Stránka 1 z 1

Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 07 úno 2010 14:31
od pajusak
Zdravím všechny, mám v úmyslu pořídit si tento vůz rv 2003, může mi prosím někdo poradit, na co si dát pozor a jiné užitečné rady? Díky moc.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 07 úno 2010 14:57
od OC
Projdi si fórum tady, projdi si také rangerovers.net. Budeš-li pak mít nějaký konkrétní dotaz k něčemu, co Ti z toho nebude úplně jasné, napiš jej, a někdo Ti rád poradí.

Nicméně na takto obecnou otázku nelze odpovědět jinak, než takto (rangerovers.net):
The Range Rover is the world's best 4X4; if you're looking for the world's best handling sports car or shopping mall conveyance, or the lowest maintenance and repair costs, look elsewhere.

Studying consumer publications for details of reliability records and the like is not much help for Range Rover buyers, since there are insufficient numbers sold to register on the Richter scale in that type of publication. When data is available, Rovers usually rank low when it comes to the number of faults reported by owners, but very high in owner satisfaction. The basic frame, body, and drive train are very reliable and long lasting. (Take a look underneath a Range Rover and compare its solid engineering with the flimsy undersides of other sport utilities that are "off-road" vehicles in name only). However, when it comes to the small, annoying things that can go wrong, the Range Rover (like other Land Rover products) cannot compete with the reliability record of cars like Hondas and Toyotas. A Range Rover is well worth buying if you want to know you have the world's best four wheel drive capabilities. Other buyers may be happier with a lesser but more maintenance free vehicle.

If you buy one that is out of warranty, allow a realistic (i.e. large) annual budget for scheduled maintenance and the usually minor but often expensive things that have a habit of needing to be fixed.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 07 úno 2010 17:46
od alap
No pokud je mi známo, tak problém byl v prvních rocích výroby a motorem 4,4 s diferenciály. Přední snad odešel každému kdo na to trochu víc šlápnul a zadní těm co na to šlapali častěji. Jinak by to mělo být už auto bez jiným problémů známých z P38.
Taky jsem už o tom uvažoval, ale šel jsem spíš cestou downgrade na clasicca.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 18 úno 2010 17:47
od Mirec1
Mne sa to práve stalo na dialnici 200km pred Wien zo Salzburgu...Tam som šiel na spotrebu 130 tempomat(12l) a nazad išeil môj šéf, už nie na spotrebu 150-165 a zrazu hukot, smrad a ledva sme došli na pumpu..Výsledok..Diferák v prdeli.Drahá cesta.
P.S kde zoženiem najlepšie niečo také aby bol pokoj..??

Dik za odpovede

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 18 úno 2010 19:29
od alap
No je problém, že pokud jsou mi známé informace, tak pokoj nebude. Pokud máš jednou se špatným diferákem, tak už si nepomůžeš, zas tam musíš dát ten slabý. Tuším, že jsem někde četl, že někde v roce 2005 se začali dávat jiné diferáky a s těma už problém nebyl.
Ale jak píšu, tohle mám z druhé ruky a bez záruky.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 18 úno 2010 20:10
od David S.
nevím jestli tohle nemůže být řešením? :hmm: http://www.britpart.com/Accessory.asp?P ... ryRef=1753

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 18 úno 2010 22:03
od Mirec1
Dá sa to nejak zrepasovať , alebo sa to neodporúča?
Ak by sa to potvrdilo s tým 2005 tak by som to tam asi šupol

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 18 úno 2010 22:15
od alap
podle toho odkazu to zase vypadá, pouze na špatný ročník 2002, tak nevím. A pokud by ta součástka pomohla, tak by oprava nebyla zas tak drahá. Možná stojí za to to trochu prostudovat.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 20 úno 2010 10:06
od Mirec1
Koľko stojí nový difeák??nevie niekto zhruba

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 20 úno 2010 18:15
od Neklan
alap píše:podle toho odkazu to zase vypadá, pouze na špatný ročník 2002, tak nevím. A pokud by ta součástka pomohla, tak by oprava nebyla zas tak drahá. Možná stojí za to to trochu prostudovat.
2002 onwards znamená 2002 a dále... :( , nicméně vím, že i přímo fabrika po těchto všeobecně známých problémech přikročila k úpravám, takže novější ročníky by měly být jakž takž v pohodě.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 04 bře 2010 21:51
od Mirec1
1500Eur netto diferak a kardan z m 2005..Je to ok cena??

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 04 bře 2010 22:43
od merlin
asi by bylo dobrý se zeptat v servisu, na diferáky byla svolávačka, a to je levnější ...

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 12 bře 2010 21:46
od MOPADŽI
Podívejte se tady na to. To ten problém řeší:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_23.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 14 bře 2010 11:10
od Mirec1
Objednali mi v servise komplet diferak aj z kardan hriadelom za 1500Eur z mod 2005..Vraj to pôjde.Tak už mi ostáva len im veriť..

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 14 bře 2010 11:26
od alap
Mirec1 píše:Objednali mi v servise komplet diferak aj z kardan hriadelom za 1500Eur z mod 2005..Vraj to pôjde.Tak už mi ostáva len im veriť..
O tom to je. Když jde objednat z anglie součástku bratru za 150 liber i s poštovným. Tak proč si nezajít pro to samý za 10x tolik.

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 14 bře 2010 17:35
od Mirec1
Skoda , že som sa sem až po objednaní prihlásil sem na forum..človek sa učí

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 16 dub 2010 20:50
od Mirec1
Zdravím vš..
Už je to po výmene vš super, ale vyskočil problém so servo..Zrazu seká a ide strašne ťažko..Nevie niekto čo sa mohlo stať..Išlo stále ťahšie , ale teraz ide strašne..

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

Napsal: 28 dub 2010 20:29
od Mirec1
zlý olej bola tá príčina