Stránka 1 z 2
Neví někdo co je to za tlačítko?
Napsal: 26 bře 2007 20:10
od cenda111
Prosím Vás neví někdo co je to za tlačítko ''2'' v tom červenym kroužku ?A k čemu slouží?Díky

Napsal: 26 bře 2007 20:58
od Jouzef
no odhadem ze by redukce?

Napsal: 26 bře 2007 21:08
od cenda111
Jouzef píše:no odhadem ze by redukce?

Já mám automat ten má redukci přehozením ''řadící'' páky doprava

Napsal: 26 bře 2007 21:44
od MartinMM
Je to tlacitko na zamknuti dane vysky mechu . kdyz chces jet v dane vysce kterou si sam urcis ale u nejvyssi polohy se pri urcite vyssi rychlosti auto sfoukne s duvodu bezpecnosti
Napsal: 26 bře 2007 22:46
od coroner
MartinMM píše:Je to tlacitko na zamknuti dane vysky mechu . kdyz chces jet v dane vysce kterou si sam urcis ale u nejvyssi polohy se pri urcite vyssi rychlosti auto sfoukne s duvodu bezpecnosti
Jo, je to tak. Já to nikdy prakticky nepoužil, ale prý je to dobré u tažení vozejku, aby byl ve stálé výšce.
Napsal: 27 bře 2007 20:02
od George
Ahoj,na ten vozík je to přímo doporučeno výrobcem v návodu na obsluhu.Jinak je to dobré,když už je kompresor nebo měchy na konci svých sil,k tomu aby se při překročení 80km/h nesnižovala výška a tím se kompresor zbytečně nepřetěžoval.
George
Měchy??
Napsal: 29 bře 2007 11:05
od Vicari
Ten dotaz se mi zrovna hodil s tím obrázkem když zapnu klíček tak mi svítí všechny ty kontrolky co jsou na obrázku?Auto mám pár dnů dovezené a po zapojení nové baterky.
Re: Měchy??
Napsal: 29 bře 2007 11:09
od coroner
Vicari píše:Ten dotaz se mi zrovna hodil s tím obrázkem když zapnu klíček tak mi svítí všechny ty kontrolky co jsou na obrázku?Auto mám pár dnů dovezené a po zapojení nové baterky.
To myslíš pozici 3, indikátor výšky???
Co ti u toho hlásí message center? Funguje ti změna výšky?
Ondikátor 3
Napsal: 30 bře 2007 08:39
od Vicari
Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...
Indikátor 3
Napsal: 30 bře 2007 09:09
od Vicari
A navíc je můj manuál ve francoužštině takže se můžu jen domýšlet o jakou závadu jde..

Re: Ondikátor 3
Napsal: 30 bře 2007 13:45
od cenda111
Vicari píše:Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...
Když se zapne klíček zapalování do polohy před startem tak svítí všechny kontrolky poloh naráz.Až se auto nastartuje a nafouká svítí už jen aktuální poloha měchů.
Měchy
Napsal: 30 bře 2007 14:59
od Vicari
Tááák měla jsem více času v tom posedět,takže jsem nechala klíček v poloze před startem

všechny kontrolky blikaj,všechny zaráz,a když nastartuju tak po blikání začnou svítit-všechny a nic se nenafukuje!!!Ach jo...něco mi tam furt pípá a hlásí ve fránině,tak se ještě mrknu do manuálu jak nastavit angličtinu...nemám při ruce žádného chlapa a už vůbec ne takového který někdy seděl v takovém kočáru..aby mi poradil...

Měchy
Napsal: 30 bře 2007 15:28
od Vicari
No a kdyby někdo náhodou věděl-ANOMALIE EAS,RALENTIR:55km/h,(a všechno tohle v manuálu je popsáno jako anomalie suspension pneumatique...což je asi jasné,že se jedná o závadu s měchama je to tak??Může to být špatný třeba jenom jeden?A kolik to tak stojí?
Napsal: 30 bře 2007 16:38
od coroner
Vem to do servisu. Nech si udělat diagnostiku a změnit menu z fr. na angličtinu. na tyto věci je potřeba speciální diagnostický počítač a ten mají jen v servisech LR, to doma neuděláš. Ať ti taky smáznou závady v jednotce odpružení a třeba se stane zázrak a bude to pak fungovat, pokud ne, budeš aspoň vědět, co tomu vlastně je (a toho může být spousta, nějaký ventil, čidlo výšky, kompresor, měch...). V servisu tě tahle sranda přijde asi na 1500Kč (AMT

).
Kdyby to byl měch, tak pokud najdeš LR nadšence, který ho vymění pro tvoje krásné oči, tak se dá i za 3500Kč, pokud to dáš do AMT

tak taky třeba za 15000.
Každopádně pokud je tam závada, budeš vědět kde. Pokud si ji pak odstraníš svépomocí, mimo značkový servis, čeká tě pak opět diagnostika a vymazání chyb.
Re: Měchy
Napsal: 30 bře 2007 23:56
od default
Vicari píše:No a kdyby někdo náhodou věděl-ANOMALIE EAS,RALENTIR:55km/h,(a všechno tohle v manuálu je popsáno jako anomalie suspension pneumatique...což je asi jasné,že se jedná o závadu s měchama je to tak??Může to být špatný třeba jenom jeden?A kolik to tak stojí?
RALENTIR je omezeni rychlosti na udanou hodnotu (respekrive bych to chapal jako pokyn "pomalu - max /hodnota/"
Napsal: 31 bře 2007 00:50
od MartinMM
Tak stejnej problem mam nebo doufam sem mel za posledni tri mesice asi ctyrikrat. postupne jsem vymenil vsechny snimace vysky a jeste byla chyba v konektoru , staci aby nekde v terenu stekr poskocil a na okamzik se odhlasil a naskoci ti ta chyba jelikoz se pocitac zblbne , musis do servisu a chybu vymazat, to so ti to pise ve franine je ze nemas jet vic jak 55 km v hodine, coz se samodrejme da ale jen na rovne silnici , vetsi nerovnost a litas s autem a v aute ze je to jak na centrifuze, kamos se mi minule pri podobne jizde s Prahy po ceste poblil

je trosku cajicek

tak jak ti povi zavadu , samodrejme to muze hlasit i tri za sebou jdouci poruchy ale vetsinou to byva ta prvni kterou jim to hlasi . Aby jsi eliminoval to ze ti nekde uchazi mech nebo nekde ve spoji tak auto po nafoukani a zapnuti neboli zamknuti toho vypinace vedle nastaveni vysky musi minimalne nejakou hodinku stat nafoukane jinak to nekde fuci a to muze byt taky problem jelikoz komresor furt musi bezet a mech se sfukuje a spatne hlasi , me to uchazelo v rychlospojce na mechu a nez jsem prisel jak se meni tak jsem ji sprasil a musel obednat novou z UK , mohl bych tu asi psat jeste hodinu o problemu s mechama a jak se daj resit tak az budes vedet co to asi je tak to muzem jeste upresnit . Martin
Napsal: 31 bře 2007 10:37
od mildin
U mne se stalo že než jsem auto koupil tak ho v bazaru zvedali ještěrkou a vypadl jeden měch tak jsme ho nasadili a hurá na diagnostiku, jízda nezapomenutelná málem jsem začal koktat diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.Problem s čidli jsem zatím neměl a doufám že ani nebudu/asi/
Napsal: 31 bře 2007 11:16
od Ycy
mildin píše: ...... diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.
To je celkem levné až divné !!! Kde Ti to dělali ??
Napsal: 31 bře 2007 11:34
od mildin
má tam 450,-kč za hodku dělal to 1,5hodiny mne to připadá v pořádku asi je to slušnej člověk a ještě k tomu z Prahy
Měchy
Napsal: 01 dub 2007 14:50
od Vicari
Tak kluci děkuji za poučné rady,budu muset do Ostravy to mám nejblíž nějaký Indis servis..naložím to na vozík a pofrčím, jet s tím nemá cenu..možná to opravdu hlásí jen počítač..no ale chci mít jistotu to víte ženská při jízdě nemám ráda překvapení....

dám vědět jak jsem dopadla...