Stránka 1 z 2
Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 17:13
od Pítr
Zdravim a potřebuji poradit chci si pořídit P38 4,6 i je to rok 96 jak je to poruchové jaký je držák motor má najeto 170tis má někdo skušenost s víměnou měchu za pružiny díky

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 17:28
od Roger
Na to se opet neda napsat nic jineho, nez to, ze si mas poradne procist toto forum. Proc? Protoze se to neda shrnout do jedne vety, i kdyz se o to mozna pokusim.
Je to poruchova Britska sracka co hodne zere, ma neustale vybitou baterku, na display palubniho pocitace budes neustale cist nove hlasky o chybach. Mechy se ti nebudou nafukovat nebo se ti naopak nafouknou, kdyz to nebudes potrebovat. I tak si myslim, ze bez nich, to auto je degradovane.
Pokud chces zazit poradne dobrodruzstvi, nekupuj si dedka ani Defa. Timto autem automobilka LR dospela k pravemu vyznamu slova EXPERIENCE.
To auto je proste bozi a protoho mame tak radi.

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 17:54
od Pítr
to je to tak krytycký? já sem si to auto prohlidl sed si do nej a mam nutkání udělat změnu v autech ješte mam BMW 5 rv 98 25i nikdy žádnj problem nebo něco co bych si natom autě neudělal :Ja

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 18:38
od alap
Je tady toho o tom napsáno hromada. Do roku 97 patří mezi ty nejhorší. Teda nejvíc poruchové. Ale i tak jich je hromada co normálně jezdí. Je to kus od kusu, to se takhle nedá říct. Co se týká změny z měchů na pružiny tak to zas tak problém není, akorát je to největší kravina jakou uděláš. Ale o tom už tu bylo taky napsáno hodně.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 20:08
od Pítr
a na co ještě trpjej kromně podvozku jak je natom motoryzace od bmw to je klasický tds?je to vubec možný že to stouto jednotkou jede nějak obstojně po skušenosti stímto motoem bych se divl

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 21 úno 2010 22:34
od eliott
Konečně někdo, kdo chápe že TDS od BMW je prů..r

. V8 je super, na LPG jezdí levněji než diesel a komfort jízdy úplně jinde. Poruchovost v porovnání s E39 určitě vyšší, ale to bude u všeho (jezdil jsem BMW cca 10 let a těžko hledat spolehlivější auto). Největší problém V8ky je náchylnost k praskání bloku, jde to spolehlivě opravit ale je to tak 75000,-. Pročti fórum, všechno už se tu probíralo x-krát...
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 24 úno 2010 20:29
od Pítr
čau chci se zeptat jakou funkci plní Dunlop Ventilový blok je to u kompresoru a je to pěkně masný ajak smi psal že oprava4.6 výjde na 75tis to je žert to se vyplatí sehnat jinej!

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 24 úno 2010 20:38
od Pítr
kolik si vezme benzínu 4.6 to bude jasná dvacka v lpg tak 25l ví to někdo já snad proněj pujdu ten zvuk v8 je bomba co automaty jsou poruchoví

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 24 úno 2010 20:44
od alap
Spotřeba je dle jízdy, otec jezdí kolem 22 lpg/20 benzínu a co se týká automatu, tak přežije všechno, jde o to se jen o něj dobře starat a ten zvuk a jízda ti opravdu rychle vleze pod kůži.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 24 úno 2010 21:18
od Pítr
zase já koukni na tipcars je tam rr 96 lpg podvozek asi ko. koukni na fotky a jak je to tlačítko na podvozek tak tam svítí dvě vjeci na jednou a na budíkách taky abs to bude asi čidlo a ještě v pravo oranžové auto s nákou šipkou pod ním co to znamená dík.

Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 24 úno 2010 21:27
od Pítr
táta tam má lpg sekvenčni přímej vstřik nebo jednobod a co má za rok to co tam chtěj v bazaru je trochu moc dal bych za nej tak 70tis jelikoš investyce do podvozku je tak 30tis jinak sem vněm seděl je dos zachovalej a je tam 2 majitel měli to rusové .
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 09:00
od alap
Převážně všichni do toho dávají sekvenční LPG. To že svítí obě kontrolky znamená, že to auto je sedlé dole, což je vidět na fotkách a má se zvedat nahoru. To značí, že je spodní poloha a zvedá se do standardní, ale jelikož jsou otevřené dveře tak se nezvedá a obě kontrolky jen svítí, není to závada je to normální stav. Co myslíš tou investicí do podvozku 30 tis?
Jinak podle fotek nevypadá nejhůř, ale to co s ním je se pozná až prohlídkou. Za ty prachy to nemusí být špatná koupě i když to samozřejmě neznamená, že s tím autem nebudeš mít problémy.
Ale i tak je hromada lidí co kupuje jen pohonné hmoty a jezdí bez problémů, opravdu je to kus od kusu a tak ti přeji štastnou ruku.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 16:20
od Pítr
tim podvozkem za 30tis myslim komplet nové měchy tlumiče čidla atd. ještě me nikdo neporadil dunlop ventyloví blok co to je! je někdo v Praze kdo tomu fakt rozumí já jsem na foru chvilku ještě jsem koukal že se dá stáhnout manuál akorát že je v aj .dá se stáhnout ?zatim dík za rady fakt váham co se týče vozu to propracování materiálu je "žasný ještě to musim projet
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 16:25
od Pítr
ještě maličkost na budíkách svítí oranžoví autíčko z nějakou šipkou dolů to by po zvednutí vozu mělo být zhaslé asi co!
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 18:06
od alap
psal jsem ti co je to ventilový blok, jsou to ventily, co dávkují vzduch do měchů. Pokud čidla fungují tak je zbytečné je měnit. Stačí si hlídat jen měchy, pak není problém ani s čidly. Auto s šipkou nahoru značí že je auto zvedlé do polohy v terénu. Ale pokud svítí stále, je to chyba, ale s tím svítí i všechny 4 diody na ovládání. Jinak je opravdu ta kontrolka zhaslá.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 21:59
od eliott
Pítr píše:čau chci se zeptat jakou funkci plní Dunlop Ventilový blok je to u kompresoru a je to pěkně masný ajak smi psal že oprava4.6 výjde na 75tis to je žert to se vyplatí sehnat jinej!

No jasně, koupíš za 30 motor, kterej bude mít ten problém co nevidět taky a co pak, další motor?
Ventilový blok je opravdu na výměnu velmi vzácně, nejčastěji je špatný kopresor v důsledku ucházejících měchů. Často snímač tlaku (je na ventilovém bloku ale jde vyměnit samostatně). Čidla jsou také většinou ok, sem tam odejde třeba jedno, ale nic drastického.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 22:13
od Mešky
eliott píše:Konečně někdo, kdo chápe že TDS od BMW je prů..r

. V8 je super, na LPG jezdí levněji než diesel a komfort jízdy úplně jinde. Poruchovost v porovnání s E39 určitě vyšší, ale to bude u všeho (jezdil jsem BMW cca 10 let a těžko hledat spolehlivější auto). Největší problém V8ky je náchylnost k praskání bloku, jde to spolehlivě opravit ale je to tak 75000,-. Pročti fórum, všechno už se tu probíralo x-krát...
Co je to za průser? To BMW? O nic menší než praskání bloků u 4,6 ! Jsi všeobecně známej, že umíš jezdit jenom s benzínem.. Tak pořád nestraš.

Myslím, že prasklej blok je dost velkej průser.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 22:18
od eliott
RR vznikl s motorem V8 a tak to mělo zůstat, bohužel udělali i verzi pro kolenovrty a tím to posrali

. Jsi zapomněl, že jsem měl na dovolené nižší náklady na km

?
Ty bloky jsou průser, uznávám, ale ta zábava s V8 za to stojí.
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 22:20
od Mešky
Tak počítej, pořízení auta + 75000,- blok + 40000,- plyn ................ kolik toho musím najezdit, aby se to vyplatilo?

Ano, trochu to jede a má zvuk ................. Myslíš, že spotřeba průměr 12,5 s Magiollinou na střeše a s tím co jsme jezdili je špatná?
Re: Range Rover p 38 4,6HSE rv.96
Napsal: 25 úno 2010 22:57
od eliott
Ale spotřeba dobrá, ale mě to žralo na peníze míň

. Dobře, musel jsem tankovat každých 300 km, ale letos už dostanu do nádrže o 15l plynu víc

. Ty ceny se už srovnaly, ale pamatuju dobu ne tak dávnou, kdy D stál o 100 víc než V8. Já nemám nic proti dieslu, jen proti tomu TDSu

.