Stránka 1 z 3
Tuning motoru Td5
Napsal: 27 bře 2007 16:12
od default
Nevim, jestli tady takove tema nekdy bylo, nebo je (fakt jsem ho nenasel), ale:
da se motor Td5 jeste nejak upravit? Zvysit vykon, tah, apod.?
Napsal: 28 bře 2007 11:12
od Admin
Td5 zvyšování výkonu
Napsal: 14 úno 2008 21:21
od MOPADŽI
Napsal: 15 úno 2008 00:30
od Jan Kucera
podle mne EGR bypass staci a to taham auta jinak na td5 alive maj i spec vejfuky aby se nekroutili...
Napsal: 15 úno 2008 08:27
od Stavros
Priznam se, ze po nandani dvou pevnostaku a navijaku mam pocit, ze jsem prisel o dvacet koni.
Zacinam premyslet o nejaky cipu - treba od tech td5 alive.
Napsal: 15 úno 2008 09:18
od discork
osobne by som nedaval cip.menia sa tam dolezite udaje a vyrobca ich nenadstavil tak zo srandy.cip je dobry tak na auta pouzivane na zavodenie.ale to je kazdeho osobny nazor.skor pories egr a vzduch.filter.mne osobne vyhovuje slimacie tempo

Napsal: 15 úno 2008 09:19
od Stavros
ja mam z auta vyskubany uz skoro vsechno a stejne je to liny.
Napsal: 15 úno 2008 09:21
od discork
tak skus dat silnejsie turbo,vecer ti mrknem 1 italsku firmu,mam to doma v casaku z IT.je tam zvysenie vykonu,vymenou turba a este neviem coho.
Napsal: 15 úno 2008 09:22
od karel
discork píše:osobne by som nedaval cip.menia sa tam dolezite udaje a vyrobca ich nenadstavil tak zo srandy.cip je dobry tak na auta pouzivane na zavodenie.ale to je kazdeho osobny nazor.skor pories egr a vzduch.filter.mne osobne vyhovuje slimacie tempo

No jo, ale když jseš slimák pořád tak to taky není ono.Ideální je být slimák v terénu a sokol na silnici, ale to většinou žádá úpravu převodů

Napsal: 15 úno 2008 09:27
od discork
ja uz mam plne zuby riskovacky na cestach-rychlost,preto mam discosku a nie Ford Mustang GTO

.no a som uz nejak navyknuty z byvalej prace na 90km/h.

Napsal: 15 úno 2008 09:59
od Hunter
Ja si tedy nemyslim, ze cip je spatna vec. Musi byt samozrejme udelany spravne a rozumne, ne nejaka "garazova" firma, to Ti pak muze odejit motor. Ale pokud se to udela dobre, tak nejen, ze to motoru prida koniky, ale teoreticky je i sance na nizsi spotrebu a lepsi chod motoru. Ve Free je motor z BMW a ten motor ma 82kW. A ty same motory, ktere jsou pak v BMW autech, maji obvykle kolem 100kW.
Napsal: 15 úno 2008 14:18
od Jan Kucera
vetsi ITC je taky z jemnejsich forem motor tuningu
Napsal: 15 úno 2008 20:00
od Admin
Protože se pohybuju již několik let okolo Land Roverů tak plně doporučuju čip do TD5-ky. To potom budeme mít na servisu daleko víc práce
ČIP do TD5-ky NE!!
Napsal: 15 úno 2008 20:57
od DanielDesign
Nechaj Land Rover taký aký je!

Napsal: 15 úno 2008 21:08
od kudrnac
Zkus firmu special turbo v Prušánkách
Napsal: 15 úno 2008 21:54
od Jenda
Tak ja pripomenu jeste jednou tema co jsem sem kdysi daval.Neni to primo vykon.tuning ale tyka se to Td5ky.,,Cukatura"!Znamy to nesvar
V tunigovem kramu na Jeremenkove mi nabizeli nejaky mezikus mezi konektor a snimac plyn.pedalu.Ma to pak normalni chod a neskube to.
Problem je ze ty dva konektory s cca 8cm kabelaze stoji 4500kc!MAZEC
Ma to nekdo znaknuty?Uz to nekdo videl v akci?
Honza
Napsal: 16 úno 2008 11:49
od Jarys
Admin píše:Protože se pohybuju již několik let okolo Land Roverů tak plně doporučuju čip do TD5-ky. To potom budeme mít na servisu daleko víc práce
ČIP do TD5-ky NE!!
Jo tuningové firmy nabízení až 30% vyšší výkon, ale nemá tady Admin pravdu??? Taky bych rád auto zrychlil, ale za cenu věčného servisu to asi nestojí.
Napsal: 16 úno 2008 11:55
od MOPADŽI
Stejný názor. Takže, závoďáka to nemám, takže bez čipsu

se obejdu

Jen někdy v blátíčku, by mohl být výkon trošku větší

Chce to ale dříve řadit

Na silnici mě to stačí, tak jak jede z fabriky

Napsal: 16 úno 2008 21:51
od discork
uplne staci ten vykon co ve origos.dnes so v pohode

predbiehal auta ako audi 6.nova oktavka atd.vliekli sa 70

smer do Ruzomberku z Martina,ja som ich daval 95km/h

.