr.zpr. dík :lol:
Máš to všechno tady :idea: :lol: Miloš II
http://www.discoveryclub.cz/forum/viewtopic.php?t=385
a nebo tady
http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=88

Re: A zase ten motor ! TD5

Napsal: 24 bře 2007 07:54
od Admin
Mikiviki píše:.... jinak tankuju jen u shellu
Kterou naftu bereš u shellu, mají dvě. Extra diesel je vpohodě, ale s w-power měl Kudrnáč problémy se vstřiky.

Re: A zase ten motor ! TD5

Napsal: 24 bře 2007 08:04
od Miloš II
Admin píše:
Mikiviki píše:.... jinak tankuju jen u shellu
Kterou naftu bereš u shellu, mají dvě. Extra diesel je vpohodě, ale s w-power měl Kudrnáč problémy se vstřiky.
Já jsem vyskoušel snad všechny pumpy a nemělo to nijakej vliv. Podle mne by tento typ auta měl vydržet i mix nafty s petrolejem :idea: Nemám skušenost s tankováním tředa v Africe kde kvalita tam bude asi velmi rozdílná tak jak u nás :lol: Miloš II

Napsal: 24 bře 2007 10:23
od Mikiviki
beru jen extra diesel. ten v-power mi prijde zbytecnej

Napsal: 26 bře 2007 17:55
od Mikiviki
tak dle nejnovějších poznatků může být chyba v naftě a následném problému z jedním vstřikem. naftu dává, ale málo.(zřejmě) mám teď několikrát tankovat jiné nafty a jestli se to nezlepší bude následovat oprava vstříků. jak nejlépe poznat ten konkrétní špatný vstřik. kolik stojí ta repase v anglánově. nemá někdo v garáži špatnej vstřik ? že bych ho koupil a poslal na repasi, ať nemusím svou diskárnu odstavit na několik týdnů. psal tu kudrnáč, že ten problém měl taky... Kudrnáááááččččíííííííííí co ty na toooooo?

Napsal: 26 bře 2007 18:18
od Miloš II
Mikiviki píše:tak dle nejnovějších poznatků může být chyba v naftě a následném problému z jedním vstřikem. naftu dává, ale málo.(zřejmě) mám teď několikrát tankovat jiné nafty a jestli se to nezlepší bude následovat oprava vstříků. jak nejlépe poznat ten konkrétní špatný vstřik. kolik stojí ta repase v anglánově. nemá někdo v garáži špatnej vstřik ? že bych ho koupil a poslal na repasi, ať nemusím svou diskárnu odstavit na několik týdnů. psal tu kudrnáč, že ten problém měl taky... Kudrnáááááččččíííííííííí co ty na toooooo?
Novej stojí myslím kolem 139UK ale zajeď si napřed na diagnostiku než začneš kupovat trysky nebo dělat paniku :?: :lol: Spokojenej jsem jsem byl s tímhle Servis Jaguar + LR Brno p. Hodboť mob.737262923
Může toho být víc. ale vstřik to podle mne nebude :?: Miloš
http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... &eng=e_td5

Napsal: 26 bře 2007 19:14
od Mikiviki
dík miloši. ve středu jedu do Brnova a tak se zítra pokusím domluvit na diagnostiku. :wink:

Napsal: 27 bře 2007 10:49
od kudrnac
No já od té doby co netankuji ten Power tak nevím, každopádně mi to táhlo míň a motor se klepal nebylo to vyvážené. A co stojí vstřik to nevín bylo to v záruce, každopádně bych volil přímý dovoz a UK.

Napsal: 27 bře 2007 14:50
od low
IMHO nafta f africe (tedy spise na severni sahare) je srovnatelna s tou nasi, jsou tam tez znackove benzinky (pokud nemusis kupovat naftu v pousti na vojenske stanici jako jsme museli my :-)))))

Napsal: 28 bře 2007 10:16
od Admin
kudrnac píše:No já od té doby co netankuji ten Power tak nevím, každopádně mi to táhlo míň a motor se klepal nebylo to vyvážené. A co stojí vstřik to nevín bylo to v záruce, každopádně bych volil přímý dovoz a UK.
Vstřikovač éčkový (repas LandRoveru v UK) 10981,-
Vstřikovač nový 15800,- rok 1998 - 2001
Vstřikovač nový 17100,- rok 2002 - 2004
:roll:

Napsal: 28 bře 2007 20:40
od kudrnac
Cena bez DPH ?

Napsal: 28 bře 2007 20:41
od Admin
kudrnac píše:Cena bez DPH ?
:cry: Bohužel ano

Napsal: 28 bře 2007 20:47
od kudrnac
:roll:

Napsal: 28 bře 2007 21:24
od Mikiviki
Právě jsem se vrátil z hradu(servisu) Pan prezident mou diskárnu přijal :-)) Na diagnostice vše ok. střiky proměřeny ok. řj vyčištěna ok. disko samo od sebe od včerejška lepčí a lepčí. sem tam to ještě udělá, ale je to malinko. vyčištěno čidlo na převodovce- možný důvod problému. vlkost způsobená wapem a hned se hádá řj. jinak ale jezdím pro naftu i na jiné než k lasturkám (shell) :-) Brňáci nabízí kabeláž na problém vzlínání oleje do řj za 1500,- kč a tři kila za práci. :wink: